خدمات سئو چیست؟

خدمات سئو چیست؟

 

خدمات سئو چیست؟ یکی از سوالات مهمی است که اغلب بین افراد پرسیده می‌شود. زمانی که شما سایت خود را در فضای دیجیتال راه‌اندازی می‌کنید، گوگل به راحتی و بلافاصله به آن اعتماد نمی‌کند؛ بنابراین نه در صفحه نتایج جستجو، جایگاه مناسبی به آن می‌دهد و نه آن را در صفحه‌ای از نتایج جستجو قرار می‌دهد تا کاربران زیادی از آن بازدید کنند.

پس دلیل اینکه امروز اغلب بیزینس‌ها به دنبال یافتن بهترین آژانس ارائه دهنده انواع خدمات دیجیتال به بیزینس‌های مختلف هستند تا فعالیت‌های طراحی و بهینه‌سازی سایت خود را برای حضور موثر در فضای دیجیتال به آن‌ها بسپارند، مورد بالا است. البته امروزه آژانس‌های زیادی در زمینه ارائه این مدل خدمات فعالیت می‌کنند؛ بنابراین انتخاب یک آژانس معتبر از میان آن‌ها، برای صاحبان کسب‌وکارها کار دشواری خواهد بود.

ضمنا خدمات سئو مفهومی کمی گیج‌کننده خواهد بود، چون اینکه خدمات سئو چیست و چه فعالیت‌هایی در آن انجام می‌شود و نتایج مربوط به آن را چه زمانی می‌توان مشاهده کرد، سوالاتی هستند که ذهن بسیاری از صاحبان کسب‌وکارها را به خود درگیر کرده‌اند. ما در ادامه به این موضوع خواهیم پرداخت تا تعریف روشنی از خدمات سئو به شما ارائه کنیم و تا حدی بتوانیم چالش‌های ذهنی شما در مورد این خدمات را برطرف کنیم.

خدمات سئو چیست؟

خدمات سئو چیست؟

اگر به عنوان مثال جذب مشتریان جدید را به عنوان یکی از اهداف اصلی بیزینس خود برای شروع فعالیت در فضای دیجیتال در نظر بگیرید، خدمات سئو به شما کمک می‌کند تا بر طبق استراتژی‌هایی که در وقت و هزینه شما صرفه‌جویی می‌کنند، سایتی در اختیار شما قرار بدهند که از نظر طراحی می‌تواند نگاه کاربران را به خود جلب کند و به گونه‌ای برای موتورهای جستجو بهینه‌سازی شده باشد که گوگل در صفحه نتایج خود جایگاه مناسبی به آن بدهد.

کمک به افزایش حجم ترافیک ورودی سایت شما، از جمله تاثیرات خدمات سئو و بهینه‌سازی سایت‌ها برای موتورهای جستجو است و این قابلیت بیشتر برای بیزینس‌هایی مفید خواهد بود که به دنبال این هستند تا از حالت نامرئی بودن در فضای دیجیتال خارج شوند و سایت آن‌ها در پایان یک بازه زمانی مشخص، تعداد بازدیدکننده مشخصی هم داشته باشد.

اگر بخواهیم موارد بالا را جمع‌بندی کنیم باید بگوییم که خدمات سئو، تا حد زیادی به هدف شما از سئو بستگی دارد و بر اساس اینکه شما می‌خواهید با شروع یا ادامه فعالیت خود در فضای دیجیتال، از چه استراتژی‌ای برای بهبود وضعیت سایت خود در فضای دیجیتال استفاده کنید، شما باید در خدمات سئو، سرویس‌های خاصی را انتخاب کنید.

خدمات سئو چیست؟

چه فعالیت هایی در خدمات سئو انجام می شود؟

از آنجایی که هر بیزینس یا فردی باید در راستای رسیدن به اهداف خود، فعالیت‌های مشخصی انجام بدهد، به همین دلیل شما برای دستیابی به اهداف سئویی خود مانند افزایش فروش، مشتری و حجم ترافیک ورودی سایت، به ۵ سرویس سئو کلیدی زیر در خدمات سئو نیاز دارید :

  • سئو تکنیکال

فاکتورهای مهمی علاوه بر طراحی و محتوای سایت شما روی وضعیت آن در صفحه نتایج موتورهای جستجو تاثیر می‌گذارند که به عنوان فاکتورهای «پشت صحنه سایت شما» یا ویژگی‌های فنی سایت شما شناخته می‌شوند و از نظر میزان اهمیت در سئو، با فاکتورهای طراحی و محتوای سایت شما برابر هستند.

 

  • سئو داخلی (On-Page SEO)

در سئو داخلی یا (On-Page SEO)، بیشتر روی بهبود تجربه کاربر از حضور در سایت شما تمرکز می‌شود و فعالیت‌هایی مانند تولید محتواهایی با استفاده از کلمات کلیدی مرتبط با فعالیت شما و بهبود ظاهر سایت شما انجام می‌شود.

