11663614 172

چرا کسب و کار آنلاین؟

پیشرفت تکنولوژی به خصوص در زمینه اینترنت باعث شده که تمام حوزه‌ ها وارد دنیای آنلاین و بزرگ اینترنت شوند. از
آموزشگاه‌ ها و شرکت‌ ها گرفته تا شرکت‌ ها و باشگاه‌ های ورزشی و… در حقیقت هر موضوعی که فکرش را بکنید پایش به
دنیای مجازی باز شده و طرفداران خاص خود را نیز دارد. یکی از مهم‌ ترین و پول ساز ترین این‌ ها، کوچ بسیاری از کسب و
کارهای سنتی به دنیای اینترنت و ایجاد کسب و کار آنلاین است.

شاخه‌ ای که خیلی زود رونق پیدا کرد و در تمام دنیا گسترش یافت و باعث ایجاد فرصت‌های شغلی بسیاری شد. در این مقاله قصد داریم تا بگوییم ضرورت ورود به دنیای کسب و کار آنلاین چیست و چرا باید رفته رفته از تجارت سنتی فاصله بگیریم. اگر شما هم قصد ورود به دنیای کسب و کار آنلاین را دارید با سیروتا در این مقاله همراه باشید.

چرا کسب و کار آنلاین؟
چرا کسب و کار آنلاین؟
ضرورت ورود به کسب و کار آنلاین چیست؟

۱) معرفی بهتر کسب و کار
۲) گسترش ارتباطات
۳) نیاز به سرمایه زیادی ندارید!
۴) توسعه‌ی زودهنگام

 

کسب و کار آنلاین چیست؟

پیش از آن که به سراغ اصل برویم، بهتر است کمی درباره کسب و کار آنلاین حرف بزنیم و اصلا ببینیم این مقوله به چه معنا
است. در واقع بستر اینترنت می‌ تواند باعث ایجاد فصایی شود تا بتوان فرصت‌ های شغلی را در آن ایجاد کرد. بسیاری از
مشاغل با استفاده از این زیر ساخت و پلتفرم‌ هایی مانند شبکه‌ های اجتماعی و وب سایت وارد این بازار رقابتی شده‌ اند.

امروزه کسب و کارهای سنتی به دلیل محدودیت‌ هایی که داشتند جای خود را به تجارت آنلاین داده‌اند و یا در کنار فروشگاه
فیزیکی خود یک فروشگاه اینترنتی در شبکه‌ های اجتماعی مثل تلگرام یا اینستاگرام راه اندازی کرده‌اند یا برای خود وب
سایت فروشگاهی طراحی کرده‌ اند. تمام این مواردی که توضیح دادیم، به کسب و کار آنلاین مربوط می شود. به عبارت
دیگر، بردن بیزینس در سایت و شبکه های اجتماعی شروع کسب و کار آنلاین است.

ضرورت ورود به کسب و کار آنلاین چیست؟

همانطور که گفتیم امروزه انکار دنیای اینترنت یعنی حذف شدن از بازار و عدم رقابت با رقبا. در حقیقت به گفته بیل گیتس یکی از قدرتمندترین افراد در حوزه تجارت الکترونیک، کسب و کاری که در دنیای اینترنت فعالیت نکند عملا وجود خارجی ندارد. در ادامه دلایلی برای اهمیت ورود به این حوزه را به شما معرفی خواهیم کرد.

چرا کسب و کار آنلاین؟
چرا کسب و کار آنلاین؟

۱) معرفی بهتر کسب و کار

قدرتی که فضای اینترنت در شناساندن و معرفی دارد در هیچ جای دیگر نمی‌ توان پیدا کرد. بازوی تبلیغاتی این محیط به قدری قدرتمند است که در مدت زمان کوتاهی و با برنامه ریزی درست می‌ توانید خیلی سریع کسب و کارتان را به دیگران معرفی کنید و در حوزه خود شناخته شوید. هزینه ای که در این حوزه می کنید بسیار بسیار کمتر از تبلیغات میدانی است. علاوه بر هزینه ی کمتر، خیلی زودتر به نتیجه هم خواهید رسید.

۲) گسترش ارتباطات

پس از ورود به کسب و کار آنلاین، بدون شک سطح ارتباطات شما رشد قابل توجهی خواهد کرد چرا که هم تعداد مشتری‌ های شما بالا رفته و دیگر محدود به محله شما نیستند و اینکه هم صنفانی که شما با آن‌ ها ارتباط دارید نیز بیش از پیش می‌ باشند که این مسئله در بهبود و رونق تجارت شما از اهمیت بسیاری برخوردار است.

۳) نیاز به سرمایه زیادی ندارید!

شاید یکی از دلایل اصلی رشد تجارت الکترونیک بین اقشار کم درآمد تر همین باشد که برای ورود و شروع این شغل نیازی به سرمایه چندانی ندارید. به سادگی و با پایین‌ترین هزینه‌ ها و سرمایه‌ های اندک می‌ توانید یک تجارت را شروع کنید. در واقع شما با تنها صرف هزینه برای طراحی سایت می توانید کسب و کار خود را شروع کنید. بعید می دانیم هزینه طراحی یک سایت حرفه ای از هزینه خرید و یا اجاره مغازه برای شروع یک کسب و کار بیشتر باشد.

چرا کسب و کار آنلاین؟
چرا کسب و کار آنلاین؟

۴) توسعه‌ی زودهنگام

برخی تصور می‌ کنند که با سرمایه‌ای اندک نمی‌ توانند حتی کسب و کار خود را شروع کنند چه برسد به توسعه و رونق آن! اما باید گفت به دلیل انعطاف پذیری بالا و همچنین فضایی متفاوت از فضای فیزیکی، رشد و توسعه در فضای مجازی به شدت سریع و کوتاه مدت می‌ باشد. شما کافی است بخواهید. کافی است که برای حوزه شغلی خود یک سایت مناسب طراحی کنید. اصول سئو را رعایت کنید و به خوبی در این فضا به تولید محتوا بپردازید. بدین ترتیب خیلی زود به اهداف خود می رسید.

جمع بندی

برای ورود به دنیای کسب و کار آنلاین تنها به یک وب سایت نیاز دارید. اگر به دنبال راه اندازی وب سایت وردپرسی در هر زمینه ای به خصوص طراحی سایت آموزشگاهی و سایت فروشگاهی هستید، می توانید به سیروتا اعتماد کنید. تیم طراحی سایت ما به صورت حرفه ای و با قالب و افزونه های رسمی برای مشتریان خود وب سایت طراحی می کند. قیمت مناسب و تضمین کیفیت شعار سئو سیروتا است.

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!