سفارش سئو سایت

سفارش سئو سایت


سفارش سئو سایت

سفارش سئو سایت این امکان را به شما می دهد که یک سئوکار باتجربه و حرفه ای به صورت تخصصی بر روی سایت شما کار کند و آن را به رتبه های برتر گوگل برساند. از این رو مهم ترین قدم برای صاحبان وبسایت سفارش سئو سایت و بهینه سازی از این طریق می باشد.

کارشناسان خبره سئو با بهره گیری از تجربه و علم خود در این امر به سئو سایت شما کمک خواهند کرد. برای بالا بردن جایگاه یک وبسایت در گوگل و افزایش بازدید آن نیاز به سفارش سئو سایت دارید. طبق آماری که در سال های اخیر بدست آمده بیش از ۹۰ درصد کاربران تنها از صفحه اول نتایج جستجو در گوگل برای پاسخ نیازهای خود استفاده می کنند، به همین جهت دارندگان وبسایت های بیشتری اقدام به سئو و افزایش رتبه سایت خود می نمایند.

سفارش سئو سایت
سفارش سئو سایت

سئو چگونه می تواند به سایت من کمک کند؟

هر وبسایتی برای دیده شدن در فضای اینترنت نیاز دارد از طریق موتورهای جستجوگر همانند گوگل شناسایی و به کاربران معرفی گردد. این امر نیز مستلزم رعایت یک سری ترفندها و تکنیک هایی است که باید روی سایت انجام شود که به این فرآیند سئو (SEO) گفته می شود که از عبارت Search Engine Optimization گرفته شده که به معنای بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجوگر می باشد.

گوگل معتقد است که سایت باید علاوه بر موتورهای جستجو برای کاربران نیز بهینه سازی شود، به همین دلیل یک سری از تکنیک های سئو مربوط به رابط کاربری و تجربه کاربر در استفاده از سایت می باشد. از آنجایی که تمام افراد و صاحبین سایت ها از تکنیک های سئو مطلع نیستند و دانش کافی در این مورد ندارند بهتر است که این را به یک سئوکار بسپاریم و به یک شرکت سئو سفارش سئو سایت دهیم.

شرکت های مختلفی هستند که سفارش سئو سایت می گیرند و هرکدام روش خاص خود را برای سئو وبسایت دارند اما تنها مساله مهم این است که سایت شما در نهایت به خوبی بهینه شده و به رتبه بالایی در گوگل برسد.

در صورت سئو بودن سایت شما با جستجو کردن کلمات کلیدی مرتبط با وبسایت توسط کاربران، سایت شما برای آن ها در صفحه نتایج جستجو نمایش داده می شود و اگر این فرآیند سئو به خوبی انجام شده باشد لینک سایت در صفحه اول قرار خواهد گرفت و بازدید زیادی خواهد داشت.

چرا باید به سئوکار سفارش سئو وب سایت دهیم؟

ابتدا قبل از هر کاری می بایست بدانید که آیا سایت شما واقعا به سئو نیاز دارد؟ آیا با صرف هزینه و سفارش سئو وبسایت تجارت شما پیشرفت خواهد کرد؟ از این رو سعی کنید یک لیست از انتظاراتی که از سئوکار و هدف سایت خود دارید تهیه نمایید و یک استراتژی مناسب برای طی کردن این مسیر در نظر بگیرید. به عنوان مثال چند نمونه از اهداف مناسب در جهت سفارش سئو سایت موارد زیر می باشند:

  • افزایش بازدید روزانه
  • افزایش فروش و درآمد
  • گسترش برند و نام تجاری شما
  • کسب جایگاه بهتر نسبت به رقبای اینترنتی

قدم بعد برای سفارش سئو سایت مشخص کردن یک مسیر و استراتژی مناسب برای انجام عملیات سئو می باشد. برای این کار چند گزینه وجود دارد که می توانید با توجه به میزان بودجه و زمان خود روش مناسب را برگزینید. قطعا اگر بخواهید خودتان تکنیک های سئو را یاد بگیرید و آن ها را بر روی سایت خود اجرا نمایید می بایست هزینه بسیار زیادی بپردازید اما می توانید هزینه کمتری را در قبال سفارش سئو سایت خود به سئوکار بپردازید.

راه دیگر که برای مدیران شرکت ها مناسب است استخدام دائمی یک سئوکار می باشد تا به صورت مستقیم مدیریت و بهینه سازی سایت را انجام دهد، این امر موجب کاهش نیاز و وابستگی شما به شرکت های سئو می باشد. بدترین ایده این است که بخواهید سئو سایت را خودتان انجام دهید در صورتی که اطلاعات و دانش چندانی در این مورد ندارید. اما اگر تصمیم به سفارش سئو سایت خود به یک شرکت سئو را دارید بهتر است ادامه این مطالب را مطالعه نمایید.

اشتباهات رایج سئو سایت

سفارش سئو و بهینه سازی وبسایت متشکل از تکنیک ها و روش های متفاوتی است از جمله بالا بردن سرعت لود سایت، ایجاد لینک های معتبر و طبیعی، بررسی و تصحیح تگ های متا در صفحات، فعالیت در شبکه های اجتماعی و بسیاری ترفندهای دیگر. اما تمام این روش ها در صورتی که به درستی اجرا شوند جواب مثبتی خواهند داشت و سایت شما را به صفحه اول گوگل می رسانند در غیر این صورت نه تنها رتبه خوبی کسب نمی کنید، بلکه ممکن است سایت شما جریمه هم شود. در ادامه به بررسی برخی از اشتباهات رایج در زمینه سفارش سئو سایت می پردازیم:

سفارش سئو سایت
سفارش سئو سایت

فقط رسیدن به رتبه یک گوگل!

