سئوکار حرفه ای

سئوکار حرفه ای


سئوکار حرفه ای

سئو چیست؟ (What is SEO)

پیش زمینه اصلی بحث تعریف ویژگی های سئوکار این است که بدانیم، اصلا سئو چیست! سئو به مجموعه ای از فرآیندها گفته می شود که یک فرد یا تیم بر اساس استراتژی که طراحی کرده اند، آن را قدم به قدم اجرا می کنند. نتیجه ی این فعالیت های برنامه ریزی شده رسیدن سایت شما به صفحه اول گوگل و افزایش چشمگیر ورودی های سایت از این موتور جستجو است!

حالا شاید بپرسید که نتیجه چه می شود؟ در نهایت با افزایش حجم ورودی های شما از طریق موتور جستجو، تعداد مشتریان، حجم فروش، آگاهی از برند، مشتریان بالقوه و … همه افزایش پیدا می کنند. حالا که با فواید ارزشمند و پرسود سئو و بهینه سازی سایت آشنا شدید، نویت آن می رسد که بدانید، سئو کار حرفه ایی دقیقا چه شخصی است؟

سئوکار حرفه ای
سئوکار حرفه ای

سئو کار حرفه ای کیست و چرا هر کسب و کاری به آن نیاز دارد؟

تمامی فعالیت های سئو و بهینه سازی سایت که بر اساس تقویم و استراتژی مشخص شده صورت می گیرد، توسط سئوکار برنامه ریزی شده است! فرد دانا و باتجربه قادر است که بر اساس نیازهای یک گروه یا کسب و کار، بهترین استراتژی که از نظر سرعت و قیمت بی نظیر است را طراحی کند.

اگر می خواهید که هرچه سریعتر یک سئو کار حرفه‌ای را پیدا کنید و یا خودتان تبدیل به چنین شخصی شوید که درآمد بالایی دارد، باید حتما در مورد ویژگی های این فرد بدانید. در ادامه سعی می کنیم که تمامی ویژگی‌های مهم یک سئوکار در زمینه بهینه سازی سایت را تک به تک بررسی کنیم تا شما به راحتی بتوانید تشخیص دهید که چه کسی در این کار حرفه ای است و چه شخصی نیست!

مهم ترین ویژگی های یک سئوکار که باید از آن ها مطلع باشید

از جمله مهم ترین معیارهایی که به ما کمک می‌کند، یک سئوکار حرفه ای را از آماتور تشخیص دهیم عبارت است از:

میزان دانش فنی و اصطلاحات کدنویسی سئو (SEO Technical)

سایتی که از نظر فنی مشکل داشته باشد، هرگز نمی‌تواند به جایگاه دلخواه و هدف خود برسد. این سایت در نهایت شکست خورده است و قادر نیست مشتری زیادی جذب کند! خوب راه حل چیست؟ معمولا سایت هایی که توسط برنامه نویسان غیر حرفه ای و آماتور طراحی می شوند، بدون در نظر گرفتن نیاز کسب و کار به مبحث SEO طراحی می شوند.

همین مسئله باعث می شود که سایت هدف، برای خزنده های موتور جستجو قابل ردیابی نباشد و تمامی زحمات تیم محتوایی سایت از بین برود! سئوکار حرفه ای با داشتن دانش فنی لازم در زمینه بهینه سازی سایت به شما و کسب و کارتان کمک می کند که در کمترین زمان ممکن مشکلات احتمالی را حل کنید و یک زیرساخت فنی خوب بسازید.

در واقع حل مشکلات سئو فنی سایت شما، به عنوان پایه های یک برج محسوب می‌شود که اگر به درستی طرح ریزی نشود با گذشت زمان باعث آسیب جدی به کل برج می‌شود. متخصصین سیروتا با داشتن دانش فنی کامل و کافی در زمینه بهینه سازی فنی سایت به شما کمک می کند که یک پایه ریزی قوی برای سایت خود داشته باشید.

تبحر بالا در جستجو و بدست آوردن کلمات کلیدی هدف

سئوکار حرفه ای باید قادر باشد که بر اساس نیاز و هدف کسب و کار به برندسازی، فروش یا هر دو کلیدواژه هایی را انتخاب کند که شما را به هدف می رساند. هرچقدر که کسب و کار در این زمینه بهتر عمل کند، نتیجه ای که دریافت می کنید، بهتر است. در واقع بگذارید اهمیت این موضوع را با یک مثال ساده به شما بیان کنیم!

فرض کنید که هدف شما فروش خودروهای لوکس و گران قیمت است! اگر شما با کلیدواژه هایی مانند “خرید خودرو دست دوم” یا “خرید خودروی ارزان” و یا حتی “خرید خودروی اقساطی” جایگاه دریافت کنید، تمامی هزینه ها و منابعی که برای این موضوع خرج کرده اید از بین رفته اند. این کلیدواژه ها هرگز مخاطبان احتمالی شما را برایتان به وجود نمی آورند و شما به هدف خود نمی رسید.

