گوگل ادز Google Ads Verification
همین امروز تبلیغات خود را شروع کنید و نتیجه آن را ببینید!

مراحل وریفای اکانت گوگلادز
مراحل وریفای گوگل ادز به این ترتیب میباشد :
Required یا Optional
وریفای اکانت گوگل ادز چیست و چگونه انجام می شود؟
Advertiser verification
در این مرحله، گوگل از تبلیغکننده میخواهد اطلاعات اولیهای درباره کسب و کار و هویت خود به گوگل ارائه دهد
در صورتی که این اطلاعات از سمت گوگل تایید شود، اطلاعات تبلیغ کننده، مانند نام و مکان تبلیغکننده در قسمت شفافسازی تبلیغ نمایش داده خواهد شد.
organization verification
این مرحله (با عنوان های متفاوت) میتواند بلافاصله پس از مرحله اول یا با یک بازه زمانی روی اکانت فعال شود. در واقع این قسمت مکمل و بخشی از مرحله اول است اما فرمی جداگانه و کاملا مجزا برای تکمیل دارد.
اکانت وریفای شده گوگل ادز که این روزها تبلیغ می شود و به شدت هم طرفدار پیدا کردهاست مربوط به این دو مرحله از وریفای میباشد. بنابراین دو بخش اول وریفای از سمت آژانس های تبلیغاتی انجام می شود و اطلاعات فرم میتواند قبل از فعال کردن کمپین روی اکانت ارسال و تایید شود و یک اکانت وریفای شده در اختیار شما قرار گیرد. اما وریفای مورد نظر گوگل هنوز تکمیل نشده است…
پس از تایید دو مرحله قبل، بر مبنای دیتایی که داخل فرم وریفای وارد کردید یکی از دو فرم زیر روی اکانت شما فعال خواهد شد که کاملا مرتبط با بیزینس شما می باشد.
business verification / client verification
در هر دو فرم، گوگل شما را موظف میکند که اطلاعاتی در خصوص بیزینس خود ارائه دهید و جهت اثبات این اطلاعات، مدارک ثبتی شرکت شما مورد نیاز است.
با توجه به تحریم ایران از سمت گوگل، قطعا این مدارک نمیتواند مربوط به ثبت شرکت در ایران باشد و از طرفی هم اطلاعات وارد شده با دیتای لندینگ شما تطبیق داده میشود و گوگل در این مورد به شدت سختگیر عمل میکند.
بنابراین احتمال عدم انطباق مدارک با لندینگ شما وجود خواهد داشت.
این مرحله از وریفای وابسته به کمپین شما بوده و حتی اگر یک بار با دامنهای دیگر وریفای را پیش برده باشید و در ادامه بیزینس را تغییر دهید، گوگل می تواند مجدد از شما درخواست وریفای کرده و تایید قبلی خود را حذف و باطل کند.
بنابراین با توجه به این مرحله که پیچیدهترین مرحله وریفای گوگل ادز میباشد، فروش اکانت وریفای شده گوگل ادز کاملا بی معنی و غیرممکن خواهد بود.