images 11

مجری سئو وب سایت

یک متخصص SEO وظیفه بهینه سازی وب سایت را برای موتورهای جستجو با هدف نهایی بهبود رتبه بندی در صفحات نتایج موتور جستجو (SERPS) بر عهده دارد.

بهینه سازی موتور جستجو (SEO) فرایندی است که برای افزایش قابلیت مشاهده یک وب سایت در موتورهای جستجو و دریافت ترافیک ارگانیک دنبال می شود و متخصص سئو کسی است که مهارت های لازم برای تحقق این امر را دارد.

گاهی اوقات یک متخصص سئو به عنوان مجری سئو ، مشاور سئو ، متخصص بازاریابی سئو یا سئوکار شناخته می شود.

تجربه مجری سئو

با تأکید جدی گوگل بر رتبه بندی صفحه و قدرت دامنه – صنعت جدیدی ظهور کرد و تعداد زیادی از متخصصان سئو ظاهر شدند. اما این بدان معنا نیست که این “متخصصان سئو” می دانند که چه کاری انجام می دهند.

با افزایش صدها فاکتور رتبه بندی الگوریتم گوگل در روز ، آنچه سالها پیش کار کرده است ممکن است در دنیای امروز آسیب رسان باشد. یک کارشناس ارشد جستجوگرها می داند چه عواملی تغییر کرده است و آنها فقط این را می دانند به دلیل سالها تجربه کار در صنعت.

به علاوه هر وب سایت باید از تاکتیک های مختلف SEO استفاده کند ، به عبارت ساده آنچه برای تجارت شما مفید است ممکن است برای دیگران مفید نباشد. یک متخصص سئو قادر به بررسی هر وب سایتی خواهد بود و این را می داند.

علاوه بر این ، آنها دقیقاً می دانند که برای به دست آوردن بازدید بیشتر در موتور جستجو باید چه کارهایی انجام شود ، در حالی که ممکن است فرد جدیدی در سئو از همان روش ها برای همه وب سایت ها استفاده کند. این نه تنها هیچ تاثیری نخواهد داشت بلکه می تواند به رتبه بندی وب سایت شما آسیب برساند.

بسیاری از افراد تصور از جستجو به عنوان ابزاری دارند ، زیرا این یک بخش لاینفک از بازاریابی است ، هم برای عملیات کوچک مادر و هم پاپ و هم برای مجامع عظیم جهانی. با این حال تعداد بسیار کمی از افراد ، به ویژه بهینه سازی موتور جستجو یا سئو ، آن را با جزئیات درک می کنند. اکثر بازاریابان فکر می کنند چند کلمه کلیدی پراکنده در برخی از صفحات وب این کار را انجام می دهد ، اما سئو موفقیت موفق بیش از این است.

آنجاست که تخصص سئو مطرح می شود. واقعیت این است که شما باید واقعاً از زیر و بم و پیچیدگی های جستجوی ارگانیک آگاهی داشته باشید تا وب سایت ها و صفحات وب رتبه خوبی کسب کنند. مشاغل باهوش می دانند که اگر بخواهند در صفحه نتایج جستجو برنده شوند به کسی نیاز دارند که چیزی بیش از اصول اولیه را بداند و بنابراین برای تحقق این امر به دنبال یک متخصص سئو هستند .مجری سئو وب سایت

یک متخصص سئو در طول روز با بسیاری از وظایف مقابله می کند

سئو واقعی بسیار بیشتر از کلمات کلیدی نیاز دارد. به همه م componentsلفه های مختلفی که بخشی از یک استراتژی مناسب SEO هستند فکر کنید و بدیهی خواهد شد که روزهای شما تنوع زیادی دارند. یک روز معمولی احتمالاً شامل ترکیبی از کارهای SEO زیر است:

تحقیق کلمات کلیدی

گوگل به طور مداوم در الگوریتم هایی که نحوه کار وب سایت ها را تعیین می کنند تغییراتی ایجاد می کند ، اما کلمات کلیدی را از معادله حذف نکرده است. کلمات کلیدی همچنان نقطه شروع بیشتر جستجوها هستند. شما به عنوان یک متخصص SEO ، برای تعیین محبوبیت ، رقابت و ارتباط آن ، کلید واژه ها را جستجو خواهید کرد ، بنابراین می توانید بهترین لیست ممکن را برای کلمات کلیدی ایجاد کنید تا روی آنها تمرکز کنید.

