images 6

راهنمای شروع کار سئو Search Engine Optimization

این راهنما برای چه کسی است؟

اگر صاحب ، مدیریت ، کسب و کار یا تبلیغ مدیر وبمستر جستجوی Google هستید ، این راهنما برای شما منظور شده است. شما ممکن است صاحب یک تجارت در حال رشد و شکوفایی باشید ، ادمین ده ها وب سایت ، متخصص SEO در یک آژانس وب یا یک محقق سئو که به مکانیک جستجو علاقه دارد باشید، این راهنما برای شما درنظر گرفته شده است. اگر علاقه دارید با توجه به بهترین شیوه های ما یک مرور کامل از اصول سئو داشته باشید ، در واقع در جای مناسب قرار دارید. این راهنما هیچ رازی را به شما نمی دهد که به طور خودکار سایت شما را در وهله اول در گوگل رتبه بندی کند (با عرض پوزش!) ، اما با دنبال کردن بهترین شیوه های ذکر شده در زیر ، امیدوارم که خزیدن ، نمایه سازی و درک مطالب شما را برای موتورهای جستجو آسانتر کند.

بهینه سازی موتور جستجو (SEO) اغلب مربوط به ایجاد تغییرات جزئی در قسمت هایی از وب سایت شما است. وقتی به صورت جداگانه مشاهده می شود ، این تغییرات ممکن است به عنوان پیشرفت های افزایشی به نظر برسد ، اما وقتی با سایر بهینه سازی ها ترکیب شوند ، می توانند تأثیر قابل توجهی در تجربه کاربر و عملکرد سایت شما در نتایج جستجوی ارگانیک داشته باشند. احتمالاً شما در حال حاضر با بسیاری از مباحث موجود در این راهنما آشنا هستید ، زیرا آنها برای هر صفحه وب اجزای ضروری هستند ، اما ممکن است بیشترین استفاده را از آنها نداشته باشید.

شما باید یک وب سایت ایجاد کنید تا به سود کاربران شما باشد و هرگونه بهینه سازی باید در جهت بهتر کردن تجربه کاربر باشد. یکی از این کاربران موتور جستجو است که به سایر کاربران کمک می کند تا محتوای شما را کشف کنند. بهینه سازی موتور جستجو در مورد کمک به موتورهای جستجو در درک و ارائه مطالب است. سایت شما ممکن است مثال کوچکتر یا بزرگتر از سایت ما باشد و محتوای بسیار متفاوتی را ارائه دهد ، اما مباحث بهینه سازی که در زیر بحث می کنیم باید در سایت هایی با اندازه ها و انواع مختلف اعمال شود. امیدواریم راهنمای ما ایده های تازه ای در مورد چگونگی بهبود وب سایت شما ارائه دهد.

امضا شد ،
تیم کیفیت سئو کار سیروتا

شروع کار سئو

واژه نامه سئو وب سایت

در اینجا مختصری از اصطلاحات مهم استفاده شده در این راهنما آورده ایم:

  • Index  – گوگل تمام صفحات وب را که می داند در فهرست خود ذخیره می کند . درج فهرست برای هر صفحه ، محتوا و مکان (URL) آن صفحه را توصیف می کند. ایندکس کردن  وقتی گوگل یک صفحه را واکشی می کند ، آن را می خواند ، و آن را به فهرست اضافه می کند: تا به امروز گوگل چندین صفحه را از سایت سیروتا ایندکس کرده است .
  • Crawl – فرایند جستجوی صفحات وب جدید یا به روز شده. گوگل با دنبال کردن پیوندها ، با خواندن نقشه ها و بسیاری موارد دیگر ، آدرس های اینترنتی را کشف می کند. گوگل وب را میخزد ، به دنبال صفحات جدید است ، سپس آنها را فهرست بندی می کند (در صورت لزوم).
  • Crawler – نرم افزاری خودکار که صفحات را از وب خزنده (واکشی) می کند و آنها را فهرست بندی می کند.
  • Googlebot – نام عمومی خزنده گوگل  Googlebot وب را به طور مداوم میخزد.
  • SEO – بهینه سازی موتور جستجو: فرایند بهتر شدن سایت شما برای موتورهای جستجو. همچنین عنوان شغل شخصی که این کار را برای امرار معاش انجام می دهد:  ما فقط یک سئو کار جدید استخدام کرده ایم تا حضور خود را در وب بهبود بخشیم.

