wordpress to app

تبدیل سایت وردپرس به اپلیکیشن اندروید

امروزه با افزایش هر چه بیشتر وب سایت های وردپرسی و استفاده بیشتر وب سایت های طراحی شده با این سیستم مدیریت محتوا، تقاضای تبدیل وب سایت وردپرسی یا ووکامرس به اپلیکیشن روند صعودی داشته و ادمین های وب سایت های تحت این سیستم می خواهند تا حضوری قدرتمند در مارکت های مختلف موبایل داشته باشند.

روش های مختلفی برای ساخت اپلیکیشن برای سایت وردپرس وجود دارد، می توان از وب سایت مربوطه خروجی جیسون گرفت و با برنامه نویسی، اپلیکیشنی طراحی نمود تا با استفاده از وب سرویس طراحی شده، اطلاعات را دریافت نموده و در اپ نمایش دهد. این روش کمی پر هزینه خواهد بود و نیاز به دانش برنامه نویسی و یا اجرای پروژه توسط تیم و شرکت های نرم افزاری می باشد.

نکته دیگر تنوع افزونه ها و کارکرد وب سایت مربوطه خواهد بود، برای مثال آیا وب سایت طراحی شده فروشگاهی هست، مجله اینترنتی و یا نیازمندیها می باشد. اپلیکیشن مربوطه می بایست با توجه به آن افزونه طراحی و اجرا گردد./تبدیل سایت وردپرس به اپلیکیشن اندروید

برای مثال برای ساخت اپ افزونه فروشگاهی ووکامرس، می بایست با استفاده از طراحی وب سرویس، اپلیکیشن اندرویدی طراحی نمود تا اطلاعات محصولات را از دیتابیس گرفته و در اپ نمایش داده و برای خرید و درگاه پرداخت مربوطه نیز تمهیداتی ارائه نمود. که تماما کار وقت گیر و هزینه بری خواهد بود. ولی با راهکاری که ما معرفی خواهیم نمود به راحتی می توانید جهت تبدیل فروشگاه ووکامرس به اپلیکیشن اقدام نمایید.

تبدیل سایت وردپرس به اپلیکیشن اندروید
تبدیل سایت وردپرس به اپلیکیشن اندروید

راههای ساخت اپلیکیشن برای سایت وردپرس

برای طراحی و ساخت اپ برای سایت وردپرسی شما راههای مختلفی وجود دارد که به اختصار از آنها نام می بریم.

  • 1. طراحی و ساخت اپ اختصاصی و اتصال به وب سرویس
  • 2. استفاده از اپ ساز های آنلاین وردپرس
  • 3. استفاده از سورس ها و افزونه های تجاری
  • 4. ساخت اپ وب ویو

روش ساده و کم هزینه تبدیل سایت به اپلیکیشن

در این روش با استفاده از وب ویو گرفتن از سایت، اپلیکیشن ساخته شده مانند یک مرورگر، نمایش دهنده آنلاین سایت شما خواهد بود و دیگر نیازی به برنامه نویسی سنگین و وب سرویس نخواهد بود.

برای استفاده از این روش، طراحی سایت می بایست ریسپانسیو و سازگار با موبایل بوده تا نمایشی مناسب را در اپلیکیشن داشته باشد. در این روش ساخت اپلیکیشن برای وردپرس، دیگر فرقی نمی کند که از چه افزونه ای استفاده می کنید و یا وب سایت مربوطه فروشگاهی است یا مجله و غیره. چراکه اپ ساخته شده، صرفا آدرس محور بوده و صرفا نمایش دهنده نسخه موبایل وب سایت شما خواهد بود.

 آشنایی با اپلیکیشن های وب ویو

امروزه درخواست ساخت اپ های وب ویو روز به روز بیشتر می شود. چراکه با رشد تکنولوژی در حوزه طراحی سایت و سازگاری کامل سایت های امروزی با دستگاه های موبایل، دیگر لزومی به ساخت اپ های پرهزینه نخواهد بود و یک اپلیکیشن وب ویو که نمایش دهنده نسخه ریسپانسیو و سازگار با موبایل باشد شما را به بازار گسترده اپ های موبایلی پیوند می دهد.