بهینه سازی

همانطور که گفتیم ، سئو بیش از کلمات کلیدی نیاز دارد و بهینه سازی بخشی از نقش شما به عنوان متخصص سئو خواهد بود. این شامل هر دو بهینه سازی در صفحه ، برای اطمینان از ارائه محتوای با کیفیت ، فراداده خوب ، ساختار HTML تمیز ، پیوندهای داخلی و صفحاتی است که به سرعت بارگیری می شوند. همچنین شامل آزمایش عناصر مختلف برای تعیین چگونگی بهبود نرخ تبدیل در هر صفحه وب خاص است.

لینک سازی

Google نه تنها به وب سایتها و محتوای شما نگاه می کند ، بلکه به آنچه دیگران درباره شما “می گویند” نیز نگاه می کند. منظور ما از “گفتن” پیوند به. وقتی سایر وب سایت ها به وب سایت شما پیوند می خورند ، این یک رای اعتماد به محتوای شما است و یکی از آنها Google هنگام رتبه بندی شما در نظر می گیرد. بخشی از شغل شما به عنوان متخصص سئو در جستجوی فرصت هایی است تا وب سایت های دیگر را به صورت قانونی با شما پیوند دهند.

ساختمان URL

به عنوان یک متخصص SEO ، احتمال اینکه سازمان شما یا مشتری شما چندین نوع کمپین را همزمان داشته باشد ، باعث ترافیک به صفحات وب شما می شود. شما می خواهید بدانید کدام ترافیک از کدام منبع ایجاد شده است. به عنوان مثال ، کسی ممکن است روی پیوند در خبرنامه یا توییت کلیک کند. آنها ممکن است از طریق پست فیس بوک یا تبلیغات به وب سایت شما بروند. شما URL های منحصر به فردی را برای این منابع “ایجاد” خواهید کرد تا بتوانید دقیقاً از کجا ترافیک را مشخص کنید.

تجزیه و تحلیل

تنها راه برای دانستن اینکه چه چیزی مفید است ، جستجوی تجزیه و تحلیل است. به عنوان یک متخصص سئو ، به طور منظم تجزیه و تحلیل را بررسی خواهید کرد تا عملکرد وب سایت ها ، صفحات فرود و کلمات کلیدی را ببینید و همچنین ببینید که ترافیک از کجا ناشی می شود.

بهینه سازی موبایل

اکنون موبایل بیش از هر زمان دیگری مهم است ، اکنون گوگل گفته است که از شاخص اول همراه اول استفاده خواهد کرد. این احتمالاً برای شما یک کار مستمر نخواهد بود ، اما حداقل ابتدا باید مطمئن شوید که تمام محتوای وب برای دستگاه های تلفن همراه بهینه شده است.

در حال حاضر ماندن

صحبت کردن در مورد ایجاد تغییرات توسط گوگل ، بخشی از شغل شما به عنوان متخصص سئو شامل خواندن مقالات ، وبلاگ ها و انجمن ها است تا بتوانید از تغییرات و تحولات سئو مطلع شوید. گوگل به طور مداوم در حال تغییر است و شما باید بدانید که چه عواملی در این زمینه ایجاد می شود تا از این نظر غافل نشوید.

