how to seo the site 1

ارائه خدمات سئوکار

وظیفه یک متخصص سئو، تجزیه و تحلیل و بررسی وبسایت‌ها و بهینه‌سازی آن‌ها به گونه‌ای است که توسط موتورهای جستجو انتخاب شود. یک سئوکار قصد دارد با توسعه محتوا و کلمات کلیدی و همچنین استفاده از عبارات مناسب از افزایش بازدید به وبسایت اطمینان حاصل کند.

برای به‌دست آوردن ترافیک ارگانیک یک سئوکار، آزمون‌های مختلفی را در زمینه طراحی و تکنیک‌های تبلیغاتی انجام می‌دهد و از غنی‌سازی محتوا با کلمات کلیدی برای نمایش در میان برترین نتایج جستجو اطمینان حاصل می‌کند.

ارائه خدمات سئوکار
ارائه خدمات سئوکار

 

ارائه خدمات یک سئو کار :

  • ارزیابی و تجزیه و تحلیل سایت‌های که نیاز به بهینه‌سازی دارند.
  • شناسایی کلمات کلیدی قوی برای به‌دست آوردن ترافیک بالا.
  • آماده‌سازی گزارشی جامع از استراتژی‌های انجام گرفته.
  • انجام کمپین‌های بر مبنای PPC.
  • حفظ وبسایت با محتوای سئو شده در بلاگ و شبکه‌های اجتماعی.
  • غنی‌سازی وبسایت و محتوای آنلاین با کلمات کلیدی مؤثر.
  • تبدیل بازدید کننده به CTA.
  • استفاده از سئو فنی و کلمات کلیدی رقبا

 

صلاحیت موردنیاز یک سئوکار: 

مهارت‌های فنی

  • دانش عمیق در ابزارهای گوگل مانند GA ، GSC و همچنین نسبت به ترندها آگاه باشد.
  • با توجه به اهمیت الگوریتم‌های موتور جستجو که همیشه در حال تغییر هستند، یک متخصص سئو باید در حل مسائل فنی مهارت کافی داشته باشد تا دید کاملی از وبسایت‌ها بدست آورد. برای این دانش نیاز است CSS و HTML را حتماً بداند و به سئو فنی تسلط بیشتری داشته باشد.
  • H1، متاتگ، استاتوس کد، سایت مپ،ربوتس دات تی ایکس تی و برخورد با کراولر (ربات‌های خزنده گوگل) از مهم‌ترین و پایه‌ی‌ترین مهارت‌های فنی یک سئوکار  است.

 

 

ارائه خدمات سئوکار
ارائه خدمات سئوکار

 

مهارت‌های غیرفنی

درک مراحل: همه‌ی متخصصین سئو باید درک مناسبی از تمام مراحلی که برای یک کمپین طراحی می‌شود، داشته باشند.

تفکر انتقادی: یک متخصص سئو باید بتواند ضمن در نظر گرفتن آنچه که برای یک کمپین مفید است در مقابل استراتژی‌های رقیب، منتقدانه بیندیشد. از آنجایی که هیچ یک از سایت‌ها شبیه یکدیگر نیستند،‌ موقعیت موتور جستجوی سایت، تحت تأثیر عوامل مختلفی قرار می‌گیرد که نیاز به ارزیابی منتقدانه دارد.

تحلیل و بررسی: تجزیه و تحلیل داده‌ها به اندازه خواندن و تفسیر داده‌ها حیاتی است، به همین ترتیب متخصصان سئو باید در هر دو مهارت داشته باشند.

جستجو کردن: متخصصان سئو باید روی کلمات کلیدی که ارزش بالایی دارند، برنامه‌ریزی کنند. یک متخصص سئو باید نسبت به کلمات کلیدی که با محصول و خدمات مرتبط است، آگاهی داشته باشد.

نوشتن: در یک استراتژی سئو، ترکیبی از محتوای باکیفیت نیز به‌کار رفته است، بنابراین هر متخصص سئو باید هنر محتوانویسی برای بلاگ و صفحات دیگر وبسایت را طوری که مورد توجه گوگل و مخاطبان باشد را داشته باشد.

ارتباطات: ارتباط مؤثر با مشتریان برای جلب اعتماد آنها بسیار مهم است. متخصصین سئو، باید ارتباطات قوی با مشتریان به‌وجود آورند و به آن‌ها اطمینان دهد که از سئو می‌توانند نتایج خوبی بگیرند.

انعطاف‌پذیری: سئو هیچ فرمول مشخصی ندارد و می‌توان آن را برای هر شرکتی یا هر کمپینی به‌اجرا درآورد. از این رو، متخصصان سئو باید در هر زمان با تغییر استراتژی به حرکت خود ادامه دهند.

 

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!