اگر قادر نیستید که در این زمینه نیاز مخاطب، سختی کلیدواژه، میزان جستجو و … را همه با هم در نظر بگیرید، احتمالا شما یک شکست خورده اید و نهایتا به هیچ نتیجه ای نمی رسید. تیم ما با بررسی چندباره کلیدواژه های هدف شما با استفاده از تمامی شاخص های موجود در این زمینه، بهترین کلمات را برای شما انتخاب می کنند.

مسئولیت پذیر هستند و به شما وعده های پوچ نمی دهند!

یکی از مسائل شایع که بارها و بارها آن را به شیوه های مختلف مشاهده کرده ایم، این است که فرد یا تیم سئوکار به کارفرما گزارشات شک برانگیز و وعده های پوچ می دهد! غیر از استفاده از تکنیک های کلاه سیاه که نتیجه ای معکوس برای کسب و کار شما دارد، هیچ راه حل تضمین شده ای وجود ندارد که شما قادر باشید در مدت زمان خیلی کوتاهی جایگاه خوبی در گوگل بدست آورید.

استارتاپ ها و کسب و کارهای نوپا که صاحبان آن ها تجربه ی زیادی در زمینه سئو و بهینه سازی سایت ندارند، متاسفانه فریب این وعده ها را می خورند و فرض می‌کنند که باید کار دیگری انجام دهند. تیم سیروتا با بررسی تمامی جوانب پروژه در ابتدای کار به شما یک زمان تخمینی اعلام می کند که به هدف رسیده ایم.

اگر این موضوع به خوبی بررسی نشود و کسب و کار درگیر چنین حاشیه هایی شود، احتمال شکست پروژه افزایش پیدا می کند. توصیه می کنیم که حتما قبل از انتخاب یک تیم یا فرد سئو کار، حتما رزومه آنها را بررسی کنید و با مشتریان قبلی او تصمیم بگیرید. این موضوع باعث می شود که تصمیم گیری بهتر و ارزشمندتری داشته باشید.

تسلط بالا بر روی ابزارهای سئو و حل چالش های آینده

هرچقدر هم که یک استراتژی سئو و بهینه سازی سایت با دقت نوشته شده باشد و کسب و کار به خوبی فعالیت های مربوط به این موضوع را بررسی کرده باشد، ممکن است که اقدامات رقیب شما به شکل صحیح یا حتی مخرب، شما را با چالش هایی روبرو کند. تشخیص این مشکلات، بررسی رقبا، تعیین استراتژی دوم یا همان پلن B با کمک ابزارهایی مانند سیمیلار وب امکان پذیر است.

ابزارهای سئو جز مهم ترین پیش نیازهای یک پروژه بهینه سازی سایت موفق محسوب می شوند. هرچقدر که این روند به شکل بهتر و قابل قبول تری به جلو برود، نتیجه ای که در نهایت می‌گیرید بهتر و چالش های مسیر کمتر خواهد بود. تیم ما نه تنها به بروزترین و بهترین ابزارهای سئو مسلط است، بلکه در صورت مواجه شدن با چالش قادر به حل آن است.

مطالعه مداوم و بروزرسانی دائمی اطلاعات

شاید اصلی ترین تفاوت یک سئو کار آماتور و یک سئوکار حرفه ای این باشد که فرد باتجربه و دارای مهارت بالا به صورت روزانه و یا در نهایت هفتگی اطلاعات خود را بروز می کند و هر لحظه به دنبال دریافت اطلاعات و تکنیک های جدید است. در واقع همین عادت صحیح است که باعث می شود، هیچ وقت پروژه های یک سئوکار باتجربه با شکست روبرو نشود و یا حداقل درصد آن بسیار پایین باشد.

اگر به دنبال یک سئو کار حرفه ای هستید و یا خودتان می خواهید که در این جایگاه باشید، همیشه این موضوع را در برنامه خود داشته باشید که به صورت هفتگی و یا در صورت امکان روزانه مطالعه داشته باشید و یا این موضوع را در فرد مورد انتخاب خود بررسی کنید. اگر سئوکار منتخب شما این عادت را نداشت، این موضوع را در نظر بگیرید که احتمالا با شکست در پروژه خود روبرو خواهید شد.

سئو کار شما باید دلسوز کسب و کار شما باشد

اگر سئوکار وردپرس نتواند برای شما و کسب و کارتان دل بسوزاند و به فکر پیشرفت شما نباشد، هیچ وقت نمی تواند دیگر ویژگی های ذکر شده را داشته باشد. اگر فردی را پیدا کردید که تنها جیب و منابع مالی شما را هدف گرفته بود از او فاصله بگیرید چرا که این سئوکار برای حل مشکلات شما تلاش زیادی نمی کند و در نهایت مسئولیت کارهای خود را نمی پذیرد.

