ربات سئو

تیم حرفه ای سئو

سئو حرفه ای را با تیم سیروتا تجربه نمایید. همواره انتخاب یک شرکت کارآمد که خدمات سئو حرفه ای را به شکلی اصولی و استاندارد به شما ارائه نماید یک چالش بسیار بزرگ برای صاحبین سایت می باشد. شرکت  سیروتا با ارائه خدمات سئو حرفه ای این مشکل را برای شما رفع نموده و با ارائه سئو تضمینی موجب شده بسیاری از صاحبین وب سایتها بتوانند با افزایش رتبه سایت خود در موتورهای جستجو به کسب کار خود رونق بخشند .

سئو حرفه ای در واقع یعنی سئو کلاه سفید و استفاده از اصولی که خود موتور جستجوگر برای افزایش رتبه سایت ها اعلام نموده است. هدف از این نوع سئو ایجاد ترافیک طبیعی و ورود کاربران واقعی از طریق افزایش رتبه کلمات کلیدی می باشد. برای دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه سئو تضمینی می توانید به این صفحه مراجعه نمایید.

تیم حرفه ای سئو در ادامه برخی از فعالیت هایی که شرکت سیروتا در سئو حرفه ای خود برای سایت شما انجام می دهد را بیان می نماییم:

۱) کلمات کلیدی و آنالیز آنها
در ابتدای کار شرکت سیروتا متناسب با نوع فعالیت شما کلمات کلیدی را پیشنهاد می نماید و شما از میان آنها هدفمندترین آنها را به ما اعلام می نمایید. سپس ما میزان جستجو آن کلمات را بررسی و سایتهای رقبای شما را در آن کلمات آنالیز می نماییم تا بتوانیم بهترین راه کار را برای بدست آوردن رتبه ای مناسب در کمترین زمان به شما پیشنهاد دهیم.

۲) استفاده از کلمات کلیدی
بعد از انجام مرحله بالا و انتخاب کلمات کلیدی مناسب فعالیت تیم محتوایی شرکت سیروتا در سایت شما شروع می شود و تیم ما متناسب با کلمات کلیدی در صورت نیاز صفحاتی را در سایت شما ایجاد می نماید. بهتر است بدانید محتوا یک فاکتور بسیار مهم در انجام سئو حرفه ای بوده و شرکت سیروتا با گردآوری محتوا نویسان حرفه ای می تواند این کار را به بهترین شکل ممکن برای شما انجام دهد.

۳) آنالیز لینک ها
در سئو لینک های داخلی و خارجی بسیار مهم می باشند و تیم شرکت سیروتا در سئو حرفه ای خود تمامی لینک های سایت شما را بررسی و در صورت وجود مشکل آنها را اصلاح می نماید.

۴) لینک بیلدینگ
در سئو حرفه ای لینک بیلدینگ به دو دسته بک لینک و لینک های داخلی تقصیم می شود، که هر دو این موارد در افزایش رتبه سایت بسیار مهم می باشند. شرکت سیروتا در ابتدا لینک های داخلی سایت را برررسی و در صورت وجود مشکل آنها را اصلاح می نماید و سپس شروع به بکلینک سازی می نماید.

بکلینک فاکتوری بسیار مهم در سئو می باشد که استفاده درست از آن می تواند موجب افزایش رتبه سایت و استفاده اشتباه از آن موجب حذف سایت شما از نتیج جستجو می شود، در نتیجه در استفاده از آن دقت بسیاری باید داشته باشید.

۵) تولید محتوا
همیشه مهمترین کار در سئو حرفه ای می باشد و شرکت سیروتا با بروز نگاه داشتن سایت شما این فاکتور مهم را برای شما انجام می دهند.

۶) سئو محلی
سئو محلی بخشی مهم از سئو حرفه ای می باشد، در واقع سئو محلی به معنی نمایش وب سایت شما براساس موقعیت جستجو کننده می باشد. در صورتی که سایت شما براساس سئو محلی بهینه باشد، اگر کاربرانی که در نزدیکی شما می باشند کلمه کلیدی شما را در جستجو نمایند سایت شما به آنها نشان داده خواهد شد.

۷) سئو موبایل
امروزه بسیاری از کاربران برای استفاده از اینترنت از موبایل و گوشی های هوشمند بهره می گیرند و بهینه بودن سایت برای تمامی تلفن های همراه با اندازه های مختلف صفحه نمایش در سئو حرفه ای بسیار مهم می باشد.

۸) جستجوی بین المللی
مورد دیگر برای شرکت هایی که فروش محصولات و خدمات شان در سطح جهانی برای آن ها مهم است استفاده از جستجوی بین المللی می باشد، در این مسیر سایت شما باید دو زبانه باشد، یکی زبان مبدا و دیگری زبان مقصد. در سئو حرفه ای دو زبانه بودن در جستجو های بین المللی جزئی از خدمات می باشد.

۱۰) بازاریابی ویدئو
یکی از عوامل موثر و مهم در بازریابی اینترنتی استفاده از ویدئو می باشد. استفاده از ویدئو در سئو بسیار تاثیر گذارتر از متن، عکس، و… می باشد. ویدئو اگر با کیفیت باشد و به درستی به اشتراک گذاشته شود بسیار تاثیر گذار می شود. برای جلب توجه کاربران باید ازویدئو با کیفیت و تمام صفحه استفاده شود.

مدت زمان و هزینه سئو حرفه ای
این سوال برای بسیاری از مالکین سایت وجود دارد که مدت زمان و هزینه سئو حرفه ای سایت آنها به چه میزان میباشد؟ در جواب این سوال باید بگوییم این زمان و هزینه ارتباط مستقیم با میزان جستجو و همچنین رقبای شما در کلمات کلیدی مورد نظرتان دارد.

در سئو حرفه ای زمان بیشتری برای ارتقا سایت شما در نظر گرفته می شود ولی در مقابل شما نتیجه ای اصولی و ماندگار را دریافت می نمایید و سایت شما در آینده دچار افت رتبه نخواهد شد. شما برای اطلاع از هزینه و زمان سئو سایت خود می توانید از فرم موجود در صفحه سفارش آنلاین سئو استفاده و یا با کارشناسان ما تماس حاصل نمایید.

اگر در پی رونق کسب و کار خود هستید باید یک وب سایت حرفه ای و یک سئو سایت حرفه ای داشته باشید. بسیاری از سایت ها بعد از مدتی کارایی خود را از دست داده و مثل روزهای اول جذب کاربر ندارند و همین امر موجب نگرانی صاحبان وب سایت ها می گردد. در این زمان مشاوره ی سئو کاران حرفه ای بسیار تاثیر گذار می باشد که بهترین راه حل بهره گیری از سئو حرفه ای از طریق سئو کاران می باشد تا بازخورد سایتتان را بالا ببرند.

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!