images 10

استفاده از محتوای کپی شده اعتبار وبسایت شما از بین میرود. سعی کنید همیشه برای برند خود احترام قائل شوید و با کپی کردن محتوا اعتبار وبسایت و خودتان را زیر سوال نبرید. طی ده سال گذشته تولید محتوا در فضای دیجیتال بصورت قابل توجهی رشد کرده. با یک جستجوی ساده میتوانید مطالب متنوعی درباره هر موضوعی پیدا کنید. در میان این همه مطالب انبوه کسی که محتوای خوب و منحصر به فرد دارد قطعا موفق تر از دیگران است. ممکن است وسوسه شوید که محتوای وبسایت خود را از دیگران کپی کنید تا بتوانید در زمینه بازاریابی اینترنتی موفق شوید. اما به شما پیشنهاد میکنیم که هرگز این کار را نکنید.

موتورهای جستجوی گوگل به شدت قانون کپی رایت را رعایت میکنند. شرکت گوگل با استفاده از الگوریتم های هوشمند خود بسرعت و بسادگی اقدام به تشخیص محتوای کپی شده می کند و در اینصورت جریمه های سنگینی برای وبسایت شما در نظر میگیرد. بعد از آن شما باید زحمت زیادی بکشید تا این لکه ننگ را از دامن سایت خود پاک کنید.

عبارات یا جملات نمایش داده شده به رنگ قرمز در حال حاضر به صورت آنلاین وجود داشته و گوگل آنها را از تست کپی بودن محتوا پاس نخواهد کرد. در جلوی خطوط قرمز رنگ در بخش نتایج، لینک های آزادی وجود دارد تا با کلیک بر روی آن منبع اصلی را مشاهده نمایید. پس از بررسی تست، درصد مشخصی از اصل و یا تکراری بودن مقاله نیز مشخص می گردد. صفحات با محتوای تکراری درپایین ترین رتبه قرار می گیرند. انتشار مقاله یا محتوایی که کاملا منحصرفرد  و اصل نیست، خطر بالای جریمه شدن و قرار گرفتن در لیست سیاه گوگل و سایر موتورهای جستجو را در پی دارد. بنابراین در صورتی که هدف شما کسب نتایج و جایگاه بالاتر درموتورهای جستجو و نیز کسب رتبه و رنک بالا است، پذیرفتن خطر انتشار محتوای تکراری امری ارزشمند نخواهد بود.

این ابزار رایگان بررسی محتوا معمولا برای چک نمودن متون بازنویسی شده یا تغییر یافته با هدف از بین بردن تشابه بیشتر با متن اصلی و افزایش ارزش منحصربفرد بودن هر مقاله بکار می رود. مزایای استفاده از این ابزار تنها به تکنیک های کاربردی سئو کلاه سیاه یا سئو کلاه خاکستری محدود نمی گردد. در حقیقت، متخصصان سئو کلاه سفید با بهره گیری از این ابزارهای چک کننده رایگان در پی کسب اطمینان صددرصدی یونیک و اصل بودن مقالات نویسندگان مستقل خود هستند. با این ابزار براحتی قادر هستید محتوای سایت شخصی خود را بررسی نموده و از تکرار و سرقت نشدن محتوای آن توسط دیگران مطلع گردید.این ابزار برای اهداف دیگری غیر از بررسی سئو سایت نیز کاربرد دارد و یکی از موارد استفاده آن، بهره گیری دانش آموزان در تکمیل تکالیف و انجام مقاله و تحقیق و در مقابل استفاده دبیران برای چک نمودن اصل و منحصربفرد بودن تحقیقات انجام شده توسط دانش آموزان است.

images 11

سئوکار حرفه ای:مهندس مهدی مژدهی

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!