پیدا کردن آی پی سایت

پیدا کردن آی پی سایت


مشاوره سئو سایت

مشاوره سئو حرفه ای سایت در هر زمانی می تواند مثل یک واکسن یا پادزهر عمل کند. اگر هنوز مشکلی پیش نیامده، دقت در نگهداری سایت باعث می شود از هرگونه افت رتبه در گوگل جلوگیری شود و اگر هم اسپم یا جریمه شده اید به سادگی آن را در زمان محدود می توان حل کرد.

چرا استخدام یک مشاوره سئو برای موفقیت در کسب و کار شما ضروری است؟

درآمد واضح و تضمین شده ای برای حضور و دیده شدن شما در اینترنت وجود دارد. اگر کاربران آنلاین نتوانند اطلاعات مورد نیاز خود را در وب سایت شما پیدا کنند، می توانند از سایت شما خارج شده و به وب سایت دیگری که آن محتوا را ارائه می کنند مراجعه کنند و منجر به افزایش درآمد برای آن ها شوند.

امروزه مشتریان بالقوه برای تهیه محصول یا خدمات، به صورت مستقیم وارد وب سایت ها نمی شوند. برای این کار در گوگل جستجو می کنند و در نتیجه اگر شما در رتبه های برتر نباشید شما را پیدا نمی کنند.

بنابراین برای توسعه کسب و کار اینترنتی و افزایش حداقل 50 برابری سرمایه خود باید همواره به رتبه های بالای گوگل فکر کنید. اینگونه نه تنها از رقبای خود پیشی می گیرید بلکه اطلاعات کسب و کار شما در تمام دنیا و در همه ساعات در دسترس مشتریان است.

ترافیک و بازدید سایت شما، درآمد شما است.

مشاوره سئو سایت
مشاوره سئو سایت

آماده افزایش فروش خود هستید؟

استخدام مشاور سئو می تواند به شما بابت افزایش ترافیک و درآمد کمک کند. ترافیک بیشتر وب سایت باعث می شود سایت شما بیشتر در معرض دید عموم قرار بگیرد و طبیعتا فروش شما افزایش پیدا کند.

بهینه سازی موتورهای جستجو (SEO) برای فعال کردن وب سایت شما در صفحات نتایج جستجو (SERP) و در موتورهایی همچون YAHOO, BING, GOOGLE بسیار مهم است. اگر SEO برای وب سایت شما به درستی انجام شود، سایت شما می تواند بهترین فروشنده شما باشد.

برای این کار شما به یک استراتژی و رویکرد موثر سئو سایت نیاز دارید که توسط مشاوره سئو برنامه ریزی شده باشد.

مشاوره سئو سایت به شما در مورد ویژگی های زیر کمک می کند:

1- درک بهتر اینکه چه نوع ترافیکی برای تجارت آنلاین شما بهتر است:

یکی از مزایای مهم استخدام یک مشاور سئو حرفه ای این است که قادر هستید از او پیگیری کنید که بازدیدکنندگان از کجا می آیند، به کجا می روند، چه اقداماتی در سایت شما انجام می دهند، چه مدت در سایت شما می مانند، و …! دانستن این اطلاعات به شما کمک می کند تا آنچه را که در حال حاضر در سایت شما اتفاق میفتد را بفهمید و کسب و کار آنلاین خود را به طرز خوبی رشد دهید.

2- در زمان، پول و تلاش خود صرفه جویی کنید:

اگر شما یک کسب و کار آنلاین را مدیریت می کنید، همیشه برای کنترل زمان تحت فشار هستید. استخدام یک مشاور سئو (حتی به صورت دورکاری) به شما این امکان را میدهد تا تمرکز خود را بر روی هسته اصلی کسب و کار خود حفظ کنید و شما را از انجام کارهای اضافی رهایی می بخشد.

3- به موقع دیدن نتایج هدفمند:

یک مشاور سئو حرفه ای و متخصص می تواند فعالیت های بازاریابی موتورهای جستجو را سرعت بخشد تا بتوانید در وب سایت خود پیشرفت های رنکینگ ارگانیک و تعداد تبدیل آنها را روز به روز افزایش دهید. کسب و کارهای آنلاین خود را افزایش دهید تا مشتریان جدید بیشتری را به دست آورید و در ادامه با استخدام یک مشاوره سئو آنها را هدایت کنید.

