سفارش پروژه سئو

سفارش پروژه سئو

سفارش پروژه سئو ، با تکیه بر تجربه در زمینه بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو قادر خواهم بود تا سایت را به روش سئوی کلاه سفید (White Hat SEO) که شیوه استاندارد گوگل است، برای موتورهای جستجو سئو سازی نمایم. در نتیجه این کار  وب سایت کسب و کار شما در صفحه اول نتایج جستجوی گوگل قرار گرفت و شاهد افزایش درآمد خود خواهید بود.

در پروسه بهینه سازی پروژه سئو، تمام تلاش بر این خواهد بود تا با پیروی از روش های تایید شده و استاندارد گوگل، ترافیک ورودی سایت از طریق موتورهای افزایش یابد. این کار در کنار سایر فعالیت های بازاریابی و تبلیغات اینترنتی باعث افزایش رتبه سایت و در نتیجه سودآوری سایت شما خواهد بود.

سفارش پروژه سئوسفارش بهینه سازی سایت

خدمات سئو ارائه شده توسط سئوکار حرفه ای سیروتا بر مبنای نیازهای مشتریان (که درابتدای پروژه مشخص می شود) متفاوت خواهد بود، برخی از خدمات سئوی قابل ارائه عبارتند از:

  1. معرفی و ثبت در موتورهای جستجوی مطرح
  2. انجام تنظیمات حرفه ای سئو
  3. انجام روش های جدید و قانونی سئو
  4. انتخاب کلمات کلیدی مناسب
  5. طراحی استراتژی سئو
  6. تحلیل و آنالیز رقبا
  7. انتخاب مناسبترین و بهترین عناوین
  8. بهینه سازی ساختار سایت
  9. بهینه سازی سرعت بارگذاری سایت
  10. نصب افزونه های سئو
  11. بهینه سازی قالب سایت (ویرایش، حذف و اضافه کدها)
  12. رفع پیغام های مهم سایت براساس استاندارد W3C
  13. ساخت صفحات اجتماعی
  14. بهینه سازی سایت مطابق با الگوریتم های گوگلسفارش پروژه سئو
  15. حل مشکلات سئو سایت (در صورت عدم Penalize بودن سایت)
  16. پشتیـــبانی، راهنــمایی و پاسخ به ســولات
  17. سایر موارد

سئو رایگان و سئوی ارزان

باتوجه به استراتژی سئو و دید بلند مدتی که برای بهینه سازی سایت در نظر گرفته می شود امکان ارائه هیچگونه خدمات سئو رایگان و یا سئو ارزان وجود ندارد.

سئو یکی از پرسود ترین سرمایه گذاری ها در حوزه دیجیتال مارکتینگ و بازاریابی اینترنتی است و بالاترین درصد ROI را برای شما خواهد شد. بنابراین به هزینه ای که برای سئو سایت خود انجام می دهید به چشم یک سرمایه گذاری با بالاترین میزان بازگشت سرمایه نگاه کنید.

یکی از مهم ترین نکاتی که باید در نظر داشته باشید این است که پروژه سئو هیچ وقت به اتمام نخواهد رسید. در واقع سئو یک پروژه نیست بلکه یک فرایند همیشگی است.

بعد از به نتیجه رسیدن پروژه سئو، در صورتی که آن را رها کنید و برای سایت خود کاری انجام ندهید مطمئن باشید که بعد از گذشت مدتی جایگاهی را که به سختی به دست آورده اید از دست خواهید داد.

همچنین تنها گوگل است که جایگاه سایت ها را مشخص می کند و هیچ شخص و شرکت دیگری قابلیت انجام این کار را ندارد.

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!