download

استراتژیست سئوکار «SEO Strategist»

 

مهارت‌های که در کار استراتژیست سئو  وجود دارد، این کار را متنوع کرده است. به عنوان مثال، فردی که پس زمینه‌ی برنامه نویسی دارد احتمالاً می‌تواند روی بهینه سازی فنی تمرکز کند حتی ممکن است در طراحی، نوشتن و غیره تجربه خوبی داشته باشد

اما وقتی صحبت از یک استراتژیست سئو می‌شود یعنی کسی که از تمام پیچیدگی‌های موتورهای جستجو آگاه باشد.

 

استراتژیست سئوکار «SEO Strategist»
استراتژیست سئوکار «SEO Strategist»

مسئولیت و وظایف استراتژیست سئو کار:

  • انجام تحقیقات کلمات کلیدی که با اهداف تجاری مشتری مرتبط است و از آن می‌توان به‌منظور بهینه‌سازی محتوای عمومی و کشف فرصت‌های جدید استفاده کرد.
  • تحلیل دقیق نتایج، باید با ساختار وبسایت و صفحات وبسایت هماهنگی داشته باشد.
  • باید استراتژی‌هایی را برای توسعه محتوا پیشنهاد داد و اجرا کند. همه استراتژی‌ها باید با اهداف سئو هماهنگ باشند.
  • به‌منظور تهیه گزارش می‌توانید از سرچ کنسول،‌ سایت مپ استفاده کند.
  • برای تولید محتوای بلاگ پست‌ها می‌‌توان از از مطالعات موردی ایده گرفت.
  • کمپین‌های را می‌توان برای لینک‌سازی به‌اجرا درآورید، هر چند که هدف از اجرای این کمپین‌ها، مشتری و اهداف سئویی کسب‌وکار‌ها است.
  • کمک به ایجاد و اجرای استراتژی‌های محتوا، با در نظر گرفتن اهداف سئو.
  • برای پیشرفت در سئو و شبکه‌های اجتماعی باید نسبت به ترندهای صنعت بازاریابی اینترنتی آگاه بود و آن‌ها را توسعه داد.
  • از ابزارهای مختلفی برای حمایت از شبکه‌های اجتماعی مشتری می‌توان استفاده کرد.
  • داشبورد تحلیلی کلی وبسایت و ابزارهای کلی گزارش‌دهی را با توجه به اهداف مشتری مشخص کند.
  • نتایج و عملکرد جستجو را در همه کانال‌ها، تجزیه و تحلیل کرده و نگه دارد.
  • باید ارتباط مناسبی با کل تیم و مدیر وتوسعه‌دهنده پروژه داشته باشد.
  • برای رسیدن به اهداف مشتری با سایر اعضای تیم کار کند.

 

استراتژیست سئوکار «SEO Strategist»
استراتژیست سئوکار «SEO Strategist»

صلاحیت موردنیاز استراتژیست سئو

استراتژیست سئو باید به سمت سئو و بازاریابی اینترنتی سوق داده شود. یک استراتژیست سئو باید بتواند به صورت تحلیلی فکر کند و مشکلات شناسایی‌ شده را حل کند. همچنین، او باید بتواند بعد از هر دقیقه جزئیات را بررسی کند. این فرد باید این توانایی را داشته باشد که به‌طور واضح و مؤثر افکار و نکات را بیان کند.

  • تجربه بازاریابی موتورهای جستجو (SEM) و بهینه‌سازی موتور جستجوی (SEO)
  • مهارت در نرم‌افزارهای مایکروسافت آفیس
  • برای تجزیه و تحلیل یک وبسایت، از ابزارهای تجزیه و تحلیل به‌همراه دانش فنی بهره برد.
  • نحوه‌ی استفاده از ابزارهای رایج کلمات کلیدی را بداند. (گوگل، WordTracker، Keyword Discovery)
  • اطلاعات کافی درباره HTML / CSS و اداره وبسایت
  • حداقل مدرک مورد نیاز، کارشناسی است.
  • استراتژیست سئو همچنین باید به مواردی مانند بلاگ و AMPها آگاهی داشته باشد.

 

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!