متمرکز ماندن

در دنیای پر سرعت امروز با نامه های الکترونیکی و متنی و پیام های چت دائماً برای جلب توجه ما ، حتی نیازی به ذکر توئیت ها و همکاران نیست ، بسیاری از چیزها باعث حواس پرتی شما می شوند. با توجه به تنوع وظایف ، در حالی که یک متخصص سئو هستید ، در حال دستکاری خواهید بود ، حفظ تمرکز کلید کارهای روزمره خواهد بود!

هماهنگی با سایر تیم های بازاریابی دیجیتال

اگرچه شما به عنوان یک متخصص سئو اطلاعات زیادی در اختیار شما قرار می دهد ، اما احتمالاً زمان قابل توجهی را نیز صرف کار با تیم های دیگر خواهید کرد که بخشی از تلاش بازاریابی دیجیتال هستند ، از جمله

  • تیم بازاریابی شبکه های اجتماعی: بازاریابی شبکه های اجتماعی و سئو بسیار خوب با هم بازی می کنند. به عنوان یک متخصص SEO ، احتمالاً با تیم رسانه های اجتماعی همکاری خواهید کرد تا به افزایش آگاهی از برند و در نتیجه اقتدار کمک کنید (چیزی که Google هنگام رتبه بندی شما در نظر می گیرد).
  • تیم بازاریابی جستجوی پرداخت شده: تیم پرداخت به ازای هر کلیک (PPC) بر روی جستجوی پرداخت شده و تبلیغات متمرکز خواهند شد ، اما شما احتمالاً برای یافتن کلمات کلیدی امیدوار کننده با آنها هماهنگی خواهید کرد.
  • تیم روابط عمومی: اطلاعیه های مطبوعاتی و سایر مطالب تبلیغاتی محتوا هستند و محتوا برای سئو مورد نیاز است. شما احتمالاً با تیم روابط عمومی کار خواهید کرد تا اطمینان حاصل کنید که هر محتوایی که آنها تولید می کنند برای سئو بهینه شده است.
  • تیم بازاریابی محتوا: همانند تیم روابط عمومی ، نقش شما به عنوان متخصص سئو اطمینان از بهینه سازی محتوای تولید شده برای سئو خواهد بود. در نتیجه شما احتمالاً بخشی از تیم استراتژی محتوا خواهید بود.
  • تیم توسعه وب: سئو بدون ساختار خوب در پشت صحنه اتفاق نمی افتد. شما احتمالاً با تیمی که وب سایت ها و صفحات فرود را می سازد کار می کنید تا مطمئن شوید صفحات تمیز و سریع بارگذاری می شوند و همچنین در مواردی که باید آزمایش کنید.

مجری سئو وب سایتابزارهای مجری سئو

معمولاً یک مجری سئو از ابزارهای خاصی برای دستیابی به موفقیت در وب سایت شما استفاده می کند. ابزارهای مختلفی وجود دارد که رتبه بندی دامنه را نمایش می دهد ، جایی که می توانید وب سایت خود را در فهرست ها فهرست کنید و کلمات کلیدی دارای رتبه ای بهتر از دیگران هستند تا تعیین کنید چه محتوایی می نویسید.

در حالی که همه عالی هستند ، برخی از آنها به دلیل ویژگی های خاص مشهور هستند – SEMRush برای نظارت بر عملکرد رقبای شما عالی است ، Ahrefs برای بررسی و نظارت بر لینک ها فوق العاده است ، Majestic برای ساخت آن لینک ها عالی است

اگر شما یک استراتژی محتوا را دنبال می کنید ، Moz می تواند ابزاری برای شما باشد. آیا به دنبال افزودن کلمات کلیدی با کیفیت بهتر اما کم رقابت هستید؟ سپس Long Tail Pro بسیار جذاب است.