آیا در سرچ گوگل هستید؟

تعیین کنید که آیا سایت شما در فهرست گوگل قرار دارد  – یک سرچ انجام دهید: URL خانه سایت خود را جستجو کنید. اگر نتایج را مشاهده کردید ، در فهرست هستید. به عنوان مثال ، جستجوی “سایت: seowork.ir” این نتایج را برمی گرداند  .

اگر سایت شما در گوگل نیست – اگرچه گوگل میلیاردها صفحه را از طریق خزنده های خود مییابد ، اجتناب ناپذیر است که برخی سایت ها از دست بروند. هنگامی که خزندگان گوگل سایتی را از دست می دهند ، اغلب به یکی از دلایل زیر است:

  • این سایت از سایر سایتهای وب به خوبی متصل نشده است
  • شما به تازگی سایتی جدید را راه اندازی کرده اید و گوگل هنوز زمان خزیدن آن را نداشته است
  • طراحی سایت نادیده گرفتن مطالب خود را برای گوگل دشوار می کند
  • گوگل هنگام تلاش برای خزیدن سایت خود خطایی را دریافت کرد
  • خط مشی شما گوگل را از خزیدن سایت منع می کند

چگونه می توانم سایت خود را در گوگل قرار دهم؟

گنجاندن در نتایج جستجوی گوگل رایگان و آسان است. حتی لازم نیست سایت خود را به گوگل ارسال کنید. گوگل یک موتور جستجوی کاملاً خودکار است که از خزنده های وب برای کاوش در وب به طور مداوم استفاده می کند و به دنبال سایت هایی برای اضافه کردن به فهرست این موتور جستجوی قدرتمند است. در حقیقت ، اکثریت قریب به اتفاق سایتهای ذکر شده در نتایج ما به صورت دستی برای گنجاندن ارسال نمی شوند ، بلکه هنگام خزیدن وب به صورت خودکار پیدا و اضافه می شوند.

ما برای ساختن یک وب سایت دوستانه با گوگل دستورالعمل های وب مستر  را ارائه می دهیم . در حالی که هیچ تضمینی وجود ندارد که خزندگان ما سایت خاصی پیدا کنند ، پیروی از این دستورالعمل ها باید به شما کمک کند تا سایت شما در نتایج جستجوی ما ظاهر شود.

کنسول جستجوی گوگل ابزاری را برای کمک به شما در ارائه محتوای خود به گوگل و نظارت بر نحوه انجام کار در جستجو فراهم می کند. در صورت تمایل ، کنسول جستجو حتی می تواند در مورد موضوعات اساسی که گوگل با سایت شما روبرو می شود ، هشدارهایی برای شما ارسال کند. ثبت نام در کنسول جستجو .

در اینجا چند سؤال اساسی وجود دارد که هنگام شروع کار خود را در مورد وب سایت خود بپرسید.

  • آیا وب سایت من در گوگل نمایش داده شده است؟
  • آیا من با کیفیت بالا به کاربران خدمت می کنم؟
  • آیا تجارت محلی من در گوگل نشان داده شده است؟
  • آیا دسترسی من به همه دستگاه ها سریع و آسان است؟
  • آیا وب سایت من ایمن است؟

ادامه این مطلب راهنمایی هایی در مورد چگونگی بهبود سایت شما برای موتورهای جستجو ، توسط موضوع ارائه می دهد. می توانید یک لیست چک کوتاه و قابل چاپ از نکات را از http://g.co/WebmasterChecklist 7 بارگیری کنید .

