images 86

سئو SEO مخفف عبارت Search Engine Optimization و یکی از روشهای متداول دیجیتال مارکتینگ در جهت بهینه سازی وب سایت برای موتورهای جستجو و افزایش کمیت و کیفیت بازدیدکنندگان سایت و معرفی محصولات و خدمات شما از طریق بازدید طبیعی موتورهای جستجو گوگل، بینگ، یاهو و … است.
به زبان ساده، سئو ( یا با تلفظ صحیح اس ای او) مجموعه ای از تکنیک ها و دستورالعمل هاست که سبب می شود رتبه سایت شما در کلمات کلیدی خاص بهبود یابد و برای شما افزایش بازدیدکننده و در نتیجه رونق کسب کارتان را بهمراه دارد.بازاریابی سئو یا همان سئو مارکتینگ از جمله تکنیک‌های بهینه سازی وب سایت شما برای موتورهای جستجو است که به کاربر کمک می‌کند تا به آسانی سایت شما را پیداکند. برای این که کسب وکار موفقی داشته باشید، لازم است این موضوع را جدی بگیرید، درنهایت نیز برای بهبود آن اطلاعات کافی را کسب کنید.

سئو مارکتینگ:

سئو مارکتینگ از جمله فرایندهایی است که می‌توانید با کمک آن سئوسایت خود را بهبود بخشید و رتبه سایت را ارتقا دهید. با کمک این روش می‌توانید بدون پرداخت هیچ هزینه‌ای رتبه سایت خود را ارتقا دهید. شما می‌توانید با کمک این تکنیک سرمایه‌گذاری‌های لازم را روی سایت خود انجام دهید. درنهایت نیز روش محتوای ارزشمندی را برای سایت خود تهیه کنید، و رتبه سایت خود را در موتورهای جستجو بهبود بخشید.

وظیفه بازاریاب سئو:

بازاریاب شخصی است که در صنعت کسب وکارهای مختلف فعالیت دارد برای اینکه آن صنعت، حرفه یا محصول را به درستی و با اطلاعات کامل در اختیار افراد دیگر قرار دهد. پس می توان گفت افرادی که کار سئو انجام می دهند یک بازاریاب درون خود دارند که با دانش و اطلاعاتی که دارند به شما کمک می کنند تا وب سایت خود را به گونه ای طراحی و مدیریت کنید تا بتواند در بهترین جایگاه در نتایج گوگل مشاهده شوید.
تمام مشاغل در جامعه دارای دو بعد خوب و بد می باشد. شاید شما اطلاعات کامل و جامعی درباره رشته فیزیک داشته باشید ولی توانایی کامل برای تدریس کلاس فیزیک را نه.درباره بازاریاب نیز اینگونه است او باید توان این را داشته باشد که کارش ا بخوبی عرضه کند تا بتواند موفق شده و مشتری جذب کند. پس می توان به این موضوع که بازاریابی سئوچیست؟ اشاره کوچکی کنیم که بازاریاب سئو برای سئو کردن سایت های گوناگون که از مشتری های مختلف دریافت کرده است باید بداند که کجا می تواند دنبال بازارهدفش بگردد.

نکات مهم در بازاریابی سئو:

تحقیقات علمی در بازار تجارت
جستجو و تحقیق درباره رقبا
تعیین هدف
در نظر گرفتن یک بودجه
تعیین اولویت ها و منابع خود
مسئولیت پذیری را به کارتان اضافه کنید

download 49

سئوکار حرفه ای:مهندس مهدی مژدهی

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!