از آنجا که این اپلیکیشن ها در اصل یک مرورگر می باشند، هر بازدید از اپ شما در افزایش رنک سایت شما تاثیرگذار خواهد بود. لذا با انتشار اپ خود در مارکت ها مختلف و انتشار و تبلیغ فایل نصبی apk اپلیکیشن در شبکه های اجتماعی، در اصل با هر نصب اضافه می توانید بازدید کننده سایت خود را افزایش دهید.

با اتصال اپلیکیشن به یک سرویس دهنده پوش نوتیفیکیشن، می توانید پل ارتباطی خود را با کاربران اپ حفظ کرده و با ارسال نوتیفیکیشن به آنان مجددا آنها را به سایت خود ارجاع دهید./تبدیل سایت وردپرس به اپلیکیشن اندروید

ساخت اپلیکیشن از روی سایت همیشه پرهزینه بوده، ولی امروزه با استفاده از ترکیب تکنولوژی های طراحی سایت و بهینه سازی رابط کاربری وردپرس با موبایل، می توانید با هزینه خیلی کم سایت خود را به app تبدیل کنید.

روش ساخت اپ وب ویو به افزونه ها و نوع قالب سایت وردپرس وابسته نبوده و تنها سازگاری قالب و افزونه های مورد استفاده با موبایل مورد نیاز است. همچنین شما با هر آپدیت و اضافه کردن امکانات به سایت خودنیازی به ارتقاء اپلیکیشن نخواهید داشت. چراکه اپ ساخته شده، مانند یک مرورگر صرفا نمایش دهنده سایت شما خواهد بود و تمامی تغییرات بصورت آنلاین در اپ اتفاق خواهد افتاد.

اپ سازهای رایگانی وجود دارند که به راحتی از سایت شما وب ویو خوهند گرفت و فایل نصبی در اختیار شما خواهند گذاشت. ولی ساخت یک وب ویو حرفه ای نیاز به استفاده از دانش برنامه نویس و سرویسی حرفه ای تر داشته و از خطاهای احتمالی و عدم سازگاری با سایت شما جلوگیری خواهند نمود و امکانات بیشتری را به شما ارائه خواهند داد.

مزایای اپلیکیشن های وب ویو

  • هزینه پایین و مقرون به صرفه
  • عدم نیاز به خروجی جیسون و طراحی وب سرویس
  • عدم نیاز به برنامه نویسی سنگین و نیاز به برنامه نویس در آینده برای تغییرات و رفع اشکال
  • افزایش رنک و بازدید وب سایت (چراکه اپلیکیشن مربوطه در اصل مانند یک مرورگر نمایش دهنده سایت می باشد)
  • تمامی تغییرات سایت در اپلیکیشن اعمال می گردد
  • و غیره
تبدیل سایت وردپرس به اپلیکیشن اندروید
تبدیل سایت وردپرس به اپلیکیشن اندروید

آسان ترین روش ساخت اپلیکیشن برای سایت وردپرس چیست؟

روش وب ویو، یکی از راهکارهای سریع و ارزان تبدیل سایت وردپرس به اپلیکیشن اندروید بوده که مانند یک مرورگر آنلاین نمایش دهنده نسخه سازگار با موبایل سایت شما خواهد بود./تبدیل سایت وردپرس به اپلیکیشن اندروید

آیا وب ویو از همه قالب های وردپرس پشتیبانی می کند؟

بله، اگر قالب استفاده شده شما در وردپرس، دارای نسخه ریسپانسیو سازگار با دستگاه های موبایل باشد می توانید از روش ساخت اپ وب ویو برای وب سایت وردپرسی خود استفاده کنید. این روش از همه افزونه های جانبی سی ام اس وردپرس که طراحی سازگار با موبایل داشته باشند پشتیبانی خواهد کرد./تبدیل سایت وردپرس به اپلیکیشن اندروید

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!