تیم ما با بهره گیری از افراد حرفه ای در زمینه سئو سایت که مسئولیت پذیری بالایی دارند، تجربه ی یک سئو و بهینه سازی سایت موفق را برای شما ایجاد می کنند. شما با خیال راحت می توانید، پروژه های سئو و بهینه سازی سایت خود را به ما بسپارید و نگرانی از این بابت نداشته باشید.

سئوکار حرفه ای محتوانویس نیست، اما بر این مهارت مسلط است!

سئوکار حرفه ای به احتمال زیاد، خود اقدام به تولید محتوا نمی کند، اما به صورت کامل بر روی این مهارت مسلط است و می داند که چه نوع محتوایی باید نوشته شود تا کسب و کار به هدف خود برسد. در این زمینه اگر کسی را مشاهده کردید که بدون داشتن مهارت کافی در زمینه تولید محتوا، ادعا کرد که فعالیت سئو را به خوبی انجام می دهد، حق دارید که به او شک کنید!

سئوکاران حرفه ای با این کار قادر هستند که ارتباط بهتری با تیم تولید محتوا برقرار کنند و درخواست های خود را به صورت شفاف تر بیان کنند. تیم ما با داشتن مهارت های لازم در این زمینه به همراه تخصص در بحث تولید محتوا، پروژه های شما را به بهترین شکل مدیریت می کنند و هدف می رسانند.

بهترین استراتژی هزینه ای را برای شما تهیه می کند!

همانطور که می دانید سئو به بخش های سئو داخلی و خارجی تقسیم بندی می شود. سئو خارجی شمشیر دو لبه ای است که در صورت تخصص بر روی آن قادر هستید که برگ برنده ای داشته باشید. اگر کسب و کار شما به خوبی نتواند از سئو خارجی استفاده کند، احتمالا پروژه شما طولانی تر خواهد شد و یا حتی هیچ وقت به نتیجه نرسد!

سئوکار حرفه ای
سئوکار حرفه ای

در این زمینه سئو کار بسیار حرفه ای و باتجربه که می خواهد یک پروژه را مدیریت کند، به این فکر می افتد که به صرفه ترین تبلیغات لازم از جمله رپورتاژآگهی، تبلیغات فیس بوک، گوگل ادورز و … به چه صورت بهتر است که محاسبه شود. در واقع سئوکار با بررسی بودجه شما، بهترین استراتژی با مقبول ترین هزینه را برای شما آماده سازی می کند.

هزینه های یک سئوکار حرفه ای چگونه محاسبه و پرداخت می شود؟

حالا که با ویژگی های یک سئو کار به اندازه کافی آشنا شدید و تصمیم گرفتید که یک فرد حرفه ای را برای این کار استخدام کنید، احتمالا نگران هزینه های احتمالی در این زمینه هستید. باید بدانید که نگرانی در این زمینه بی مورد است چرا که افراد حرفه ای بر اساس شاخص های کلیدی که معمولا با شما در مورد آن ها توافق می کنند، هزینه دریافت می کنند.

مطمئن باشید که در صورت انتخاب صحیح و اصولی این شاخص های کلیدی، احتمالا هیچ گاه نگران هزینه ها نخواهید بود چرا که با بهبود این شاخص ها، مشتریان بیشتری خواهید داشت و یا به هدف دیگری چون آگاهی از برند رسیده اید! تیم سیروتا بر اساس توافق انجام شده و بر اساس نیاز شما هزینه های احتمالی را مشخص می کند و در طول پروژه به شما گزارش های منظمی از پیشرفت پروژه ارسال می کند.

نتیجه گیری: سئوکار شوم و شخصی را در این حوزه استخدام کنم؟

تصمیم با شماست که یک دوره سئو خوب ببینید و یا یک سئو کار استخدام کنید. اگر می توانید ویژگی های بالا را در خود پیاده سازی کنید و به این فعالیت مشغول باشید، بهتر است که تبدیل به سئوکار ارشد شوید در غیر این صورت تنها راهی که برای شما باقی می ماند، این است که از یک فرد باتجربه کمک بگیرید.

در نهایت اگر راجع به این موضوع سوالی داشتید و یا در این زمینه ترجیح می‌دهید که ابتدا یک مشاوره سئو خوب دریافت کنید، سریع ترین روش برای رسیدن به خواسته تان این است که تلفن را بردارید و با کارشناسان سیروتا تماس بگیرید. در این زمینه به صورت کاربردی پاسخ گوی نیازهای شما هستیم.

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!