آیا به یک متخصص سئو ( سئو کار حرفه ای) نیاز دارید؟

یک متخصص سئو (“بهینه سازی موتور جستجو”) شخصی است که برای بهبود دید شما در موتورهای جستجو آموزش دیده است. با پیروی از این راهنما ، باید به اندازه کافی یاد بگیرید که در یک سایت بهینه قرار بگیرید. علاوه بر آن ، ممکن است بخواهید یک متخصص سئو را استخدام کنید که می تواند در حسابرسی صفحات خود به شما کمک کند.

تصمیم به استخدام سئو کار یک تصمیم بزرگ است که به طور بالقوه می تواند باعث بهبود سایت شما و صرفه جویی در وقت شود. حتماً در مورد مزایای احتمالی استخدام سئو کار تحقیق کنید و همچنین در مورد آسیبهایی که یک سئو کار غیرمسئول می تواند به سایت شما وارد کند ، تحقیق کنید. بسیاری از سئو کار ها و آژانس ها و مشاوران دیگر خدمات مفیدی را برای صاحبان وب سایت ارائه می دهند ، از جمله:

  • بررسی ایندکس مطالب یا ساختار سایت شما
  • مشاوره فنی در مورد توسعه وب سایت: به عنوان مثال میزبانی ، تغییر مسیر ، صفحات خطا ، استفاده از JavaScript
  • توسعه محتوا
  • مدیریت کمپین های توسعه تجارت آنلاین
  • تحقیق در مورد کلید واژه
  • آموزش سئو
  • تخصص در بازارها و جغرافیای خاص

قبل از شروع جستجوی خود برای جستجوگرها ، ایده خوبی است برای تبدیل شدن به یک مصرف کننده فرهیخته و آشنایی با نحوه کار موتورهای جستجو. توصیه می کنیم در کل این راهنما و به طور خاص از این منابع استفاده کنید:

اگر به فکر استخدام سئو کار هستید ، هر چه زودتر بهتر است. زمان بسیار خوبی برای استخدام زمانی است که قصد طراحی مجدد سایت یا برنامه ریزی برای راه اندازی سایت جدید را دارید. به این ترتیب ، شما و سئو کار خود می توانید اطمینان حاصل کنید که سایت شما اصولی طراحی شده است که از پایین به بالا بهینه میباشد. با این حال ، یک سئو کار خوب همچنین می تواند به بهبود یک سایت موجود کمک کند.

به گوگل کمک کنید تا محتوای شما را پیدا کند

اولین قدم برای بدست آوردن سایت شما در گوگل این است که مطمئن باشید گوگل می تواند آن را پیدا کند. بهترین راه برای انجام این کار ارسال نقشه سایت است . نقشه سایت فایلی در سایت شماست که به موتورهای جستجو درباره صفحات جدید یا تغییر یافته در سایت شما می گوید. درباره نحوه ساخت و ارسال نقشه سایت  بیشتر بیاموزید .

گوگل همچنین صفحات را از طریق پیوندهای صفحات دیگر پیدا می کند. 

به گوگل بگویید که کدام صفحات نباید خزنده شوند

بهترین روشها

برای اطلاعات غیر حساس ، خزیدن ناخواسته را با استفاده از robots.txt مسدود کنید

یک پرونده “robots.txt” به موتورهای جستجو می گوید که آیا آنها می توانند به قسمتهایی از سایت شما دسترسی پیدا کنند و به همین دلیل در حال خزیدن هستند. این پرونده که باید “robots.txt” نامگذاری شود ، در فهرست اصلی سایت شما قرار می گیرد. این امکان وجود دارد که صفحات مسدود شده توسط robots.txt هنوز هم قابل ویرایش باشند ، بنابراین برای صفحات حساس باید از روشی مطمئن تر استفاده کنید.