 10 برای دلیل داشتن یک مشاور برای بهینه سازی سایت

امروزه الگوریتم های رتبه بندی گوگل به طور مداوم و شاید حتی روزانه تغییر کرده و بهتر می شوند. سایت هایی که زمانی در بهترین رتبه ها قرار گرفته اند، مدت هاست در اعماق نتایج موتور جستجو گوگل قرار گرفته اند. مشاوره سئو برای کنترل و تحلیل شرایط بسیار مهم بوده و بیش از پیش ضروری است.

همه ما قطعا می دانیم که بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو یا همان سئو سایت چقدر مهم است. بسیاری از صاحبان سایت ها از معضل تلاش برای انجام این کار یا استخدام کارشناس سئو رنج می برند.

زمان: سئو سایت برای شرکت ها و افرادی که علاوه بر دانش سئو، تجربه کافی ندارند، به زمان زیادی نیاز دارد. تحقیقات، استراتژی لینک سازی، ساخت صفحات فرود عالی، تجزیه و تحلیل داده های آمارگیرها و Search Console به تنهایی بسیار وقت گیر است و همین مورد به تنهایی دلیل خوبی است که نشان می دهد باید برای سئو سایتتان با متخصصین مشورت کنید.

کپی کردن: بسیاری از وب مسترها در ابتدای طراحی سایت، برای زیباسازی سایت روی طراحی، گرافیک و کدهای فانتری تمرکز می کنند همزمان آنها کپی محتوای دیگران را در سایت خود قرار می دهند که این از نظر سئو بسیار بد است.

تخصص: یک مشاوره خوب سئو می داند که فاکتورهای بسیاری برای رتبه بندی سایت ها در صفحات مختلف موتور جستجو وجود دارد. او براساس این فاکتورها می تواند مشخص کند محتوای سایت شما چقدر مهم و مفید است و در چه رتبه ای می تواند قرار بگیرد. شما می توانید به مشاور سئویی که به همه این فاکتورها تسلط داشته باشد اعتماد کنید.

مشاوره سئو سایت
مشاوره سئو سایت

اثر بلند مدت: پرداخت به ازای هر کلیک (PPC) یکی از تبلیغات محبوب است چراکه به نسبت بودجه صاحب سایت انعطاف پذیر است. اما به یاد داشته باشید که درست زمانی که از پرداخت وجه خودداری کنید، افزایش ورودی و ترافیک هم قطع خواهد شد. PPC یک راه حل کوتاه مدت عالی یا یک مکمل برای افزایش ورودی های گوگل در کنار سئو است و نمی تواند از آن انتظار داشت که برای درازمدت کافی باشد.

هویت موتورهای جستجو ناامید کننده است: شما دوست دارید نظر موتورهای جستحو را در ابتدا جلب کنید. بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو، در حالیکه همیشه در حال تغییر هستند، نمی تواند بدون خطا و تجزیه و تحلیل باشد. اطلاعات و داده هایی که شما در اینترنت پیدا می کنید دائمی و دقیق نیستند و ممکن است یک قسمت از اطلاعات اشتباه را بگیرید و خودتان را برای همیشه بدبخت کنید!

راهنمای بودجه: یک فرد یا شرکت مشاور سئو سایت می تواند شما را برای میزان و مکان هزینه کرد برای بهبود شرایط سایت در گوگل راهنمایی کند.

علم نسبت به محصول: اگر یک موتور جستجو خودش می تواند ترافیک زیادی را به سمت سایت شما بیاورد، قطعا شما نیازی به مشاور سئو ندارید. این یعنی شما فقط سایت بزنید و بعد خود گوگل سایت شما را شناسایی کند و تعداد زیادی مشتری را به سوی شما روانه کند. خب اینگونه که شما نه نیازی به سرمایه گذاری دارید، نه پول و نه انرژی. البته این فقط برای شما نخواهد بود. برای تمام صاحبان سایت در دنیا همین شرایط وجود خواهد داشت !!!

