سئو سایت حرفه ای

سئو سایت حرفه ای


سئو سایت حرفه ای

منظور از خدمات سئو حرفه ای در گام اول این است که یک سئوکار با تجربه، با استفاده از دانش و تجربه و ابزارهایی که در اختیار دارد برای سئو یک سایت برنامه ریزی کند، البته این مورد حتما شامل دانستن بودجه سئو نیز می شود: به این معنی که سئوکار بداند توان مجموعه برای هزینه در بخش محتوا و سایر بخش های سئو چه میزان است تا بتواند برای پروژه برنامه ریزی نماید.

پس با دانستن بودجه سئو، می توان برای پروژه برنامه ریزی دقیق تری داشت و هزینه را مدیریت نمود. سئو شامل 3 بخش است که در ادامه این موارد را با نگاه حرفه ای بررسی می کنیم.

سئو سایت حرفه ای
سئو سایت حرفه ای

دانش سئو حرفه ای

افرادی می توانند خود را در حوزه سئو دارای دانش معرفی کنند که شرایط زیر را داشته باشند:

  1. آشنا به برنامه نویسی باشند. (حداقل html)
  2. بیش از 3 سال روی سئو سایت های گوناگون کار کرده باشند.
  3. اخبار منتشر شده در مورد موتورهای جستجو را مطالعه کرده باشند.
  4. برای پروژه های خود ، بررسی و تحلیل داده ای جامع از سایت خود و رقبا داشته باشند و این اطلاعات را جمع بندی و نتیجه گیری کرده باشند.
  5. آموزش های گوناگونی در این حوزه دیده باشند.
  6. در چندین پروژه بزرگ شرکت کرده باشند.

ابزار سئو حرفه ای

یک سئوکار با دست خالی نمی تواند سایت های بزرگ را بهینه کند و نیاز به ابزار دارد و همچنین باید توانایی کار کردن با این ابزار ها را داشته باشد که در بخش تجربه سئوکار حرفه ای بیشتر به آن پرداخته می شود، اما ابزارهایی که یک سئو کار نیاز دارد چیست:

  1. ابزار گوگل وبمستر
  2. ابزار گوگل آنالیتیکس
  3. پنل Ahrefs
  4. هزینه PR
  5. بودجه لینک سازی link building (شامل بک لینک و Pbn و رپرتاژ)
  6. تیم محتوا گذاری حرفه ای
  7. تیم فنی خوب

کسی که هر کدام از ابزار فوق را در اختیار نداشته باشد نمی تواند خود را یک سئو کار حرفه ای و بزرگ معرفی کند.

در ادامه سئو سایت حرفه ای به سراغ موضوع تجربه در بهینه سازی می رویم.

تجربه سئو حرفه ای

برای اینکه یک شخص خود را در حوزه موتور های جستجو با تجربه معرفی کند، می بایست موارد زیر را در رزومه کاری خود داشته باشد:

  1. بیش از 3 سال تجربه کار مستمر در حوزه سئو و خصوصا سئو روی سایت گوگل
  2. بیش از 10 نمونه کار که حداقل 2 تای آنها می بایست lead باشند
  3. تجربه مدیریت تیم محتوا گذاری بیش از 10 نفره برای یک سایت
  4. تجربه کاری در حوزه های گوناگون مانند

روش سئو سایت حرفه ای

خوب اکنون که یک سئوکار حرفه ای را شناختیم ، روش سئو سایت حرفه ای چیست؟

در ادامه گام های اصلی یک سئو کامل را به شما معرفی می کنیم.

  • هدف گذاری درست و منطقی برای سئو
  • گردآوری تیم فنی کاربلد
  • بررسی دقیق رقبا و روش های آنها برای موفقیت در گوگل
  • برنامه ریزی کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت برای سئو
  • برنامه ریزی جلسه های هفتگی برای تحلیل شرایط (از روز اول)
  • استارت کار سئو سایت زیر نظر تیم متخصص

اگر در حین پروژه رتبه سایت بالا و پایین رفت ، در تمام مدت پروژه تیم باید بتواند تحلیل منطقی و قابل دفاع ارائه دهد  و همچنین افراد با سابقه تر معمولا تجربه این جابجایی رتبه ها را دارند و فقط باید این را مدنظر داشته باشید که اگر سایت به هر دلیل با افت رتبه روبرو شد تیم شما باید بتواند حداکثر طی یک بازه 3 ماهه سایت را به رتبه اصلی خود برگرداند.