unnamed

ممکن است شما نمی خواهید صفحات خاصی از سایت شما خزیده شود زیرا در صورت یافتن نتایج جستجو در موتور جستجو ، ممکن است برای کاربران مفید نباشد. اگر می خواهید از خزیدن صفحات خود موتورهای جستجو جلوگیری کنید ، Google Search Console یک ژنراتور دوستانه robots.txt برای کمک به شما در ایجاد این پرونده دارد. توجه داشته باشید که اگر سایت شما از زیر دامنه ها استفاده می کند و می خواهید صفحات خاصی در زیر دامنه خاص خزنده نباشند ، باید یک فایل robots.txt جداگانه برای آن زیر دامنه ایجاد کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد robots.txt ، ما این راهنما مرکز راهنمایی Webmaster را در مورد استفاده از فایل های robots.txt پیشنهاد میکنیم البته روش های بسیار دیگری نیز وجود دارد.

فراموش نکنید:

  • اجازه ندهید صفحات نتیجه جستجوی داخلی شما توسط گوگل خزنده شوند. کاربران از کلیک کردن روی نتیجه موتور جستجو فقط برای فرود در صفحه نتیجه دیگر جستجو در سایت شما بیزار هستند.
  • اجازه می دهد URL های ایجاد شده در نتیجه سرویس های پراکسی خزنده شوند.

برای اطلاعات حساس از روشهای مطمئن تری استفاده کنید

Robots.txt روشی مناسب یا مؤثر برای مسدود کردن مواد حساس یا محرمانه نیست. این فقط به خزنده های خوب رفتار می کند که صفحات برای آنها مناسب نیست ، اما مانع از ارسال سرور شما به آن مرورگر نمی شود. یک دلیل این است که موتورهای جستجو هنوز می توانند URL هایی را که مسدود می کنید (فقط URL ، بدون عنوان یا قطعه) را نشان دهند اگر در صورت وقوع پیوند به آن URL ها در جایی در اینترنت (مانند گزارش های مربوط به مراجعه کننده) وجود داشته باشند. همچنین موتورهای جستجوگر غیر سازگار یا سرکش که استاندارد خروج از روبات را تصدیق نمی کنند می توانند از دستورالعمل robots.txt شما سرپیچی کنند. سرانجام ، یک کاربر کنجکاو می تواند دایرکتوری ها یا زیرشاخه ها را در پرونده robots.txt شما بررسی کند و URL محتوای مورد نظر خود را که نمی خواهید مشاهده کنید حدس بزند.

در این موارد ، اگر فقط می خواهید صفحه در گوگل ظاهر نشود ، از تگ noindex استفاده کنید ، اما اگر کاربر با پیوندی به این صفحه دسترسی پیدا کند ، مهم نیست. با این وجود ، برای امنیت واقعی ، باید از روش های مجوز مناسب ، مانند نیاز به رمزعبور کاربر ، یا حذف کامل صفحه از سایت خود استفاده کنید.

به گوگل (و کاربران) کمک کنید تا محتوای شما را درک کنند

به گوگل اجازه دهید صفحه شما را به همان روشی که کاربر می بیند ، ببیند

وقتی Googlebot صفحه را ایندکس می کند ، باید صفحه را به همان روشی که یک کاربر معمولی انجام می دهد  ببیند . برای رندر و نمایه سازی بهینه ، همیشه به Googlebot اجازه دهید به JavaScript ، CSS و فایلهای تصویری که توسط وب سایت شما استفاده می شود ، دسترسی داشته باشید. اگر پرونده robots.txt سایت شما خزیدن این دارایی ها را ندارد ، مستقیماً به چه میزان الگوریتم های ما مطالب شما را ارائه می دهد و ایندکس می کند. 

عمل پیشنهاد شده:

  • از ابزار بازرسی URL  استفاده کنید . به شما امکان می دهد دقیقاً ببینید که چگونه Googlebot محتوای شما را می بیند و ارائه می دهد ، و به شما کمک می کند تا تعدادی از موارد فهرست بندی را در سایت خود شناسایی و برطرف کنید.

