images 2020 06 23T165911.073

تولید محتوای تصویری :

جالب است بدانید بیش از 70 درصد چیزهایی که ما می دانیم به واسطه استفاده از چشم و حافظه دیداری است. در واقع تاثیری که یک تصویر بر ذهن می گذارد چندین برابر نسبت به شنیده ها و چیزهایی که می خوانیم بیشتر است. کارشناسان بازاریابی از این ویژگی برای تولید محتوا تصویری بهره می برند. در واقع تولید محتوای تصویری در قاب تصویر به بیان نیازهای کاربران، معرفی خدمات و برند می پردازد. در تولید محتوای تصویری با توجه به نوع محصول و سلیقه طراح می توان از روش های مختلفی برای معرفی محصول استفاده کرد. می توان زمینه طنز را چاشنی تولید محتوای تصویری کرد و یا از قالب های دیگر برای ساخت تولید محتوای تصویری استفاده کرد.

اهمیت استفاده از تصویر در سئو سایت:

هدف مشترک هر سئوکار یا صاحب یک برند از سئو سایت و ارتقاء رتبه آن، جذب مشتری است. صاحب یک برند از سایت برای معرفی خود استفاده می کند. هدف او از معرفی خود چیست؟ جذب مشتری و فروش بیشتر حال اگر صاحب یک برند یا سئوکار، خود را در جایگاه مشتری تصور کند، آنگاه می تواند پی ببرد که مشتری قبل از خرید، به چه نکاتی توجه می کند.

یک سئوکار حرفه ای می داند که برای جذب مخاطب به سایت خود، باید به زیبایی و جذابیت صفحات خود اهمیت فراوان دهد و ذهن و قوه ی بصری مخاطب را از آن خود کند. این شعار معروف هر متخصص سئو است که می گوید، کاری که یک تصویر ارزشمند انجام می دهد را، 1000 کلمه نمی توانند انجام دهند. همین جمله کافی است تا اهمیت استفاده از تصویر در سئوسایت را بیان کرده باشیم.

تصویر به سایت شما روح می بخشد. مقالات و متونی که در سایت بارگذاری می کنید، هنگامی که حاوی تصاویری مرتبط و جذاب باشند برای خواننده، ذوق خواندن ایجاد می کنند. این تصاویر به درک مخاطب از موضوع مورد بررسی شما می افزایند.

نکات کلیدی استفاده از تصویر در سایت:

استفاده از تصویر در کنار محتوای متنی برای بحث بهینه سازی سایت و ارتقاء رتبه سایت در گوگل معجزه می کند. قبل از به کارگیری تصویر در سایت، لازم است نکات کلیدی مربوط به آن را بدانید، ما در اینجا به چند نکته از مهمترین آنها اشاره می کنیم:

  • استفاده از عنوان مناسب و مرتبط برای تصاویر
  • استفاده از ویژگی alt برای تصاویر
  • استفاده از ویژگی title برای تصاویر
  • استفاده از سایت مپ برای تصاویر
  • تصاویر را بدون متن درج نکنید
  • سایز تصاویر را کاهش دهید
  • فرمت تصاویر را به درستی انتخاب کنید
  • سبک خاصی برای تصویرسازی و عکاسی داشته باشید
  • امروزی باشید و به هیچ وجه از تصاویر سایر سایت ها کپی نکنید.

images 2020 06 23T165252.464

سئوکار حرفه ای:مهندس مهدی مژدهی

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!