سفارش پروژه سئو

مشاوره ی رایگان درباره ی سئو

زمانی که یک فرد دارای یک کسب و کار اینترنتی است و می‌خواهد کارهای دیجیتال مارکتینگ را بر روی وبسایت خود انجام دهد، قطعا از سئو غافل نمی‌شود.

با گسترش وبسایت‌ها و افزایش فعالیت کاربران در موتور جستجو گوگل، سئو مهم‌ترین امر دیجیتال مارکتینگ است که باید سایت خود را در بالاترین لینک‌های گوگل قرار دهید.

حال که با اهمیت سئو آشنا شدیم گرفتن یک مشاوره درست و اصولی در مورد سئو می‌تواند ما را در مسیر درستی قرار دهد. شاید ما مشاوره رایگان سئو را از خودِ سئو مهم‌تر بدانیم،برای اینکه مسیر وبسایت خود را در این مرحله مشخص می‌کنید.

سئوکار مشاوره ی رایگان درباره ی سئوخیلی اوقات پیش می‌آید که مالکان کسب و کارهای مختلف نمی‌دانند که جهت بهینه سازی موتور جستجو و قرار گرفتن در موقعیت‌های بالاتر در صفحه نتایج و یا بعبارتی دیگر جهت افزایش رتبه در گوگل از کجا شروع کنند و یا چه استراتژی را دنبال نمایند.

بدین منظور تیم آوش تک با ارائه مشاوره سئو رایگان به این گونه از صاحبان کسب و کار اطلاعات و موارد ضروری لازم را در اختیار آن‌ها قرار می‌دهد و برای آن‌ها توضیح می‌دهد که در انجام این کار با توجه به کسب وکار پیش رو از چه مسیری می‌بایست کار خود را شروع کنند و در ادامه این مسیر تا رسیدن به هدف مورد نظر خود چه کارهایی را می‌بایست انجام داده و چه کارهایی را نباید انجام دهند.

مشاوره سئو سایت اگر به صورت حرفه‌ای صورت نگیرد و شما با همان راهکارها پیش روید، سایت شما در مسیر بدی قرار می‌گیرد و توسط گوگل نادیده گرفته می‌شود. گاهی سئو اشتباه ضررهای جبران ناپذیری را به وبسایت وارد می‌کند به گونه‌ای که سایت شما هرگز برنمی‌گردد.

فقط یک مشاور سئو حرفه‌ای می‌تواند باعث رشد و پیشرفت کسب و کار شما شود. مشاوری که با انواع سئو آشنایی داشته باشد و بتواند نتیجه خوبی ارائه دهد.

فرق یک مشاوره رایگان سئو درست و غلط چیست

مشاوره رایگان سئو را می‌توان به لبه تیغ راه رفتن تعبیر کرد! هم می‌تواند شما را در مسیر درست قرار دهد و هم مسیری که شما را به بیراهه ببرد.

متاسفانه در بعضی موارد در مشاوره رایگان سئو قول‌هایی توسط کارشناسان سئو داده می‌شود که پیشنهادات بسیار اغوا کننده‌ای برای مشتریان به حساب می‌آید. مثل: بالا آوردن کلیدواژه مورد نظر در یک هفته یا یک ماه!

سئو کار ماهر مشاوره ی رایگان درباره ی سئو

شاید بهتر باشد مقاله مفاهیم اولیه سئو را بخوانید تا ضررهایی که سئو کلاه سیاه به وبسایت شما می‌زند را بهتر بدانید، چون اگر مشاوره ی غلط به شما داده شود و شما آن مسیر را برای رسیدن به لینک‌های بالای گوگل انتخاب کنید، چه از نظر مالی و چه از نظر فنی ضرر خواهید کرد.

سئو

برخی از کارشناسان سئو راه‌هایی به شما پیشنهاد خواهند داد تا در زمان بسیار کمی کلیدواژه‌ی مورد نظر شما را با یک سری ترفند به بالاترین لینک‌های گوگل برسانند و در ازای آن مبلغ هنگفتی از شما درخواست می‌کنند.

قاعدتا اتفاق خوبی برای صاحب یک وبسایت است اگر در زمان کمتری به لینک‌های بالای گوگل برسد. اما سایت شما اگر به صورت کلاه سیاه سئو شود یعنی اینکه شما باید منتظر یک فاجعه برای وبسایت خود باشید.

از این رو، هم هزینه کارشناس سئو را پرداخت کرده‌اید و راه برگشتی برای هزینه خود ندارید، هم سایت خود را از گوگل به بیرون پرتاپ کرده‌اید. شاید این هزینه فنی از هزینه مالی هم سنگین تر باشد!

به صورت کلی یک مشاور سئو حرفه‌ای باید استراتژی سئو را به طور کامل بداند. در کل پیشنهاد می‌کنیم گول پیشنهادات وسوسه انگیز برخی کارشناسان سئو را نخورید.

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!