کارشناس سئو
کارشناس سئو کیست؟
کارشناس سئو به فردی گفته می شود که با دانش خود می تواند وب سایت ها را در جهت بهبود رتبه در نتایج موتورهای جستجو، بهینه سازی کند. در واقع، چنین فردی می داند که چگونه با پیاده سازی برخی تکنیک ها و بهینه سازی صحیح وب سایت، به رشد ترافیک آن و افزایش رتبه در نتایج جستجو کمک کند.
مهارت های کارشناس سئو
مهم ترین و اساسی ترین مهار هایی که یک کارشناس سئو باید داشته باشد، عبارتند از :
2- به تحقیق کلمات کلیدی مسلط باشد و بتواند آنها را تحلیل کند.
3- با بازاریابی محتوا به خوبی آشنا باشد
4- مهارت بهینه سازی محتوا داشته باشد.
5- توانایی طراحی استراتژی لینک سازی را داشته باشد.
6- توانایی انجام سئو داخلی را داشته باشد.
7- توانایی انجام سئو خارجی را داشته باشد.
8- با ابزارهای گوگل آشنایی کافی داشته باشد.
گوگل دارای ابزارهای مختلفی می باشد که هر کدام از آنها می تواند به ما برای بهبود رتبه وب سایت کمک کند . از میان ابزارهای گوگل ابزارهای گوگل آنالیتیکس و گوگل سرچ کنسول بهترین ابزارها برای سئو هستند.. یک متخصص سئو باید با این دو ابزار آشنا باشد و بداند که چطور با آنها کار کند.در اینصورت به کمک این دو ابزار می تواند:
- خطاهای احتمالی را شناسایی و رفع کند
- آمار وب سایت را با جزئیات کامل مشاهده کند
- پیشرفت وب سایت را قدم به قدم مشاهده کند
- در صورت پنالتی شدن وب سایت دلیل آن را پیدا کند
9- قدرت تحلیل و بررسی داده ها را داشته باشد
10- حداقل یک نمونه کار قابل قبول برای ارائه داشته باشد
چرا باید از خدمات کارشناسان سئو بهره ببریم؟
الگوریتم های گوگل دائما در حال تغییر و به روز رسانی هستند. همین موضوع رتبه گرفتن از گوگل و دستیابی به صفحه اول نتایج را سخت تر کرده است. حتما بارها شنیده اید که یک وب سایت تا چند ماه قبل در صفحه اول گوگل بوده اما در حال حاضر افت شدیدی داشته است. علت اصلی این امر همین تغییرات و به روز رسانی های گوگل می باشد. در این شرایط، بهره گرفتن از دانش و تخصص یک سئوکار در خدمات سئو ضرورت پیدا می کند. در ادامه به بیان مزیت های استخدام کارشناس سئو می پردازم: