download 2020 06 27T175824.945

برندینگ در سئو تاثیر بسیار چشمگیری در پیشرفت و ارتقا سئو در گوگل خواهد داشت. سئو و موتورهای جستجو نیز به طور بسیار قابل توجهی در حال توسعه و پیشرفت و تحول هستند.

برند سازی در سئو یکی از اساسی ترین فوت های کوزه گری محسوب می شود که عمدتا در سئو خارجی بسیار حائز اهمیت می باشد. لینک بیلدینگ یکی از مهم ترین و پر استفاده ترین مراحل سئو خارجی است. این در حالی است که برندینگ که شامل لینک بیلدینگ با سایر روش های مورد استفاده در سئو خارجی، اجزایی جدا نشدنی هستند. همان گونه که پیش تر اشاره کردیم، لینک بیلدینگ که آن را تحت عنوان ساخت بک لینک نیز می شناسند، سال ها یکی از مهم ترین و اساسی ترین فاکتورهای برندینگ در سئو محسوب می شد. به گونه ای که یکی از فاکتور تاثیرگذار در رتبه بندی گوگل محسوب می شد. اما پس از این که سال ها از این ماجرا گذشت و الگوریتم پنگوئن آپدیت شد، برندینگ در سئو در زمینه لینک سازی اهمیت بسیار بیشتری یافت. افرادی که قصد استفاده از این لینک ها را دارند، باید توجه داشته باشند که تمامی بک لینک ها ارزش و اعتبار ندارند.
بهینه سازی سایت که از آن تحت عنوان سئو سایت نیز یاد می شود، یکی از موارد تاثیر گذار در برندینگ می باشد. تولید محتوا و بازاریابی محتوا، ریپورتاژ آگهی، تبلیغات در موتور جستجوی گوگل، تبلیغات کلیکی و ثابت و عواملی از این قبیل که در سایت های پر بازدید مورد استفاده قرار می گیرد، علاوه بر برند سازی در سئو نتایج بسیار چشمگیر و موثری در جلب نظر و توجه مشتریان و بازدید کنندگان خواهد داشت.

شما زمانی که سایت شما از نظر گوگل در یک صنعت یا موضوع به عنوان یک برند شناخته شود؛ آنگاه در بیشتر عبارت های کلیدی، گوگل رتبه وب سایت شما را ارتقا خواهد داد و سایت شما در صفحه اول گوگل قرار خواهد گرفت. زیرا رویه و سیاست گوگل اعتماد به برندهاست.

مراحل برندینگ:

برندینگ عملیاتی تخصصی و نیازمند صبر و تداوم در عمل برندسازی می باشد و نمی توان به سرعت توقع نتیجه گرفتن داشت. در این جا استراتژی برندینگ در 10 مرحله را برای شما بیان کردیم. که برای رسیدن به  هدف در عملیات برندسازی می بایست تمامی این ده مرحله را با دقت تمام و صبر و حوصله انجام داد. و از حذف هریک از این ده مرحله خودداری کرد.

  1. شناخت دقیق از استراتژی اصلی کسب و کار
  2. شناخت جامعه هدف (مشتریان)
  3. تحقیق در مورد مشتریان (جامعه هدف)
  4. پیدا کردن جایگاه برند
  5. تعیین استراتژی انتقال پیام
  6. تعیین نام، لوگو و عنوان برند
  7. تعیین استراتژی بازاریابی محتوایی
  8. طراحی وب سایت
  9. ایجاد جعبه ابزار بازاریابی
  10. پیاده سازی ، رهگیری و اصلاح

تولید محتوا و برندینگ:

برندینگ در سئو زمینه معروف شدن سایت در گوگل را فراهم نموده و بدین ترتیب زمانی که افراد به جستجو در گوگل بپردازند، با نام سایت و برند شما مواجه خواهند شد و بدین ترتیب از برند شما دیدن خواهند کرد. این عمل موجب افزایش ورودی های سایت و در نتیجه نمره CRT سایت خواهد شد. بی شک این نوع برندینگ در سئو تاثیر بسیار زیادی بر اعتبار سایت مورد نظر در گوگل خواهد داشت.

بدون شک تولید محتوا موثر و مناسب می تواند تاثیر بسیار زیادی بر برند سازی در سئو داشته باشد. زیرا زمینه ای را فراهم می سازد که کاربران مدت زمان بیشتری را در سایت مذکور سپری نموده و بیشتر با برند مورد نظر آشنا شوند.
images 2020 06 27T180156.443
سئوکار حرفه ای:مهندس مهدی مژدهی 

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!