عناوین صفحه منحصر به فرد و دقیق را ایجاد کنید

یک <title>برچسب به کاربران و موتورهای جستجو می گوید موضوع یک صفحه خاص چیست. <title>تگ باید در قسمت <head>عنصر از سند HTML قرار داده شده باشد. شما باید برای هر صفحه در سایت خود عنوانی بی نظیر(عنوان اختصاصی) ایجاد کنید.

unnamed 1

عناوین و قطعه های خوب در نتایج جستجو ایجاد کنید

اگر سند شما در یک صفحه نتایج جستجو ظاهر می شود ، ممکن است محتویات برچسب عنوان در خط اول نتایج ظاهر شود

عنوان صفحه اصلی شما می تواند نام وب سایت / تجارت شما را لیست کند و می تواند اطلاعات دیگری از قبیل مکان فیزیکی کسب و کار یا شاید چند مورد از تمرکزها یا پیشنهادهای اصلی آن را در بر بگیرد.

بهترین روشها

محتوای صفحه را با دقت توصیف کنید

عنوانی را انتخاب کنید که به طور طبیعی و متناسب با موضوع محتوای صفحه ارتباط برقرار کند.

تذکر:

  • عنوانی را انتخاب نکنید که هیچ ارتباطی با محتوای صفحه نداشته باشد.
  • استفاده نکردن از عناوین پیش فرض یا مبهم مانند “Untitled” یا “صفحه 1 جدید”.

عناوین منحصر به فرد برای هر صفحه ایجاد کنید

هر صفحه در سایت شما باید به صورت ایده آل دارای عنوانی منحصر به فرد باشد ، که به گوگل کمک می کند تا از نحوه تمیز بودن صفحه با سایر سایتهای شما مطلع شود اگر سایت شما از صفحات موبایل جداگانه استفاده می کند ، به یاد داشته باشید که از عناوین خوبی نیز در نسخه های موبایل استفاده کنید.

تذکر

  • استفاده نکردن از یک عنوان واحد در تمام صفحات سایت یا گروه بزرگی از صفحات.

از عناوین مختصر اما توصیفی استفاده کنید

عناوین می توانند کوتاه و آموزنده باشند. اگر عنوان خیلی طولانی است یا در غیر این صورت کمتر به نظر می رسد ، ممکن است گوگل تنها بخشی از آن یا بخشی را نشان دهد که به طور خودکار در نتیجه جستجو ایجاد می شود. همچنین ممکن است گوگل بسته به درخواست کاربر یا دستگاه مورد استفاده برای جستجو عناوین مختلفی را نشان دهد.

نذکر:

  • استفاده نکردن از عناوین بسیار طولانی که برای کاربران بی فایده است.
  • کلمات کلیدی غیر ضروری را در برچسب های عنوان خود پر نکنید.

از برچسب متا “توضیحات” استفاده کنید

متا تگ توضیحات صفحه خلاصه ای از آنچه در مورد صفحه است به گوگل و سایر موتورهای جستجو می دهد. عنوان یک صفحه ممکن است چند کلمه یا یک عبارت باشد ، در حالی که متا تگ توضیحات صفحه ممکن است یک جمله یا دو یا حتی یک پاراگراف کوتاه باشد. مانند <title>برچسب ، تگ meta توضیحات در <head>عنصر سند HTML شما قرار می گیرد.

1

مزایای برچسب های متا توضیحات چیست؟

توضیحات متا توضیحات مهم هستند زیرا ممکن است گوگل از آنها به عنوان قطعه برای صفحات شما استفاده کند. توجه داشته باشید که ما می گویم “ممکن است” زیرا ممکن است گوگل در صورت تکمیل کردن با درخواست کاربر ، از بخش مربوط به متن قابل مشاهده صفحه شما استفاده کند. اضافه کردن برچسب های توضیحات، توضیحات به هر یک از صفحات شما همیشه یک عمل خوب است در صورتی که گوگل نتواند متن مناسبی را برای استفاده در قطعه پیدا کند. 