البته درست است که قرار گرفتن در رتبه یک گوگل برای سایت شما افزایش بازدید و رونق اقتصادی به همراه خواهد داشت و این موضوع نشان دهنده موفقیت آمیز بودن سفارش سئو وب سایت شما می باشد اما حتی خود گوگل هم نمی تواند به شما کسب رتبه یک را ضمانت دهد، به این علت که گوگل در زمان های مختلف با توجه به کشور کاربران، سابقه تمامی جستجوها از قبل تابه حال و همچنین فعالیت سایت در شبکه های اجتماعی نتایج مختلفی را ارائه خواهد نمود به همین جهت نمی توان برای هر کلمه کلیدی یک نتیجه مشخص و ثابت را در نظر گرفت.

از سویی دیگر عبارت کلیدی که جایگاه وبسایت را در آن کسب نموده اید مهمتر از خود جایگاه می باشد، سئو برخی از عبارات کار سختی است زیرا دارای رقبای بسیاری هستند اما برخی دیگر به راحتی سئو می شوند، به عنوان مثال قرار گرفتن یک وبسایت در رتبه ۱۰ با عبارت “آموزش فتوشاپ” بازدید بیشتر و هدفمندتری خواهد داشت نسبت به قرار گرفتن در رتبه یک با عبارت “آموزش مبتدی تا حرفه ای فتوشاپ” زیرا این عبارت جستجوی کمتری نسب به عبارت اول دارد.

به همین جهت نباید عملکرد سئوکار را فقط با توجه به جایگاهی که سایت کسب کرده است سنجید بلکه هدف از سفارش سئو سایت شما باید تعداد افزایش ورودی و مدت زمان حضور کاربران در سایت باشد. برای مشاهده تغییرات بازدید سایت و جزئیات آن می بایست از ابزارهای قدرتمند استفاده نمایید.

من فقط سئو تضمینی را قبول دارم

این یک فکر غلط است که توقع تضمین سئو سایت رتبه اول صفحه گوگل را از سئوکار داشته باشیم، اگر یک شرکت خدمات سئو رتبه یک گوگل را به شما تضمین می دهد به او اعتماد نکنید. حتی برخی از سئوکاران یا شرکت های سئو ممکن است پیشنهاد پرداخت مبلغ پس از اتمام عملیات سئو و دریافت نتایج را به شما بدهند، شاید این پیشنهاد بنظر مورد اعتماد و وسوسه انگیز باشد اما نکته مهمی در پس این پیشنهاد وجود دارد که شما از آن بی اطلاع هستید.

درصورتی که سایت پیشرفتی نکند و موفقیتی حاصل نگردد چه می شود؟ مبلغ سفارش سئو سایت را پرداخت نخواهید کرد؟! اما با ضرر و زیان هایی که به سایت شما وارد شده و زمانی که هدر رفته است چه می کنید؟

شاید همه اینطور نباشند اما بیشتر مواقع این گونه شرکت ها یا افراد قصد دارند از روش های غیر اصولی و تکنیک هایی که معمولا برای فریب گوگل بکار برده می شوند استفاده نمایند. چنین تکنیک هایی ممکن است برای برخی سایت ها به سرعت نتیجه دهد ولی در برخی سایت ها هیچ گونه تاثیری نداشته باشد.

اما فرقی ندارد، در نهایت تاثیر زیان بار و مخرب این گونه ترفندها نمایان خواهد شد. معمولا نتایج عملیات سئو پس از گذشت چند ماه قابل ملاحضه می باشد و این زمانی است که شما تمام هزینه های سفارش سئو سایت خود را پرداخت نموده اید.

سئو وب سایت یک بار برای همیشه

سفارش سئو وبسایت و بهینه سازی سایت مساله ای رقابتی بین سایت های مشابه می باشد، حتی اگر سایت شما دارای رتبه و جایگاه مناسبی هم باشد ممکن است در آینده این موقعیت را از دست بدهد. به عنوان مثال ممکن است رقبای جدیدی وارد فضای اینترنت شده باشند یا رقبای قدیمی شما با عملکردی بهتر این جایگاه را از شما بگیرند.

از این رو موقعیت سایت شما همیشه در خطر می باشد و به بروزسانی و رسیدگی منظم نیاز دارد. تولید و آپلود محتواهای بروز و غیر کپی بهترین روش برای حفظ رتبه و جایگاه سایت می باشد. عوامل دیگری همچون بالا بردن سرعت لود سایت یا بهینه سازی کدها می توانند به بهبود شرایط سایت کمک کنند اما هر وبسایتی برای بهبود وضعیت خود نیازمند محتوای جدید و بروزسانی مداوم است.

سخن پایانی

برای ایجاد سئو وب سایت و کسب اطلاعات بیشتر میتوانید با سئوکار سیروتا در ارتباط باشید تا از مشاوره رایگان و حرفه ای همکاران گروه ما بهره مند شوید.

سفارش سئو سایت
سفارش سئو سایت

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!