ldhgvcvr5tpz

بهبود سئو سایت چیست؟

ارتقای UX و UI وب سایت

UX (User Experience) تجربه کاربری و UI (User Interface) رابط کاربری است. به خاطر داشته باشید که کاربران، مهم ترین قسمتی هستند که با وب سایت شما در ارتباط است. شما باید تمامی موارد مربوط به کاربر را در نظر گرفته و آن را برای سهولت کار آن ها، بهبوبد بخشید. تجربه کاربری و رابط کاربری، دو مورد از مهم ترین مواردی است که به کاربران مربوط است. به طور کلی می توان گفت که اگر تجربه کاربری و رابط کاربری شما در حالت مناسبی نباشد، به راحتی می توانید کاربران خود را از دست بدهید؛ مگر آن که آن ها را مجبور به کار با وب سایت خود کنید! و در کل می تواند رابطه مستقیم با بهبود سئو سایت شما دارد.

تجربه کاربری و رابط کاربری همان طور که از نامشان پیداست، به مسائلی می پردازد که کاربر با وب سایت شما تجربه می کند. برای مثال اگر ناوبری وب سایت شما مناسب نباشد، کاربران نمی توانند تجربه ی مطلوبی از کار با وب سایت شما داشته باشند. به طور کلی، تمامی عناصری که شما را به کاربران متصل می کند، باید با دقت بررسی و طراحی شوند. در ادامه به برخی از مواردی که در ارتباط با UX و UI هستند می پردازیم:

سرعت وب سایت: وب سایت هایی که سرعت بالایی دارند و سریع تر بارگذاری می شوند، نرخ پرش پایین و تجربه کاربری بسیار خوبی دارند. سرعت سایت از عوامل بسیار مهمی است که هر چه جلوتر می رویم، مهم تر می شود زیرا اکنون تعداد وب سایت هایی که سرعت نسبتاً خوبی دارند، بسیار شده است. بنابراین برای بهبود سئو سایت خود، سرعت آن را باید بهبود بخشید.

کنسول جست و جوی گوگل: این ابزار مفید، می تواند به شما بگوید که کدام یک از صفحات شما دیرتر بارگیری می شود و علت آن چیست. به علاوه، کنسول جست وجوی گوگل به شما اطلاعاتی در مورد لینک های خراب وب سایت می دهد.

اندازه تصویر: تصاویر باید اندازه ی مناسبی داشته باشند و به علاوه، آنقدر حجیم نباشند که سرعت بارگذاری وب سایت شما را کاهش دهند. اگرچه تصاویر می توانند کیفیت مطلوبی را به وب سایت شما بدهند اما باید در استفاده از آن ها تعادل را رعایت کنید.

پاسخگویی: وب سایت شما باید در کوتاه ترین زمان، پاسخگوی کاربران باشد. راه پاسخ گویی نیز باید آسان باشد. برای مثال ایمیل، یکی از راه های پاسخگویی دشوار محسوب می شود. شما می توانید از تماس مستقیم با خط تلفن، پیام در اپلیکیشن های محبوب و یا پاسخگویی آنلاین استفاده کنید.

وبلاگ نویسی و بهبود سئو سایت

یکی از مهم ترین روش های بهبود سئو سایت، وبلاگ نویسی است. وبلاگ نویسی به شما کمک می کند تا همیشه در ارتباط با مخاطبین خود باشید، به مسائل روز بپردازید و به طور کلی وب سایت خود را فعال نگه دارید.

بهبود سئو سایت چیست؟ 

فعالیت قوی در فضای مجازی

 

امروزه دیگر اهمیت فضای مجازی بر کسی پوشیده نیست. اگرچه وب سایت شما حائز اهمیت است، اما صفحات مجازی شما می توانند ویترین بسیار جذابی از کسب و کار شما باشند. اگر فعالیت خود را به وب سایت و وبلاگ محدود کنید، نه تنها درصد عمده ای از مخاطبینی که ممکن است به شما بپیوندند را از دست خواهید داد بلکه احتمال آن وجود دارد که مخاطبین قبلی خود را نیز از دست بدهید زیرا آن ها گزینه های بسیار مناسب تری از شما پیدا می کنند که می توانند به راحتی در فضای مجازی با آن ها در ارتباط باشند و اخبار و اطلاعاتشان را پیگیری کنند. هر چقدر که حضور شما در صفحات مجازی جدی تر باشد، به خود بیشتر کمک کرده اید.

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!