چشم انداز جدید: اگر وب سایت خود را بهبود بخشیده اید یا یک برنامه نویس خبره سایت استخدام کرده اید؛ ما درک می کنیم. قرار نیست ما سعی کنیم برنامه نویس یا حتی کارشناس سئو سایت شما را نادیده بگیریم. مشاوره سئو به شما و تیم شما کمک می کند تا بهترین تصمیم در راستای بهبود سایت گرفته شود.

تجزیه و تحلیل کلمات کلیدی موثر: شما باید حتما ترکیبات صحیح کلماتی که بازدیدکنندگان هدف را به سایت شما می آورند، بشناسید. حتی با موتورهای جستجوگر مانند yahoo و bing و شناسایی کلمات کلیدی مناسب، می توانید میلیون ها تومان در هزینه های خریداری تبلیغات بی ارزش و غیرهدفمند صرفه جویی کنید.

افزایش اطمینان بازگشت سرمایه: خرج برای دخل! بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو هنوز مقرون به صرفه ترین راه برای بازاریابی وب سایت شماست. بنابراین پول شما به بهترین شکل توسط یک مشاور سئو استفاده می شود.

پیدا کردن مشتریان هدف: اگر کسی نتواند شما را پیدا کند، صرف زمان، منابع و سایر هزینه ها برای درج محتوای عالی در یک وب سایت چه فایده‌ای دارد؟ با مشاوره سئو و مشورت گرفتن از یک فرد متخصص در این حوزه، توصیه های عملی جهت افزایش بازدید از طریق جستجوی ارگانیک دریافت خواهید کرد.

افزایش توانایی رقابت با رقبا: اگر از سئو استفاده نکنید و برای آن از یک فرد متخصص مشاوره نگیرید، مخاطبان هدف، شما را پیدا نخواهند کرد و در این صورت آن ها به سمت رقبایی خواهند رفت که از سئو برای وب سایت خود بهره می گیرند. هرچه صفحات بیشتری در نتایج برتر گوگل و سایر موتورهای جستجو داشته باشید، ترافیک ارگانیک بیشتر و در نتیجه آن فرصت فروش بیشتری خواهید داشت.

تدوین استراتژی های آینده: یک مشاور سئو به کمک تجزیه و تحلیل هایی که انجام می دهد می تواند به خوبی نیازهای آینده کسب و کار شما را شناسایی کند و این امر به شما کمک می کند تا بدانید در آینده به چه استراتژی ها و اقداماتی نیاز دارید تا بیشترین بهره را ببرید. در گزارشات مشاوره سئو مواردی گنجانده می شوند که اطلاعات بسیار کاربردی را در راستای بهبود استراتژی های آینده کسب و کار ارائه می دهند.

ویژگی های یک مشاور سئو خوب

  • داشتن چندین سال تجربه به عنوان مشاور سئو یا نقش های مشابه
  • داشتن چندین سال تجربه در برنامه ریزی و اجرای استراتژی های سئو به صورت موفق
  • داشتن رزومه موفق و کافی در سئو
  • داشتن تجربه کافی در تجزیه و تحلیل وب سایت، بازاریابی و توسعه کسب و کار
  • تسلط بر HTML, CSS, JavaScript
  • توانایی تجزیه و تحلیل داده ها و ارائه توصیه های مناسب و مبتنی بر شواهد
  • داشتن تجربه در فروش آنلاین
  • داشتن مهارت های حل مسئله
  • داشتن مهارت در مدیریت زمان
مشاوره سئو سایت
مشاوره سئو سایت

یک مشاور سئو چه وظایفی دارد؟

وظایف و کارهایی که یک مشاور سئو باید انجام دهد، تا حدودی پیچیده هستند و یک بخش گسترده از بازاریابی آنلاین را در بر می گیرند. بهتر است بدانید که هدف اصلی از برگزاری یک جلسه مشاوره بهینه سازی سایت، این باشد که رتبه آن سایت مورد نظر در گوگل بیشتر شده و به دنبال آن، فروش افزایش پیدا کند.

هر شرکت مشاور سئو سایت باید هدفش این باشد که فروش محصولات یا خدمات برند شما را با هر شرایطی که وجود دارد، بیشتر کند.

کلام پایانی

برای مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر با ما در ارتباط باشید سئوکار سیروتا با سالها تجربه در زمینه سئو و بهینه سازی سایت راهگشای شما خواهد بود.

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!