سئو سایت سریع

سئو سایت سریع


سئو سایت سریع

سریع ترین روش رسیدن به صفحه اول گوگل

سئو فرآیند بهینه سازی سایت و محتوای آن برای عملکرد بهتر در نتایج جستجوی ارگانیک است. برای افزایش درآمد خود باید در نتایج گوگل جایگاه بهتری کسب کنید و سئو راه حل قرارگیری در جایگاه بالاتر در نتایج جستجوی گوگل است. بیشتر از 90 درصد افراد از سایت هایی که در صفحه اول هستند بازدید می کنند.

اگر عجله دارید و می خواهید سئو سریع را تجربه کنید، باید حتما با متخصص سئو پیش بروید. زیرا در غیر این صورت اگر برای سئو سایت سریع بخواهید از روش کلاه سیاه استفاده کنید، ممکن است سایت خود را از دست بدهید.

سئو سایت سریع
سئو سایت سریع

بهینه سازی تگ های عنوان یا تایتل سایت

بهینه سازی تگ های عنوان یکی از اولین مواردی است که شما باید در سئو سایت سریع آن را بررسی کنید. تایتل هر صفحه، از مهم ترین عوامل رتبه بندی در موتورهای جستجو است. تغییرات بسیار جزئی در تایتل یک صفحه، می تواند بر ترافیک جستجوی شما پس از چند روز از تغییر آن تاثیر بگذارد.

باید مطمئن شوید که کلمات مورد نظرتان حجم جستجو بالایی دارند. سپس به کمک آنها یک تایتل طولانی تولید کنید. سعی کنید در عنوان صفحات سایت خود از کلمات کلیدی و مترادف آنها استفاده کنید. برای اینکه متوجه تاثیر تایتل بر صفحات خود شوید صفحه ای از سایت خود را که رتبه ای بین 3 تا 15 دارد را انتخاب کنید و تگ عنوان آن را طولانی کنید خواهید دید که بعد از چند روز جایگاه شما تغییر خواهد کرد. ALT کردن تایتل ها یکی از تکنیک های سئو سایت سریع برای افزایش رتبه است.

بازنشر مطالب وبلاگ

نوشتن یک محتوای باکیفیت برای سئو مهم است اما زمان زیادی نیز از شما می گیرد. انتشار یک محتوای جدید اگر شما به خوبی آن را بهینه سازی کرده باشید می تواند کمی بر رتبه بندی کلمات کلیدی شما تاثیر بگذارد. اما در سئو سایت سریع ما به شما توصیه می کنیم که محتواهای قبلی خود را تازه کرده و آنها را تبلیغ کنید. در واقع برای سئو سریع باید از الگوریتم freshness استفاده کنید.

بازنشر مطالب وبلاگ سبب افزایش بازدهی آنها می شود. با این کار نه تنها افراد بیشتری مطالب شما را برای بار دوم می خوانند بلکه سبب افزایش ترافیک سایت شما می شوند. برای شما از محتواهایی شروع کنید که 6 تا 12 ماه از انتشار آنها می گذرد و در زمان انتشار عملکرد مناسبی داشته اند. برای سئو سایت سریع ما به شما توصیه می کنیم بازنشر را با اضافه کردن ویدئو، اسکیما و… انجام دهید.

بهینه سازی سئو داخلی سایت

باید بدانید بخش بزرگی از نتایج سئو از بهینه سازی داخلی سایت ناشی می شود. به همین دلیل در سئو سایت سریع شما باید به بهینه سازی صفحات وب خود که شامل بهینه سازی محتوا، تصاویر، کلمات کلیدی و… می شود را انجام دهید. بهینه سازی موارد ذکر شده سبب می شود تا رتبه بالاتری کسب کنید و ترافیک بیشتری از موتورهای جستجو به سایت شما هدایت شود.

سئو سایت سریع و بهینه سازی آن فراتر از گنجاندن کلمات کلیدی در محتوا است. شما باید لینک سازی داخلی صحیحی انجام دهید. لینک سازی داخلی سبب می شود تا مدت زمان کاربران در سایت شما افزایش یابد و به این ترتیب گوگل نیز متوجه می شود که سایت شما مورد توجه کاربران واقع شده به این ترتیب جایگاه شما را ارتقا می دهد.

سئو سایت سریع
سئو سایت سریع

بهبود سرعت لود سایت

سرعت لود سایت شما عاملی است که می تواند سبب موفقیت وب سایت شما و یا شکست آن شود. بیشتر کاربران انتظار دارند تا یک صفحه سایت در کمتر است 3 ثانیه لود شود. سرعت سایت نه تنها برای کاربران بسیار مهم است بلکه برای برای موتورهای جستجو نیز بسیار مهم است. سئو سریع نیازمند سرعت سریع است.

اگر سرعت لود سایت شما زیاد باشد وقت زیادی از خزنده های گوگل گرفته می شود. این امر سبب می شود تا خزنده های گوگل علاقه ای به بازدید از سایت شما نداشته باشند. بازدید کنندگان و مصرف کنندگان اصلا صبور نیستند و اگر قصد خرید و یا کسب اطلاعات بیشتر باشند دوست ندارند منتظر بارگذاری محتوای سایت شما بمانند. اگر آنها مجبور شوند که منتظر بارگذاری سایت بمانند احتمالا تعداد زیادی از آنها پشیمان می شوند و در نتیجه نرخ فرار سایت شما افزایش می یابد. اگر قصد شما سئو سایت سریع است باید سایت شما سرعت لود داشته باشد.

سئو سایت سریع
سئو سایت سریع

بهینه سازی سایت برای موبایل

امروز بیشتر کاربران با موبایل جستجوهای خود را انجام می دهند. از این رو شما اگر هدف شما سئو سایت سریع است پس باید سایت خود را برای موتورهای جستجو بهینه کنید. موتورهای جستجو نیز متوجه این امر هستند و به سایت هایی که برای موبایل بهینه شده اند پاداش می دهند و خیلی سریع آنها را به صفحه اول می آورند. سایت هایی که با موبایل سازگار هستند در نتایج جستجو بالاتر نشان داده می شوند پس از موبایل فرندلی بودن سایت خود اطمینان حاصل کنید. سایت هایی که برای موبایل بهینه نشده اند نرخ فرار بالایی خواهند داشت.

سئو سایت سریع
سئو سایت سریع

سخن پایانی

همه افراد می دانند که بازاریابی آنلاین اهمیت بسیار زیادی پیدا کرده است. کلید بهبود بازاریابی آنلاین سئو است. به کمک سئو سریع و تکنیک های ذکر شده می توانید جایگاه سایت خود را در نتایج جستجو ارتقا دهید. ارتقا رتبه سایت سبب می شود تا شما از جستجوی ارگانیک ترافیک بیشتری به دست بیاورید. اگر به فکر افزایش درآمد هستید باید سایت خود را برای موتورهای جستجو بهینه کنید. سئو نیازمند دانش، تجربه و ارتباط است و اگر شما هر سه این موارد را در کنار هم می خواهید پیشنهاد ما به شما تیم سئوکار سیروتا است.

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!