نحوه انتخاب آژانس سئو سایت چگونه است؟

affect social media

نحوه انتخاب آژانس سئو سایت چگونه است؟ 

آژانس سئو سایت چیست؟

یک آژانس سئو سایت فعالیت های بهینه سازی موتورهای جستجو را انجام می دهد.این مجموعه اقدامات شامل مواردی از قبیل تعیین استراتژی های،تاکتیک های بهینه سازی داخلی و خارجی جهت بهبود جایگاه در موتورهای جستجو است.

اهداف خود را تعیین کنید

اولین گام که به شما کمک می کند تا هم بهترین آژانس سئو را پیدا کنید و هم آن ها را نسبت به خواسته های خود آگاه سازید، تعیین اهداف است.

1. منظور خود را از رشد و ارتقا به درستی تعیین کنید. آیا رشد وب سایت از نظر شما رفتن به صفحات اول جست و جو است یا افزایش بازدید کنندگان را رشد می دانید؟ آیا افزایش بازدیدکنندگان را برای گام اول مناسب می دانید و یا فقط افزایش مشتری می خواهید؟ زمانی که منظور خود را از رشد، ارتقا و پیشرفت مطرح کنید، آن زمان است که می توانید هم بهترین آژآنس سئو را انتخاب کنید و هم اهداف خود را برای آن ها بهتر توضیح دهید.

2. تعیین کنید که هدف شما از به کارگیری آژانس سئو چیست؟ آیا این آژانس را برای انجام کارهای حرفه ای می خواهید و یا پرداختن به برخی از موارد سطحی نیز برای شما کافی است؟

اکنون بیایید آنچه را که می توانید از یک آژانس سئو انتظار داشته باشید بررسی کنیم:

  • آگاهی از برند
  • رتبه بالاتر در موتورهای جست و جوگر
  • دریافت ترافیک بیشتر در وب سایت
  • بهبود عملکرد وب سایت
  • دریافت سرنخ از جستجوی ارگانیک
  • افزایش نرخ تبدیل و فروش

نحوه انتخاب آژانس سئو سایت چگونه است؟ تعیین بودجه

برای آن که بتوانید یک آژانس سئو که مناسب کسب و کار خودتان است را بیابید، بهتر است بودجه ی مورد نظر خود را در ابتدا مشخص کنید. میزان قیمت در این زمینه متفاوت است و برخی از آژانس ها با ارائه کیفیت های بسیار بالا، مبالغ بالایی را نیز می گیرند اما باز هم نمی توان در ارتباط با این مورد نظر قطعی داد زیرا افراد و یا آژانس هایی هستند که کارهای با کیفیت را با مبالغ کمی انجام می دهند. به هر حال تعیین بودجه می تواند به شما کمک کند که برای مثال اگر بودجه ی کمی دارید، آژانس های گران قیمت را از لیست بررسی خود کنار بگذارید.

ویژگی های یک آژانس سئو خوب

در ادامه به بررسی برخی از ویژگی های یک آژانس سئو خوب خواهیم پرداخت:

تخصص در جزئیات: این که شما به کلیات سئو توجه می کنید، امری بدیهی است اما نباید فراموش کنید که جزئیات نیز بسیار مهم است. برای مثال غلط املایی! اگر آژانس سئویی در کارهای خود غلط نگارشی داشته باشد، می تواند آن را به سرعت کنار بگذارید. جزئیات می توانند به شما و کسب و کارتان اعتبار بخشند و یا بلعکس، از اعتبار چندین ساله ی شما بکاهند.

وقت شناسی: قطعاً وقت شناسی یکی از مهمترین نکاتی است که باید به آن دقت کنید. آژانس سئو باید در زمان درست و سر وقت به کارهای شما بپردازد.

تجربه: تجربه از دیگر عواملی است که می تواند میزان کیفیت وکارایی یک آژانس سئو را مشخص کند.

تعداد افراد متخصص: دقت داشته باشید که در برخی از آژانس های سئو، کار شما از زیر دست چندین متخصص عبور می کند و این گونه نیست که تنها یک نفر (هر چند مجرب) به بررسی آن بپردازد. البته هنوز هم هستند کسانی که به تنهایی کار سئو انجام می دهند و بسیار در این زمینه حرفه ای هستند اما اگر انتخاب شما یک کار تیمی است، باید توجه داشته باشید که بهتر است سئو شما را چندین نفر مورد بررسی قرار دهند.

مشاهده کارهای قبلی: حتماً کمی زمان بگذارید و کارهای قبلی آژانس سئو انتخابی خود را مورد بررسی قرار دهید. اگرچه آن ها کارهایی را به شما معرفی می کنند که در آن ها بسیار موفق ظاهر شده اند اما به هر حال بررسی آن کارها نیز می تواند بینش خوبی به شما نسبت به کار آن ها بدهد.

تعیین ایرادات: از آژانس سئو انتخابی خود بخواهید که در صورت امکان، برخی از ضعف های مهم سئو شما را بیان کنند. اگرچه بسیاری از این کار دوری می کنند (زیرا احتمال سو استفاده می بینند) اما اگر آژانسی قبول کند و به شما برخی از نکات را بگوید، می توانید به میزان دانش و تخصص آن ها پی ببرید.

گذاشتن تایم برای شما: یک آژانس سئو خوب باید برای دیدگاه های شما، اهدافتان و کسب و کارتان زمان بگذارد. در این کار، نباید همه ی کسب و کارها را به یک چشم نگاه کرد. یک آژانس سئو خوب پای صحبت شما می نشیند و اهداف شما را مورد بررسی قرار می دهد.

انتخاب آژانس سئو یا یک متخصص سئو؟

نمی توان به طور قطع در این رابطه نظر داد زیرا هر دو گروه (آژانس های سئو و متخصص سئو که به تنهایی کار می کنند) در این زمینه خوب عمل کرده اند. گاهی یک متخصص به تنهایی می تواند سئو یک وب سایت بسیار بزرگ را مدیریت کند و گاهی یک آژانس سئو با چندین متخصص می تواند نیازها را برطرف سازد. بررسی موارد مانند بودجه، اهداف و دیدگاه شخصی مهم است. اگر دیدگاه خوبی نسبت به کارهای تیمی دارید، آژانس سئو می تواند برای شما گزینه ی مناسبی باشد و اگر از آن دسته افرادی هستید که باید فقط با یک نفر در ارتباط نزدیک باشید و می خواهید در هر ساعت از شبانه روز با وی در ارتباط باشید، انتخاب یک متخصص سئو متعهد و متخصص برای شما مناسب تر است.

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!