download 2

اگر شما می‌خواهید در Google رتبه بندی کنید، باید محتوای عالی را منتشر کنید. به همین دلیل محتوا در حال حاضر بخش بزرگی از هر استراتژی SEO مدرن است. و در این قسمت مراحل دقیقی را برای ایجاد نوع محتوا مورد توجه قرار داده ایم:

1. ایجاد محتوای شگفت انگیز با استفاده از “تکنیک آسمان خراش”

تکنیک آسمان خراش یک فرمول قدرتمند برای انتشار محتوای شگفت انگیز است.

در حقیقت، از این تکنیک برای ترافیک موتور جستجو استفاده کردم:

لیست8

در اینجا فرایند 3 مرحله‌ای است:

اول، یک قطعه از محتوای محبوب در صنعت خود را شناسایی کنید

بعد، چیزی را حتی بهتر ایجاد کنید؛

سرانجام، این محتوای را ارتقا دهید؛

2. محتویات محتوا برای به دست آوردن قابلیت Readability

هیچکس دوست ندارد دیوار غول پیکر متن را بخواند

به همین دلیل همیشه محتویات خود را به تکه‎های کمتر برای آسان خواندن تبدیل کنید.

3.پوشش موضوع صفحه خود در عمق

هنگامی که ما بیش از یک میلیون نتایج جستجوی گوگل را تحلیل کردیم، یک چیز برجسته شد:

محتوا که در گوگل بهترین رتبه را دارد، تمایل به پوشش کامل موضوع را در عمق دارد.

لیست9

4. استفاده از نشانه گذاری طرح

نشانه گذاری طرح به موتورهای جستجو کمک می‌کند مطالب شما را بهتر درک کنند.

در حقیقت، گوگل به تازگی در رکورد ثبت نام کرده است تا بگوید که Schema می تواند به رتبه بندی شما کمک کند.

با همه این ها طرح اجرایی آن می‌تواند مشکل باشد

به همین دلیل است که من پیشنهاد می کنم گوگل ابزار تست داده ساخت یافته را پیشنهاد کند.

این باعث می‌شود که استفاده از Schema MUCH آسان‌تر از تلاش برای دستی انجام شود.

5. تمرکز بر قالب‌های محتوا که در حال حاضر کار می‌کنند

تیم BuzzSumo اخیرا 100 میلیون مقاله را بررسی کرده است.

پس چه چیزی آنها را پیدا کرد؟

اول، خبر بد:

“اکثریت محتوا می‌تواند صفر لینک‌ها را به صفر برساند”

و خبر خوب:

آنها کشف کردند که فرمت‌های محتوای خاص بهتر از دیگران عمل می‌کنند.

به طور خاص، “برندگان بزرگ سایت‌هایی هستند که اعتبار قوی برای محتوای اصلی و معتبر ساخته‌اند.”

آنها به معنای محتوا “اصلی، معتبر” چیست؟

محتوا نوشته شده توسط کارشناسان

تحقیق اصلی (مانند نظرسنجی ها و مطالعات صنعت)

محتوا که نه فقط اطلاعات regurgitated

مطالعات موردی و نمونه‌های زندگی واقعی

محتویات Evergreen که ارزش YEARS را فراهم می‌کند

6. استفاده از چند رسانه‌ای

مطالعات صنعت (مثل این) نشان می‌دهد که استفاده از چند رسانه‌ای می‌تواند به شما در رتبه بندی گوگل کمک کند:

لیست13

به عنوان مثال، ممکن است متوجه شوید که این پست شامل بسیاری از تصاویر است.

من این کار را برای دو دلیل اصلی انجام می‌دهم:

اول، آن را فقط برای محتوای بهتر می‌سازد.

دوم، تصاویر و دیگر اشکال محتوای چند رسانه‌ای کمک به محتوای رتبه بهتر.

بنابراین من توصیه می‌کنم با استفاده از این فرم‌های چند رسانه‌ای در محتوای شما:

تصاویر

نمودار

Infographics

محتوای بصری

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!