google

بهترین روشها

به طور خلاصه محتوای صفحه را خلاصه کنید

توضیحی بنویسید که در صورت مشاهده نتیجه متا توضیحات شما به عنوان قطعه در نتیجه جستجو ، کاربران را آگاه و مورد علاقه خود قرار دهد. در حالی که در متن برچسب توضیحی ، هیچ طول حداکثر یا حداکثر برای متن وجود ندارد ، توصیه می کنیم که به اندازه کافی طولانی باشد تا به طور کامل در جستجو نشان داده شود (توجه داشته باشید که کاربران بسته به چگونگی و مکانی که می توانند جستجو کنند) قطعه هایی با اندازه های مختلف را مشاهده می کنند. کلیه اطلاعات مربوطه که کاربران باید تشخیص دهند که آیا این صفحه برای آنها مفید و مرتبط خواهد بود یا خیر.

کار هایی که نباید انجام دهیم

  • نوشتن متا تگ توضیحی که هیچ ارتباطی با مطالب موجود در صفحه ندارد.
  • با استفاده از توضیحات عمومی مانند “این یک صفحه وب” یا “صفحه در مورد کارت های بیس بال” است.
  • توضیحات را فقط با کلمات کلیدی پر می کنید.
  • کپی و چسباندن کل محتوای سند در برچسب توضیحات.

برای هر صفحه از توضیحات منحصر به فرد استفاده کنید

داشتن یک متن متا توضیحات مختلف برای هر صفحه به کاربران و گوگل کمک می کند ، به خصوص در جستجوهایی که ممکن است کاربران چندین صفحه در دامنه شما ایجاد کنند (به عنوان مثال جستجو با استفاده از site: اپراتور). اگر سایت شما هزاران یا حتی میلیون ها صفحه دارد ، برچسب های توضیحات دستی برای ساختن دستی احتمالاً امکان پذیر نیست. در این حالت ، شما می توانید بر اساس محتوای هر صفحه ، به طور خودکار برچسب های متا توضیحی تولید کنید.

تذکر:

  • عدم استفاده از یک برچسب توضیحات منفرد در تمام صفحات سایت یا گروه بزرگی از صفحات.

برای تأکید بر متن مهم از برچسب های عنوان استفاده کنید

از آنجا که برچسب های عنوان به طور معمول باعث می شوند متن موجود در آنها بزرگتر از متن معمولی در صفحه باشد ، این یک نشانه بصری برای کاربران است که این متن دارای اهمیت است و می تواند به آنها در درک چیزی در مورد نوع محتوا در زیر متن عنوان کمک کند. اندازه های مختلف عنوانی که به منظور ایجاد یک ساختار سلسله مراتبی برای محتوای شما ایجاد می شود و حرکت کاربران را از طریق سند شما راحت تر می کند.

بهترین روشها

تصور کنید در حال نوشتن یک طرح کلی هستید

مانند نوشتن یک طرح کلی برای یک مقاله بزرگ ، فکر کنید که نکات اصلی و فرعی مطالب موجود در صفحه چه خواهد بود و تصمیم بگیرید که به چه صورت از برچسب های عنوان استفاده کنید.

تذکر:

  • قرار ندادن متن در برچسب های عنوان که در تعریف ساختار صفحه مفید نخواهد بود.
  • عدم استفاده از برچسب های عنوان که در آن تگ های دیگر دوست دارند <em>و <strong>ممکن است
  • حرکت ناخوشایند کپی از برچسب به دیگری.

از سرفصل هایی که به طور پراکنده در صفحه استفاده می شود استفاده کنید

استفاده از برچسب های عنوان در جایی که معنی دارد. برچسب های بسیار زیاد در یک صفحه می توانند اسکن مطالب را برای کاربران دشوار کرده و تعیین کنند که یک موضوع به پایان می رسد و دیگری شروع می شود.

تذکر:

  • عدم استفاده بیش از حد از برچسب های عنوان در صفحه.
  • عدم استفاده عناوین بسیار طولانی
  • عدم استفاده از برچسب های عنوان فقط برای متن یک ظاهر طراحی شده و ارائه ساختار نیست.

