افزایش سئو سایت

افزایش سئو سایت


افزایش سئو سایت

افزایش رتبه گوگل برای بسیاری از سایت ها مهمترین عامل پیشرفت و توسعه بوده و هست. بنابراین صاحبان و مدیران سایت های کوچک و بزرگ همواره به فکر سئو سایت خویش آن هم به صورت کاملا حرفه ای هستند.

افزایش سئو سایت یا در واقع بهبود رنک در گوگل روش های مختلفی دارد و همانطور که احتمالا می دانید گوگل برای این اتفاق 200 فاکتور دارد که باید تعداد زیادی از آن ها را رعایت کنید تا در صدر نتایج گوگل قرار گرفته و درآمد اینترنتی خود را 100 ها برابر کنید.

افزایش رتبه سایت در گوگل مهمترین قسمت سئو سایت می باشد و بیشترین سوالی که همیشه در این حوزه پرسیده می شود این سوال است:

آیا واقعا امکان دارد که بتوان در عرض یک ماه به صفحه اول گوگل رسید؟

به عنوان یک قانون، هیچگاه نباید انتظار داشته باشید که در ماه های ابتدایی فعالیت، برند سایتی جدید را در 10 نتیجه اول گوگل ببینید (یا حتی بیشتر). اما گاهی اوقات امکان دسترسی به این رتبه در زمان کمتری وجود دارد؛ اگر تمامی شرایط مهیا باشد. هیچ ضمانتی وجود ندارد که سایت شما برای زمان طولانی موقعیت خوبی داشته باشد. به همین علت فضا برای سایت های جدید که می خواهند بالاتر بیایند باز می شود. بنابراین صفحه اول گوگل تضمینی در این زمان کم بدون شرایط امکان پذیر نیست!

افزایش سئو سایت
افزایش سئو سایت

معیارهای قرار گرفتن سایت در صفحه اول گوگل چیست؟

اولین و مهمترین آن، نام دامنه ای است که دقیقا با کلمات کلیدی مد نظر شما برای بهبود رتبه منطبق باشد. این امر یکی از دلایل این است که دامنه‌ های با انطباق کامل نام، از قیمت بالایی در سایت های فروش دامنه برخوردارند.

بهتر است بجای دامنه های .info و .biz دامنه های .com ، .net و .org انتخاب شوند، چراکه موتورهای جستجو نسبت به دامنه های مشابه و جایگزین دید خوبی ندارند. جدا از این شرایط عجیب و غریب، Bing مشکلی با انواع دامنه ها ندارد و حتی دامنه های .cc ، .ws و .tv را نیز بخوبی ایندکس می کند؛ لذا حجم بیشتری از کلمات کلیدی شامل ترافیک آمده از این موتور می شود.

البته موتور جستجوی بینگ که مربوط به شرکت مایکروسافت است در ایران طرفدار زیادی ندارد، پس نیاز نیست روی آن سرمایه گذاری کنید.

نکته جالب دیگری که در مورد نام دامنه کاملا منطبق وجود دارد این است که گوگل ممکن است فرض کند کاربرانی که یک کلمه کلیدی را جستجو می کنند واقعا دنبال سایت شما می گردند؛ لذا به سایت شما اولویت بیشتری نسبت به عمر، لینک، سئو و … می دهد. از سوی فعالان سئو، سایت شما برای یک جستجوی راهبردی و مشخص سئو می شود و در خارج از آن بسیاری از فاکتورهای سئو لازم است. اگر تاکنون متعجب بوده اید که چرا سایت هایی با محتوای کم در نتایج جستجو بخوبی ظاهر می شوند، پاسخ جستجوی راهبردی است.

آیا امکان بالا آوردن سایت در صفحه اول گوگل با شرایط گفته شده است؟

تولید محتوا و انتشار آن به اندازه حفظ نام دامنه به پیشرفت سایت کمک می کند. سایتی کوچک که فقط صفحه اول، درباره ما و صفحه قوانین و شرایط دارد، شروع خوبی خواهد بود و آزمایشها نشان می دهد که این گونه سایت ها کمترین نیازها را برای آزمایش شدن دارند. یکی از بزرگترین اشتباهات مشتریان سئو (آنهایی که سایتی را طراحی کرده اند) این است که قبل از اینکه تولید محتوای سایت را انجام بدهند و حفره های آن را پر کنند آن را بالا آورده اند.

گوگل دامنه ای جدید را می بیند بالطبع شروع به جستجوی محتوای سایت می کند و بهترین حالت این است که با زمان آغاز به کار سایتتان جستجوی محتوا را شروع کند تا در آینده نسبت به گرفتن ترافیک جستجو امیدوار باشید.

قبل از اینکه در سایت خود محصول یا محتوا قرار دهید آن را از دید گوگل مخفی نگاه دارید.

مخفی کردن سایت برای گوگل را باید به صورت دقیق انجام بدهید و اینکه حتما جلوگیری از ایندکس شدن سایت را انجام دهید تا صفحات بیهوده در نتایج گوگل از سایت شما وجود نداشته باشد.

در طول چند سال گذشته، مشخص شده که نیازی به ثبت سایت در گوگل نیست یا حتی لینک به سایت خود بدهید، تا بتوانید آن را مجاب به جستجو، ذخیره سازی و ایندکس کردن سایتتان کنید.

