پیدا کردن آی پی سایت

پیدا کردن آی پی سایت


ارتقا سئو سایت

ارتقا سئو سایت یکی از مسائلی است که بیشتر تازه واردان به صنعت سئو، با آن دسته و پنجه نرم می کنند. همه ما می دانیم که صرفا طراحی و راه اندازی یک وب سایت برای رسیدن به موفقیت کافی نیست؛ برای به ثمر رسیدن آن سایت، نیاز به پیاده سازی تکنیک های سئو بر روی آن است. اما مسئله ای که وجود دارد این است که با اینکه یک فرد، شروع به بهینه سازی و سئو سایت خود کرده است، اما بعد از گذشت مدت زمان بسیار زیادی، هنور هم به نتیجه مطلوب مورد نظر خود نرسیده است؛ به نظر شما علت چیست؟

اولین نکته ای که باید مدنظر داشته باشید، این است که سئو، حرفه ای است که برای موفقیت در آن، همواره باید مطالعه داشته باشید تا از جدیدترین بروزرسانی ها و تکنیک هایی که ایجاد می شود، مطلع شوید.

دومین نکته، این است که حداقل در انتهای هر ماه، باید برگردید و تمامی فعالیت های خود را با استفاده از ابزارهای سئو سایتی که در گوگل موجود هستند، مورد تحلیل و بررسی قرار دهید. ممکن است که شما در روند بهینه سازی، دچار اشتباهاتی شده باشید که اگر آن ها را مرتفع نکنید، ارتقا سئو سایت برای شما به وجود نخواهد آمد. بنابراین پیشنهاد می کنیم که برای بهبود سئو سایتتان، ادامه این مقاله را با دقت بیشتری مطالعه کنید؛ در ادامه 4 روش سریع و فوق العاده برای ارتقا سئو سایت به شما عزیزان ارائه شده است.

ارتقا سئو سایت
ارتقا سئو سایت

۱- ساختار لینک های داخلی سایت خود را بهبود دهید

یک روش نسبتا سریع برای ارتقا سئو سایت شما کار با ساختار پیوند داخلی شما است. اگر مطمئن هستید که مهمترین صفحات شما دارای پیوندهای داخلی مرتبط هستند، شانس بسیار بهتری برای رتبه بندی در موتورهای جستجو دارید. به این دلیل که یک ساختار پیوند داخلی خوب به گوگل کمک می کند تا سایت شما را بشناسد و بفهمد کدام صفحات برجسته تر هستند که در نتیجه باعث ارتقا سئو سایت شما خواهد شد.

بهترین راه برای انجام این کار بستگی به نوع سایت شما دارد. به عنوان یک فروشگاه اینترنتی، احتمالا هدف اصلی شما این است که دسته بندی های خود را بهبود دهید.

۲- بر روی مهم ترین صفحات خود کار کنید

کیفیت محتوا برای هر وب سایت بسیار مهم است. بنابراین به این فکر کنید که چگونه می توانید صفحات مهم خود را بهبود بخشید. شاید شما هنوز وقت نکرده اید که به آنها توجه کنید و نکات مهم را در آنها پیاده سازی کنید. در صورت امکان وقت خود را برای صفحات مهم نیز بگذارید و بر روی موضوعاتی همچون مخاطبان خود، آنچه آنها به دنبال آن هستند و موضوع تمرکز کنید.

یک راه سریعتر برای ارتقا سئو سایت و بهبود مهم ترین صفحات شما این است که نمره سئو آن ها را بررسی کنید و صفحاتی که نمره سئو پایینی دارند را پیدا کرده و شروع به بهبود و ارتقا سئو آن ها کنید.

ارتقا سئو سایت
ارتقا سئو سایت

۳- سرعت سایت خود را ارتقا دهید

سرعت سایت نقش مهمی در ارتقا سئو سایت دارد. بنابراین اگر می خواهید سایت خود را تقویت کنید قطعا باید به این موضوع توجه داشته باشید. چندین کار وجود دارد که می توانید برای بهبود سرعت سایت خود انجام دهید. در مرحله اول، می توانید کش سایت خود را فعال کنید. برای وردپرس افزونه های زیادی در این زمینه وجود دارد.

نکته مهم بعدی در بحث بهینه سازی سرعت سایت، بهینه سازی تصاویر است. عکس هایی با سایز بزرگ و حجم زیاد سایت شما را کند کرده و باعث می شود کاربران و گوگل زمان زیادی را منتظر بمانند تا سایت بارگذاری شود.

در زمینه بهینه سازی تصاویر نیز ابزارهای زیادی وجود دارد که حجم و وضوح (resolution) تصاویر را تا حد امکان کاهش می دهد. اگر به دلایل مختلف، مجبور با استفاده از تصاویر با کیفیت و حجم بالا هستید، پیشنهاد می کنیم که با استفاده از ابزارها، حجم را کاسته، اما از کیفیت آن چیزی کم نکنید.

البته ابن نکته را مد نظر داشته باشید که اگر خزنده گوگل تشخیص دهد که کسب و کار شما درباره چه چیزی است، رتبه بندی شما را نیز بر همان اساس انجام می دهد. یعنی اگر مجبور باشید، از تصاویر با حجم بالا استفاده کنید، گوگل به شما در بهبود و ارتقا سئو سایتتان کمک خواهد کرد.

ارتقا سئو سایت
ارتقا سئو سایت

۴- استفاده از ریچ اسنیپت ها

موتورهای جستجو با استفاده از ریچ اسنیپت ها، بهتر وب سایت شما را درک خواهند کرد و در نتیجه باعث ارتقا سئو سایت خواهد شد. علاوه بر این، استفاده از ریچ اسنیپت ها می تواند وب سایت شما را در نتایج برجسته تر کند و این موضوع باعث افزایش نرخ کلیک نیز خواهد شد.

ریچ اسنیپت ها انواع مختلفی دارند و شما می توانید با توجه به موضوع خود ریچ اسنیپت مورد نیاز را استفاده کنید.

در شبکه های اجتماعی فعال باشید

هنوز هم افراد زیادی هستند که در شبکه های اجتماعی فعالیت دارند و سعی دارند از این طریق به محتوای مورد نیاز خود دست پیدا کنند. فعالیت در شبکه های اجتماعی اهمیت زیادی برای بسیاری از کاربران و همچنین گوگل دارد. سعی کنید در شبکه های اجتماعی فعال باشید و با کاربران خود در ارتباط باشید.

کلام آخر

قطعا برای ارتقا سئو سایت نیاز به یک متخصص سئو دارید. برای مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر با سئوکار سیروتا در ارتباط باشید.

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!