در واقع تولید محتوا بر اساس کلمات یا عبارت کلیدی که توسط کاربران در موتورهای جستجو بیشتر سرچ شده‌اند، به موتورهای جستجو گوگل می‌گوید که سایت شما محتواهایی مفید در اختیار کاربران قرار می‌دهد و گوگل با وجود این موضوع در صفحه نتایج رتبه بهتری به سایت شما خواهد داد.

 

  • سئو خارجی (Off-Page SEO)

تمرکز اصلی این سرویس از خدمات سئو، روی انجام صحیح فعالیت‌های لینک‌سازی سایت شما است. درواقع منظور از انجام صحیح لینک‌سازی این است که هر چقدر سایت شما تعداد لینک‌های خارجی بیشتری از سایت‌های معتبر داشته باشد، اعتبار بیشتری نزد گوگل پیدا می‌کند و با توجه به این موضوع، گوگل در صفحه نتایج رتبه بهتری به سایت شما می‌دهد.

 

  • سئو محلی (Local SEO)

برای تارگت کردن کاربرانی که در موتور جستجوی گوگل جستجوهای محلی انجام می‌دهند، شما باید از سئو محلی استفاده کنید. چون این سرویس به شما کمک می‌کند تا روی جستجوهای محلی کاربران تمرکز بیشتری داشته باشید و با تولید محتوا و شناسایی کلمات کلیدی محلی سرچ شده در ارتباط با فعالیت خود، رتبه بهتری در صفحه نتایج جستجوهای محلی گوگل کسب کنید.

 

  • ارزیابی فعالیت های سئو (SEO Monitoring)

بسیاری از صاحبان بیزینس‌ها انتظار دارند تا در سریع‌ترین زمان ممکن نتایج فعالیت‌های سئو سایت خود را ببینند. اما موضوعی که در مورد فعالیت‌های سئو اهمیت دارد این است که شما برای مشاهده نتایج آن باید حدودا ۶ الی ۲۴ ماه صبر کنید. چون اساسا سئو فرآیند پیچیده‌ای است که نتایج آن در بلند مدت قابل مشاهده خواهد بود.

خدمات سئو چیست؟

برای بیزینس خود خدمات سئو می خواهید ؟

پیشتر به این موضوع اشاره کردیم که با توجه به فضای رقابتی موجود در فضای دیجیتال که بیزینس‌های مختلف و در هر اندازه‌ای را مجبور به استفاده از خدمات سئو برای بهبود وضعیت سایت‌شان در صفحه نتایج موتور جستجو گوگل می‌کند و در کنار آن، این موضوع که امروزه بیزینس‌های زیادی در زمینه ارائه خدمات دیجیتال فعالیت می‌کنند، کار انتخاب معتبرترین آژانس دیجیتال مارکتینگ برای دریافت این خدمات، کار دشواری برای صاحبان بیزینس‌ها خواهد بود.

اما سئوکار سیروتا این کار را برای صاحبان بیزینس‌های مختلف آسان‌تر کرده است. چون در خدمات سئو سیروتا استراتژی‌های سئویی بر اساس آخرین تغییرات الگوریتم‌های موتورهای جستجو برای بیزینس شما تدوین می‌شوند و تیم سئو سیروتا در این خدمات، این هدف را دنبال می‌کند تا با استفاده از به‌روزترین تکنیک‌های سئو، رتبه سایت شما در صفحه نتایج موتورهای جستجو را بهبود دهند.

ضمنا در این خدمات شما از سرویس‌های دیگری مانند خدمات محتوا و مشاوره سئو نیز می‌توانید برای بهبود وضعیت بیزینس خود در فضای دیجیتال استفاده کنید و با تولید محتواهایی مفید و ارزشمند برای کاربران و تارگت کردن مخاطبان اصلی بیزینس خود، شانس خود برای تبدیل مخاطبان‌تان به مشتریان واقعی بیزینس خود را افزایش دهید.

سخن پایانی

در انتهای این مقاله از سایت سئوکار حرفه ای سیروتا باید باز به این نکته مهم اشاره کنیم که خدمات سئو، راهکار مناسبی است که صاحبان بیزینس‌ها و افرادی که به صورت فریلنس فعالیت می‌کنند، برای حضور و فعالیت موثر در فضای دیجیتال به آن نیاز دارند.

فضای دیجیتال تحت تاثیر عوامل مختلفی پیوسته در حال تغییر است و روزانه بیزینس‌های مختلف به دنبال راه‌اندازی سایت یا بهبود سایت فعلی خود در فضای دیجیتال هستند. پس با توجه به این موضوع اگر به عنوان صاحب یک بیزینس که می‌خواهد در این فضای رقابتی، جایگاه خود را حفظ کند یا بهبود دهد، شما باید از خدمات سئو استفاده کنید.

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!