وظایف روزانه مجری سئو

اکثر متخصصان سئو در مورد یک روز کاری معمولی نوعی ترکیبی از وظایف فوق را توصیف می کنند و بیان می کنند که زمان واقعی صرف شده برای هر کدام به آنچه در حال حاضر انجام می شود بستگی دارد. به عنوان مثال ، هنگامی که یک کمپین یا وب سایت جدید در مرحله برنامه ریزی است ، شما زمان بیشتری را صرف تحقیق در مورد کلمات کلیدی خواهید کرد در حالی که مطلع شدن از اخبار صنعت ممکن است چیزی باشد که فقط در صورت وجود به صورت پراکنده اتفاق می افتد.

ایمیل ها و جلسات برای همه ثابت بود ، با این وجود قسمت عمده ای از روز را به خود اختصاص می داد. انواع ایمیل ها و جلسات به نوع شغل سئو شما بستگی دارد. شما می توانید به عنوان یک متخصص SEO به یکی از دو روش کار کنید: یا برای کارفرما یا برای مشتری. اگرچه به طور کلی ، وظایف روزانه در هر دو نقش یکسان است ، اما تفاوت هایی وجود دارد ، به ویژه هنگامی که صحبت از ایمیل و جلسات می شود. به عنوان مثال جلسات مشتری و جلسات داخلی جانوران بسیار متفاوتی هستند ، و بخشی از وقت شما در ایمیل صرف می شود می تواند به آموزش مشتریان در زمینه پیچیدگی های SEO اختصاص یابد.

اهداف یک مجری سئو

اهداف یک مشاور سئو 
روش دیگر برای فکر کردن در مورد اهداف یک مشاور موتور جستجو این است که از خود بپرسید ، چرا من به این شخص پول می دهم؟ اهداف بسته به مشتری متفاوت خواهد بود ، اما اهداف من برای مشتریان معمولاً به این صورت است: 
به شما کمک می کند تا توسط مشتریان خود پیدا شوید. جمله محبوب من این است که اگر کسی شما را پیدا نکند ، صرف وقت ، منابع و پول برای محتوای عالی و یک وب سایت عالی چه فایده ای دارد؟ یک متخصص سئو برای کمک به افزایش بازدید از جستجوی ارگانیک توصیه های عملی ارائه می دهد. 
به شما کمک می کند تا در بازار آنلاین رقابت کنید. اگر از سئو استفاده نمی کنید ، پس این یکی از مشاغل کمتری است که رقبا باید نگران آن باشند. 
گوگل را به عنوان یک قطعه زمین در نظر بگیرید که در آن فقط می توانید مقدار معینی خانه در آن زمین بسازید. هرچه خانه های بیشتری داشته باشید ، ثروت بیشتری می توانید ایجاد کنید. همین امر برای سئو  هرچه املاک و مستغلات بیشتری در موتور جستجوگر داشته باشید ، فرصت های بیشتری برای ایجاد ثروت در اختیار دارید. 
به شما کمک می کند آنلاین باشید. تا به حال این جمله را از چشم ، دور از ذهن شنیده اید؟ اگر رتبه بندی برجسته ای برای کلمات کلیدی مهم با هدف ندارید ، مشتریان حتی شما را در نظر نمی گیرند. آنها چیزی را که نمی دانند نمی دانند. 
شما همچنین می توانید این را به عنوان یک مجله تصور کنید. شخصی که روی جلد است دید بیشتری دارد و بیشتر از فردی در صفحه 98 مرتبط است. 
به شما کمک می کنیم در مرحله بعد تصمیمات عملیاتی عملیاتی بگیرید. سئو و تجزیه و تحلیل همگام هستند. یک مشاور سئو به دنبال این است که چه چیزی کار می کند و چه چیزی مفید نیست ، بنابراین می تواند استراتژی های خود را تغییر دهد. 
گزارش ماهانه در هر یک از بسته های مشاوره سئو سایت ما گنجانده شده است زیرا ما باید ارزش کار خود را به مشتریان خود نشان دهیم و بر اساس داده ها چه کارهایی را باید بعد انجام دهیم. بیشتر اوقات ، همیشه باید در مورد داده ها باشد.

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!