download 7

چرا به سئو نیاز داریم؟

در واقع سئو مجموعه کار هایی است که ما برای بهبود عملکرد سایتمان انجام میدم. جهت بهبود سئوی سایت ها اصول زیادی وجود دارد. بیشتر افرادی که سایتشان را سئو می کنند  به فکر استفاده از اصول گوگل هستند! چرا که گوگل پر طرفدارترین موتور جست و جو بین موتور های جست و جوی کل جهان است! بر اساس آخرین آمار رتبه بندی موتور های جست و جوی برتر به شکل زیر است:

 

نام موتور جست و جو درصد استفاده کاربران در سطح جهان
گوگل 80
یاهو 9.5
بینگ 8.5
بقیه 2

 

همان طور که در جدول بالا می بینید وب سایت گوگل پر طرفدار ترین موتور جست و جوی حال حاضر جهان است. به همین دلیل آمدن به صفحه اول گوگل یکی از دغدغه های مهم صاحبان وب سایت ها است! اما کار به این سادگی ها هم نیست! گوگل دارای بیش از 200 معیار جهت رتبه بندی است. این بدین معنا است که سایت هایی که بیشتر با این معیار ها تطابق داشته باشند در صفحه اول قرار می گیرند. اما همه این معیار ها اهمیت یکسانی ندارند. پس یک سایت موفق سایتی است که خود را با مهم ترین این معیار ها تطبیق دهد و اصول اصلی را رعایت کند.

موتور های جست و جو هر روز در حال تغییر معیار های خود هستند. پس اگر می خواهید یک مهندس سئوی خوب باشید و یا سایتتان را به نحو احسنت بروز کنید باید از آخرین معیار ها و اصول موتور های جست و جو مطلع باشید. بیشتر سایت ها یا افرادی که می خواهند سایت خود را سئو کنند بعد از گذشت کمی زمان و نتیجه نگرفتن از کار خود نا امید می شوند و سئو و طراحی سایت را رها کرده و کار خود را متوقف می کنند. اما باید به این نکته توجه داشت که سئوی سایت زمان زیادی می برد و برای نتیجه گیری بهتر باید ماه ها تلاش کرد. پس اگر پشتکار و صبر کافی را ندارید هرگز به فکر سئوی سایت خود نیوفتید!

قرار گرفتن در صفحه اول گوگل نقش به سزایی در موفقت سایت دارد. چنانچه سایت در صفحه اول گوگل قرار بگیرد میتواند به راحتی با چند مطلب پر طرفدار بازدید روزانه خود را به 200000 برساند (که واقعا یک رقم عالی است!).

 

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!