images 2020 08 03T161249.204

شرکت سئو چیست؟

یک شرکت سئو، خدماتی در زمینه بهینه سازی وبسایت شما برای موتورهای جستجو ارائه می دهد تا به هر چه بیشتر دیده شدن آن در فضای آنلاین کمک کند. سئو یا بهینه سازی برای موتورهای جستجو، فرایندیست که در آن تغییراتی در وبسایت و محتوای آن ایجاد شده تا صفحات سایت، دارای جذابیت هر چه بیشتر برای موتورهای جستجو شوند.

هر چه وب سایت شما بهتر برای موتورهای جستجو مخصوصا گوگل بهینه شده باشد، احتمال کسب رتبه بالاتر صفحات سایت در نتایج جستجو بیشتر می شود. به عبارت دیگر رتبه سایت به ازای جستجوی کلمات کلیدی مرتبط با محصولات و خدمات کسب و کارتان افزایش می یابد.

مهمترین فایده در استفاده از خدمات یک شرکت سئو، کمک گرفتن از تجربه آنها در کسب رتبه بهتر در نتایج جستجوهاست. کارشناسان سئو می دانند که چه کارهایی بایست در وب سایت شما انجام شود تا ترافیک کسب شده از موتورهای جستجو مانند گوگل و بینگ افزایش یابد.

یک شرکت سئو به استخدام متخصصین امور مختلف در زمینه بهینه سازی سایت می پردازد. این متخصصین سئو خدمات گسترده ای را از جمله بررسی سایت، انتخاب استراتژی سئو مناسب برای سایت و همینطور تاکتیک های موثر برای کمک به اهداف کسب و کارتان به شما ارائه می دهند.

بهترین شرکت های سئو با وبسایت شما همانند وب سایت خود رفتار می کنند. این مسئله بدین معنیست که آنها تصمیماتی در مورد سئو سایتتان می گیرند که بیشترین نرخ بازگشت سرمایه را برای شما به ارمغان بیاورد. چنین شرکت هایی به سایت شما از زوایای مختلف نگاه کرده تا از کسب بهترین نتایج از سئو سایت، اطمینان حاصل کنند.

شرکت سئو چیست؟

یک شرکت سئو چه کارهایی انجام می دهد؟

بسیاری از صاحبین وب سایت ها در درک ماهیت شرکت های سئو عاجز هستند و نهایتا تصور می کنند که متخصصین این شرکت ها در حال شعبده بازی می باشند.

بهره گیری از خدمات یک شرکت سئو معتبر بسیار مهم است. چرا که 93 درصد تجربه های آنلاین از یک جستجو آغاز شده و طبق آمارها حداقل 47 درصد کاربران تنها بر روی سه نتیجه اول نتایج جستجو کلیک می کنند.

اگر دقت کرده باشید ما از صفت معتبر برای یک شرکت سئو خوب استفاده کردیم. چرا که در دنیای آنلاین دو نوع سئو وجود دارد: سئو کلاه سفید و سئو کلاه سیاه. منظور از سئو کلاه سفید، کسب نتیجه از طریق تلاش و روش های درست است. سئو کلاه سیاه نیز به تکنیک هایی گفته می شود که از طرق نا مناسب و غیر قانونی موجب افزایش رتبه سایت شما می گردند. اما نتایج به دست آمده خیلی دیری نمی پاید که از بین می روند. همچنین این روش ها موجب آسیب جدی به سایت شده و حتی ممکن است چنین وب سایت هایی برای مدت زمان زیادی از طرف گوگل جریمه شوند.

اما در سئو کلاه سفید چه می گذرد؟ گوگل در رتبه بندی سایت ها حداقل از 200 فاکتور استفاده می کند. مهمترین این موارد که با سئو کلاه سفید در ارتباطند، عبارتند از:

  • امنیت وب سایت
  • موبایل فرندلی بودن وب سایت
  • سرعت بارگذاری وب سایت
  • استفاده از داده های ساختار یافته
  • کیفیت محتوای صفحات
  • طول محتوای صفحات
  • حضور در شبکه های اجتماعی
  • داشتن بک لینک های با کبفیت
  • بهینه سازی تصا.یر سایت

شرکت های سئو معتبر به بررسی این عوامل پرداخته و نسبت به بهینه سازی آنها اقدام می کنند.

چه مواردی در قرارداد با یک شرکت سئو می بایست درج شوند؟

شرکت های سئو با استفاده از خدمات خود به پیاده سازی فاکتورهای سئو می پردازند. یک شرکت سئو خوب می بایست در قرارداد خود نسبت به درج موارد زیر اقدام کند:

  1. آنالیز ساختار سایت
  2. آنالیز محتوای سایت، شامل آنالیز نرخ تبدیل
  3. آنالیز سئو خارجی
  4. بهینه سازی کدهای سایت
  5. بهینه سازی محتوای سایت
  6. بهینه سازی فاکتورهای سئو خارجی

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!