be28adfff47893c4519c1307dc6b8866 XL

گام اول در سئو

 

برای اینکه در سئو یک سایتی را شروع کنید اولین قدمی که باید قبل از هرکاری انجام بدین بحث سئو تکنیکال سایت است شاید اسم ترسناکی داشته باشد ولی کافیه شما  فوت و فنش را یاد بگیرید تا براتون آب خوردن بشه باما همراه باشید تا درباره گام های اول درسئو اطلاعاتی بدست اوریم .

 

گام اول در سئو
گام اول در سئو

گام های آغاز سئو سایت

خوب سئو هم مانند تمام چیز ها از یک سری موارد شروع می شود که شما اول باید به آن ها توجه کنید و بعد به سراغ موارد دیگر بروید خوب این موارد شامل چه چیزهایی می شوند؟

  • سرعت سایت: سرعت یکی از فاکتور های خیلی مهم برای گوگل و حتی این فاکتور رو وقتی می خواد شما رو به صفحه یک بیاره نسبت به رقباتون در نظر می گیره و اگر سرعت سایتتون خوب نباشه می تونه عاملی باشد که شما را به صفحه یک نیاره. شاید بپرسید سرعت خیلی هم نباید مهم باشد ولی از خودتان بپرسید یک سایت برای افزایش کاری است که شما دنبال آن هستید پس نباید کند باشد.
  • robotx.txt:

راه ارتباطی شما با ربات های گوگل است و به شما کمک می کند به این خزنده ها بگین کدام صفحه را ایندکس کند کدام صفحه را ایندکس نکند این فایل از اهمیت بالایی برخوردار است که باید در تمام سایت ها باشد چون اگر در سایتی نباشد خزنده های گوگل برای ایندکس شدن سایت به صفحه مورد نظر شما سر نمی زنند و مطالب شما ایندکس نمی شود و خوب طبیعتا رتبه ای هم در گوگل نمی گیرید.

 

محتوای عالی و مورد تایید گوگل

همانطور که تا الان بار ها و بارها به شما گفتیم محتوا روح یک سئو سایت است و خوب از نظر من مهمتر از آن وجود نداره اگر شما بتوانید از اولین روزی که کار سایت خود را شروع می کنید اگر بتوانید محتوای اصولی و درست که از قوانین گوگل پیروی کند تقریبا می توانم بگویم به راحتی می توانید رتبه خوبی را در گوگل بگیرید در کل گوگل به محتوا خیلی اهمیت می دهد برای گوگل بنویسید چون به گونه ای اگر گوگل محتوای شما را تایید کند کاربران شما هم آنرا قبول می کنند چون گوگل نظر مخاطبان خود را به خوبی می داند و بر همین اساس رتبه سایت ها را می چیند پس از محتوای خود غافل نشوید.

how to seo the site 3

نکات کلی برای آغاز سئو

اگر بخواهم آغاز سئو را به صورت کلی بررسی کنم شما باید نکات زیر را رعایت کنید:

  1. از همان اول از تمام استاندارد های گوگل پیروی کنید اگر از اول طبق نظر گوگل پیش برید به راحتی می توانید اعتماد گوگل را جلب کنید و ارزش سایت خود را پیش آن بالا ببرید مهم ترین نکته هم برای آغاز سئو گوش دادن به گوگل است حتی اگر آپدیت هم شد قوانین در جا از آن تبعیت کنید دیگه باید مطمئن شوید که سایت خود رتبه خوبی خواهد گرفت.
  2. به کاربران خود خیلی اهمیت بدهید یعنی از همان اول اگر بتوانید از کاربران خود نظر بگیرید و سایت خود را برای کاربران بهینه کنید هم ترافیک سایت شما زیاد می شود هم گوگل که اصلا شیفته سایت شما می شود چون هیچی برای گوگل مهم تر لز کاربران نیست.
  3. نکته آخری که برای آغاز بخواهم بگویم از همان اول یک برنامه درست برای تبلیغات و برندینگ خود داشته باشید چون اگر از همان اول سر زبان ها بیفتید ارزش زیادی را به خودتان اختصاص خواهید داد.

 

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!