سئوکار نمونه در رشت

سئوکار نمونه در رشت


روش های سئو سایت

شما برای طراحی وب سایت خود و بدست آوردن رتبه و جایگاه مناسب در نتایج جستجو درگوگل نیاز به یک استراتژی کار آمد دارید. با شناسایی انواع روش های سئو سایت می توانید بهینه سازی سئو سایت خود را به درستی انجام دهید. ما همراه شما هستیم تا شما را با انواع روش هاس سئو سایت بیشتر آشنا کنیم.

اولین موضوعی که باید به آن توجه داشته باشید این است که گوگل به وب سایت هایی که کاربران بسیاری را جذب نماید اهمیت زیادی می دهد بنابراین باید سعی کنید وب سایتی را که طراحی می کنید در عین اینکه جامع و کامل است برای کاربران نیز جذابیت داشته باشد فراموش نکنید که این کار را با رعایت کردن چارچوب هایی که گوگل مشخص کرده است انجام دهید و وب سایت خود را بهبود بخشید.

روش های سئو سایت
روش های سئو سایت

برای اینکه روش های سئو را بشناسیم باید آن را به دو دسته کلی تقسیم بندی کنیم. دسته اول که بر اساس تکنیک های سئو می باشد و دسته دوم که بر اساس نوع فعالیتی است که شما در آن مشغول می باشید.

روش های سئو از 2 نگاه به چند دسته تقسیم میشوند:

نگاه اول: 1. سئو داخلی 2. سئو خارجی

نگاه دوم: 1. سئو کلاه سفید 2. سئو کلاه سیاه 3. سئو کلاه خاکستری

بهینه سازی سئو سایت

گفتیم که برای طراحی وب سایت روش هایی لازم است انجام دهید تا سایت برای گوگل بهینه شود این روش ها شامل سئو داخلی سایت و سئو خارجی سایت می باشد که در ادامه بیشتر توضیح خواهیم داد.

روش های سئو سایت
روش های سئو سایت

سئو داخلی سایت(on-page seo)

روش سئو داخلی سایت به مجموعه اقداماتی گفته می شود که با استفاده از بهینه سازی در داخل سایت باعث افزایش ترافیک و رتبه سایت در موتورهای جستجو می شود. On site seo همان بهینه سازی محتوا و کدها و لینک سازی درون سایت می باشد. از انواع روش های سئو سایت که کلیه کارهایی را که برای سئو کردن در داخل سایت می توان بر اساس آن انجام داد را سئو داخلی سایت می گویند.

کارهایی که سئو داخلی سایت انجام میدهد

سئو داخلی کلیه کارهای بهینه سازی سئو را در داخل سایت انجام میدهد این کارها عبارتند از:

  • متون، محصولات
  • درج متاتگ ها
  • اضافه کردن و مدیریت لینک های هر بخش

On-Site SEO یا همان سئو داخلی سایت نه تنها باعث می شود که برداشتی موتورهای جستجو نسبت به سایت شما بهتر شود بلکه به کاربران نیز کمک می کند تا بهترین درک را از محتوای صفحات سایت شما داشته باشند. در حقیقت زمانیکه شما سئو داخلی سایت خود را به خوبی انجام داده باشید این امکان را برای موتورهای جستجو فراهم خواهید آورد تا مطالب و محتواهای وب سایت شما را به درستی مورد بررسی قرار دهند و درک آن را برای کاربران نیز راحت تر کنند.

 سئو خارجی سایت(off-page)

سئو خارجی سایت در واقع بر روی کارها و فعالیت هایی که در خارج از وب سایت شما انجام می شود مربوط می باشد در حقیقت Seo off page که از انواع روش های سئو سایت می باشد به تکنیک هایی که بیرون از سایت برای بهینه سازی سایت انجام می شود می پردازد این بخش از سئو نسبت به سئو داخلی قدرت بیشتری دارد.

این موضوع را در نظر داشته باشید که برای بهینه سازی درست سئو باید در ابتدا بر سئو داخلی سایت تمرکز کرده و آن را به درستی انجام دهید تا به نتیجه مطلوب برسید و بعد از آن سئو خارجی سایت را می توانید به خوبی مدیریت کنید و به رتبه و جایگاه مناسبی در نتایج جستجو در گوگل دست پیدا کنید.

انواع روش های سئو سایت

در واقع می توان گفت که سئو به سه بخش سئو کلاه سیاه، سئو کلاه سفید و سئو کلاه خاکستری تقسیم بندی می شود.

روش های سئو سایت
روش های سئو سایت

سئو کلاه سیاه

با استفاده از این روش فعالیت در سئو سایت ممکن است که شما برای مدت زمان کوتاهی هم که شده درنتایج جستجو در گوگل رتبه و جایگاه مناسبی را بدست آورید حتی قرار گرفتن در صفحه اول گوگل را نیز برای مدت زمان کوتاهی تجربه کنید اما این جایگاه ثابت نخواهد بود و برای وب سایت شما در آینده نیز مشکلاتی را به وجود خواهد آورد که شاید جبران ناپذیر باشند.

زمانیکه شما در وب سایت خود از روش سئو کلاه سیاه استفاده کنید و گوگل متوجه این موضوع شود امکان این وجود دارد که وب سایت شما را در سند باکس گذاشته و این کار باعث محکوم شدن شما از منبع شماره یک ترافیک خواهد شد.

سئو کلاه سیاه شامل قوانینی می باشد که بصورت مستقیم یا غیر مستقیم به وسیله موتورهای جستجو اطلاع رسانی شده است. سئو کلاه سیاه با روش های ابتکاری سعی دارد از قوانین سوء استفاده کرده و آنها را دور بزند.

سئو کلاه سفید

می توان گفت که سئو کلاه سفید نقطه مقابل با سئو کلاه سیاه است. این نوع از انواع روش های سئو سایت تمام تکنیک ها و اصول  درست و به جایی را که برای حفظ وب سایت و بهتر شدن وضعیت سایت به شما کمک می کند را در بر دارد با استفاده از این روش شما می توانید در نتایج جستجو در گوگل رتبه و جایگاه مناسبی را بدست آورید این روش از فعالیتهای سئو به هیچ عنوان قوانین مربوط به موتورهای

جستجو را نقض نمی کند بلکه یک سری اقدامات مفید را در راستای بهبود سئو سایت نیز انجام می دهد که می توان به مواردی همچون تولید محتوای خوب، انتشار تعداد مناسب محتوا و بر اساس زمانبندی درست، عدم دریافت کلیک های غیر اورگانیک، تبلیغات هدفمند و در راستای اهداف سئو و استفاده از کد های سبک در طراحی سایت اشاره کرد.

سئو کلاه خاکستری

حد وسط سئو کلاه سیاه و سئو کلاه سفید را سئو کلاه خاکستری دربر گرفته است زمانیکه گوگل سایت شما را جریمه می کند آن دسته از وب سایت هایی که نمی خواهند نشان دهند که از قوانین موتورهای جستجو سرپیچی کرده و آنها را پی روی نکرده اند از این روش استفاده میکنند اما اگر از تکنیک های انواع روش های سئو سایت نیز به درستی استفاده نشود سایت خود را در لبه پرتگاه قرار داده اید که ممکن است هر لحظه و با هر اشتباهی از بین برود.

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!