download

تگ H2 و کاربرد آن

زمانی از تیتر ها استفاده می کنیم که بخواهیم به محتوای خود نظم دهیم و محتوای خود را برای کاربران جذاب کنیم استفاده می کنیم . تگ H2 مهم ترین تگی است که برای تیتر ها درون محتوا استفاده می شود . تیتر H1 را یک بار برای کل محتوا استفاده می کنیم ولی تگ H2 را می توانیم درون محتوا و چندبار تکرار نماییم . اصول اصلی استفاده از تگ های هدینگ به این صورت است که باید به صورت سلسله ای از این تگ ها استفاده شود یعنی بعد از استفاده از تگ H2 می توانیم برای زیر عنوان های این مورد از تگ H3 استفاده نماییم . اصولی ترین راه این است که موضوع و کلمه کلیدی اصلی خود را در تگ H1 قرار دهیم و بعد عنوان ها را در تگ H2 قرار دهیم و سپس زیر عنوان ها را در تگ H3 و همین روال را تا تگ H6 ادامه دهیم .

تاثیر تگ H2 بر روی سئو سایت

یکی از مواردی که روی سئوسایت شما تاثیر دارد این است که سایت شما دارای ساختار محتوای مناسبی باشد . تگ H2 به عنوان یک راهنمایی برای دسترسی راحت تر کاربران به محتوا استقاده می شود و به عنوان یک راهنما برای کاربر عمل می کند . پیشنهاد ما این است تا ح امکان و تا جایی که محتوا ی شما اسپم نشود و برای کاربر آزار دهنده نباشد از کلمه کلیدی خود در تگ هدینگ استفاده نمایید ، این کار دارای یک تاثیر کوچک روی سئو سایت شما است و باعث می شود با کلمه کلیدی مدنظر خود در گوگل رتبه بگیرید .

تگ H2 در سئو سایت :

تگ H2 در سئو سایت را می توان چند بار در درون محتوا استفاده کرد و در واقع تیتر اصلی محتوای ما می باشد و دیگر تگ ها در واقع زیر مجموعه ی تگ H2 در سئو سایت می باشند . تگ ۲H سئو سایت باعث نظم در محتوا و دادن شکل به ساختار آن می شود .

در استفاده از تگ های هدینگ ، ترتیب آن بسیار اهمیت دارد یعنی پس از استفاده از تگ H1 شما باید از تگ H2 در سئو سایت و …. استفاده کنید و در صورت پیروی نکردن از این امر شاهد تاثیر منفی این تگ ها بر روی سئو سایت خود می باشید .

درست ترین روش بکار گیری این است که شما موضوعات و کلمه های کلیدی خود را در H1 بکار گیرید و برای عنوان محتوای خود از تگ H2 در سئو سایت استفاده کنید.

تگ H3 نیز برای استفاده ی زیر عنوان ها و نتیجه گیری و جمع بندی مناسب می باشد . اگر گاهی حس می کنید مطلبی دارای اهمیت بسیار زیادی نیست می توانید از تگ H3 به جای تگ H2 در سئو سایت استفاده کنید .

تگ H2 در سئو سایت در واقع اصلی ترین تگ برای تیتر درون محتوا می باشد و به عنوان راهنمایی برای دسترسی به آن است . زمانی کلمه کلیدی شما در گوگل رتبه می گیرد که شما بتوانید حداکثر استفاده از کلمه کلیدی مرتبط را طوری که محتوا مخاطب را خسته نکند استفاده کنید .

برای استفاده ی بهتر از تگ H2 در سئو سایت کلمه هایی که جزو کلمات کلیدی نیستند، استفاده نکنید و صرفا کلماتی که در محتوای شما به عنوان کلمه کلیدی محسوب می شوند را مد نظر قرار دهید. توجه به همه ی این نکات باعث رشد سئو سایت شما می شود .

نتیجه گیری و جمع بندی

اگر می خواهید از H2 به بهترین شکل ممکن برای سئو بهره بگیرید پیشنهاد می شود برای عناوین غیر مهم که جزو کلمه یا کلمات کلیدی صفحه مورد نظر نیستند استفاده نکنید. در واقع بهتر است H2 را برای عناوینی استفاده نمایید که حاوی کلمات کلیدی باشند. اگر به همین مطلب توجه نمایید تیتر مربوط به نتیجه گیری و جمع بندی بصورت H3 قرار داده شده است. به این صورت می توان کلمات کلیدی صفحه را به نحو مطلوبی به خزنده های گوگل تفهیم کرد.

download 2

سئوکار حرفه ای:مهندس مهدی مژدهی

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!