نشانه گذاری داده های ساخت یافته را اضافه کنید

داده های ساخت یافته  كدی است كه می توانید برای توصیف مطالب خود در موتورهای جستجو به صفحات سایت های خود اضافه كنید ، بنابراین آنها می توانند آنچه را كه در صفحات شما وجود دارد بهتر بشناسند. موتورهای جستجو می توانند از این درک برای نمایش محتوای شما به روشهای مفید (و چشم نواز!) در نتایج جستجو استفاده کنند. این به نوبه خود می تواند به شما در جذب مشتری مناسب و مناسب مشتری کمک کند.

google2

به عنوان مثال ، اگر یک فروشگاه اینترنتی بدست آورده اید و یک صفحه محصول منحصر به فرد را ثبت کرده اید ، این به ما کمک می کند تا درک کنیم که این صفحه دارای دوچرخه ، قیمت آن و بررسی های مشتری است. ما ممکن است این اطلاعات را در فهرست برای نتایج جستجو برای نمایش داده های مربوطه نمایش دهیم. ما اینها را “نتایج غنی” می نامیم.

علاوه بر استفاده از نشانه گذاری داده های ساخت یافته برای نتایج غنی ، ممکن است از آن برای ارائه نتایج مربوط در قالب های دیگر استفاده کنیم. به عنوان مثال ، اگر شما یک فروشگاه آجر و ملات خریداری کرده اید ، مشخص کردن ساعت های شروع به مشتریان این امکان را می دهد تا شما را دقیقاً در صورت نیاز به شما بیابند و در صورت باز یا بسته شدن فروشگاه شما از آنها مطلع کنند.

unnamed 2

می توانید بسیاری از اشخاص مرتبط با تجارت را مشخص کنید:

  • محصولاتی که می فروشید
  • محل کسب و کار
  • فیلم ها درباره محصولات یا تجارت شما
  • ساعات کار
  • لیست رویدادها
  • دستور پخت
  • آرم شرکت شما ، و بسیاری دیگر!

توصیه می کنیم برای توصیف محتوای خود از داده های ساختاری با هر یک از نشانه گذاری های پشتیبانی شده استفاده کنید. می توانید نشانه گذاری را به کد HTML به صفحات خود اضافه کنید ، یا از ابزارهایی مانند Data Highlighter 23 و Markup Helper 24 استفاده کنید (برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد آنها به بخش بهترین تمرین ها مراجعه کنید).

بهترین روشها

نشانه گذاری خود را با استفاده از آزمون Rich نتایج بررسی کنید

پس از مشخص کردن مطالب خود ، می توانید از تست Google Rich Results 25 25 استفاده کنید تا مطمئن شوید که هیچ اشتباهی در اجرای آن وجود ندارد. می توانید URL را در جایی که محتوا است وارد کنید ، یا HTML واقعی را که شامل نشانه گذاری است ، کپی کنید.

اجتناب کردن:

  • با استفاده از نشانه گذاری نامعتبر است.

از Highlighter Data استفاده کنید

اگر می خواهید بدون تغییر کد منبع سایت خود ، نشانه گذاری ساختاری کنید ، می توانید از Data Highlighter استفاده کنید که یک ابزار رایگان است که در کنسول جستجو یکپارچه شده است و از زیر مجموعه ای از انواع محتوا پشتیبانی می کند.

اگر می خواهید کد نشانه گذاری را آماده کپی و چسباندن به صفحه خود کنید ، ابزار Markup Helper را امتحان کنید.

تذکر

  • در صورت عدم اطمینان از اجرای نشانه گذاری ، کد منبع سایت خود را تغییر ندهید.
  • عدم افزودن داده های نشانه گذاری که برای کاربران قابل مشاهده نیست.
  • عدم ایجاد بررسیهای جعلی یا اضافه کردن مارک های بی ربط.

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!