بک لینک گرفتن ایده خوبی است و شاید ثبت کردن سایت باعث تلنگر زدن به جستجوگر باشد که یعنی شما هم هستید. خصوصا اگر برای مدتی دامنه ای بدون محتوا یا صفر دارید. اگر دامنه تان را از کسی خریده اید و برای مدتی غیرفعال بوده است، ثبت سایت در گوگل وبمستر شدیدا توصیه می گردد. چراکه امکان دارد گوگل فکر کند سایت دسته ای از تبلیغات را ذخیره کرده است. همچنین ممکن است ابزار وبمستر نشان دهد که سایت ایندکس نمی شود و در این لحظه شما می توانید خود را مجددا آماده ورود کنید.

Niche site و عناوین خاص بهترین کاندیداها برای رشد یکباره رنک هستند، خصوصا لحاظ کردن استفاده از نام دامنه دقیق و کامل. اگر می توانید نام هایی را پیدا کنید که حجم خوبی دارند یا نرخ همگرایی موضوعی خوبی دارند، حتی می توانید گروهی از سایت های با عناوین خاص را برای فروش الکترونیک ایجاد کنید. با صبر و تلاش می توانید مزرعه ای از سایت های متنوع و دارای رنک خوب برای کلمات کلیدی شاخص ایجاد کنید.

افزایش سئو سایت
افزایش سئو سایت

آیا انتظار افزایش رتبه سئو سایت در گوگل را داشته باشیم؟

تحت شرایط عادی، شما نباید انتظار داشته باشید که سایتتان در ماه اول فعالیت به رده بالای گوگل برسد اما شدنی است و ممکن است بتوانید دسته ای از شرایط دلخواهتان را نیز اعمال کنید. فرض کنید که می توانید نام دامنه کاملا منطبقی را بدست آورده، تولید محتوا کرده و شروع به دریافت لینک های مفید کنید. همیشه بدست آوردن رتبه بالا سایت در گوگل در مدتی کم، ماندن شما در آن را تضمین نمی کند. مواردی وجود دارد که به رتبه یک گوگل رسیده اند و سپس برای شش ماه به رتبه 30 سقوط کرده و مجددا به صفحه اول موتور جستجو رسیده اند.

در دراز مدت همچنان ظرفیت زیادی وجود دارد که بتوان سایت هایی با موضوعات متمرکز داشت. اما هنوز هم بسیار هیجان انگیز است که ببینید سایت جدیدتان در رتبه بندی گوگل به رنک خوبی رسیده است.

 

پس هیچ گاه برای افزایش رتبه سایت خود در گوگل دست به کارهای عجیب و غریب نزنید. چرا که دچار جریمه های گوگل می شوید و نمی توانید به راحتی دیدگاه گوگل را به سایت خودتان تغییر دهید. همیشه این جمله را در ذهن خود هنگام بهینه سازی سایت داشته باشید.

افزایش رتبه گوگل

روش های بسیار زیادی وجود دارد که به شما کمک میکند تا ترافیک وبسایت تان را افزایش دهید. بعضی از این روشها رایگان و بعضی از آن ها پولی هستند. اگر شما یک کمپین پولی برای به دست آوردن ترافیک اجرا کنید، شاید خیلی ایده خوبی نباشد.

برای به دست آوردن ترافیک ارگانیک سئو برای هر وبسایتی ضروری است. اگر شما وبسایت خودتان را از همین امروز بهینه سازی کنید قطعا وبسایت شما رتبه بالاتری را در گوگل به دست می آورد و در نتیجه باعث می شود که ترافیک زیادی به وبسایت شما بیاید. در طولانی مدت، شما می توانید نتایج بسیار بهتری را به دست بیاورید و اثرات فوق العاده بالا بردن سئو سایت ها را ببینید.

مهمترین کارهای افزایش ترافیک سئو سایت عبارتند از:

  1. بهینه سازی عنوان و دیسکریپشن
  2. استفاده از تگ ALT برای بهینه سازی تصاویر
  3. شناسایی، تقویت و ترمیم لینک های خراب
  4. مرور ریدایرکت ها
  5. استاندارد سازی ساختار URL ها
  6. کوتاه کردن URL ها
  7. لینک سازی داخلی
  8. استفاده از انکر تکست برای افزایش وابستگی بین صفحات
  9. کوتاه نگاه داشتن مسیر کلیک ها
  10. بهبود دسترسی به وبسایت
  11. مشخص کردن محتوا برای بررسی توسط موتورهای جستجو
  12. جستجوی کلمات کلیدی
  13. تضمین مسیریابی مناسب در وبسایت
  14. بهبود سرعت بارگذاری سایت
  15. بهینه سازی وبسایت برای موبایل
  16. شناسایی محتوای تکراری
  17. حذف کردن محتوای تکراری
  18. استفاده از TFIDF برای تحلیل کردن محتوا
  19. ایجاد کردن تیتر های منحصر به فرد
  20. تالیف محتوا
  21. بازیابی محتوا
  22. حفظ نسبت بالا بین محتوا نسبت به کد
  23. شناسایی محتوای جدید
  24. بین المللی سازی وبسایت
  25. بهینه سازی وبسایت برای جستجوی محلی
  26. استفاده از شبکه های اجتماعی
  27. اجرای تعامل با کاربر
  28. ثبت نام برای سرچ کنسول گوگل
  29. ثبت نام در گوگل آنالتیک
  30. نظارت بر پیشرفت

سخن پایانی

برای مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر در زمینه افزایش رتبه سئو سایت با سئوکار سیروتا در ارتباط باشید.

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!