بهینه سازی وب سایت

بهینه سازی وب سایت

زمانی که با بعضی از مشتریان صحبت می کنم، احساس می کنم عموما مشتریان درک صحیحی از بهینه سازی وب سایت ندارند. خیلی از آنها بهینه سازی وب سایت را با تبلیغات کلیکی گوگل (Google Adwords) اشتباه می کنند.

این مطلب به شما کمک میکند تا بدانید تاثیر بهینه سازی وب سایت (سئو) در فرآیند بازاریابی آنلاین کجاست.

مهمترین ویژگی بهینه سازی وب سایت عبارتست از:

شما برای اینکه در صفحه اول (یا اولین جایگاه) نمایش داده شوید، هزینه ای پرداخت نمی کنید، یعنی وب سایت شما به صورت طبیعی (organic) در آن جایگاه قرار می گیرد، در صورتی که شما در تبلیغات کلیکی گوگل یا MSN، شما با پرداخت پول در صفحه نخست قرار می گیرید.

زمانی که شما با بهینه سازی وب سایت، مثلا در صفحه اول نتایج جستجو قرار می گیرید، این نتیجه نسبتا پایدار است.

به این صورت  که حداقل چندین ماه است و این مدت زمان بستگی به میزان فعالیت شما در وب سایت و همچنین میزان فعالیت رقبای شما دارد.

زمانی که وب سایتی با استفاده از تکنیکهای بهینه سازی در یک موقعیت مناسب در موتور جستجو قرار می گیرد، از نظر روانی، احساس اطمینان بیشتری در مخاطب ایجاد می کند تا زمانی که با تبلیغات کلیکی نمایش داده می شود.

قرار گرفتن در جایگاه مناسب به این معنی است که شما در آن زمینه، تجربه و سوابق بهتری دارید، لذا اطمینان بیشتری در مخاطب خود ایجاد می کنید.

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!