سئو سایت حرفه ای
سئو سایت حرفه ای

اقداماتی که در سئو حرفه‌ای باید انجام شود

بررسی کلمات کلیدی

اولین قدم در زمینه سئو حرفه ای، مشخص کردن هدف و پیدا کردن کلمات کلیدی مرتبط با آن است که توسط کاربران بیش از همه مورد جستجو و استفاده قرار می‌گیرند. شما در ابتدا موضوع کسب وکار خود را مشخص کنید و سپس کلمات کلیدی مرتبط با آن را تعیین کنید و در آخر بیشترین کلمه کلیدی که توسط کاربران جستجو می‌شود را تعیین کنید. در حقیقت روی کلماتی باید سرمایه‌گذاری کرد تا کاربران بیشتری به سایت شما وارد شود.

تحلیل سایت رقبا

اینترنت یک نوع بازار رقابتی بزرگ می‌باشد که بسیاری از افراد در آن فعالیت دارند. مطمئنا شرکت‌های دیگری هم وجود دارند که روی کلمات کلیدی که شما انتخاب کرده اید، سرمایه‌گذاری کرده و قوی‌تر از شما همل می‌کنند.

پس از آن که هدف و کلمات اصلی را مشخص کردید، بایستی که سایت‌های رقیب را نیز پیدا کرده و پی به استراتژی آن‌ها ببرید و آن‌ها را تحلیل نمایید. اساسی‌ ترین موردی که می‌تواند به شما کمک کند، نقاط ضعف رقیبانتان است که یک می‌تواند یک فرصت استثنایی برای سبقت گرفتن از رقیبانتان باشد. این دومین مرحله و یکی از مراحل ابتدایی و در عین حال مهم سئو حرفه ای است که باید انجام شود.

لینک بیلدینگ

لینک بیلدینگ دو تعریف می‌تواند داشته باشد اول این که لینک بیلدینگ عبارت است از دریافت بک لینک از سایت‌های دیگر و ساخت لینک‌های داخلی در بین صفحات. گفتنی است که گوگل طبق الگوریتم پنگوئن، به بک لینک‌های ورودی از سایت‌های دیگر بسیار حساس می‌باشد و آن‌هایی را که لینک را خریداری و یا تبادل نموده‌اند را مورد جریمه خود قرار می‌دهند.

سئو سایت حرفه ای
سئو سایت حرفه ای

بک لینک‌هایی از نظر گوگل و سئو حرفه‌ای ارزشمند هستند که از وب سایت‌های پر بازدید به سایت شما وارد شده‌اند پست مهمان یا شبکه‌های اجتماعی نمونه‌ای از آن‌ها به حساب می‌آیند. همچنین ایجاد لینک بین صفحات منجر می‌شود تا ارتباط بین آن‌ها حفظ شود و ربات گوگل هر بار صفحه‌ای را بررسی می‌نماید، لینک‌های داخلی و همچنین صفحات را نیز دوباره پیمایش می‌کند.

تولید محتوا

امروزه بهترین و ارزانترین روش برای بهبود رتبه سایت در سئو حرفه ای، تولید محتوا است. در حقیقت گوگل به وب سایت‌هایی که از تولید محتوای یونیک استفاده می‌کنند، امتیاز بیشتری نسبت به وب سایت‌هایی که از مطالب کپی شده استفاده می‌کنند، اختصاص می‌دهد.

سخن پایانی

اگر به دنبال یک سئو سایت حرفه ای برای سایت خود هستید سئوکار سیروتا با سالها تجربه در زمینه سئو و بهینه سازی سایت آماده خدمت رسانی به شماست. با ما در ارتباط باشید.

سئو سایت حرفه ای
سئو سایت حرفه ای

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!