concept on page

سئو درون صفحه

اگر کار شما بازاریابی اینترنتی باشد یا در زمینه سئو فعالیت می کنید، حتما با انواع سئو آشنا هستید.

سئو درون صفحه، سئو بیرون صفحه و ابزارهای سئو از اصلی ترین دسته بندی های  سئو می باشند.

برای داشتن  وبسایت فقط به کاربردن تکنیک های ساده سئو مانند کلمات کلیدی یا متا تگ توضیحات به هیچ وجه کارایی ندارد.

سئو درون صفحه مانند قبل ساده نیست و شما باید هرروز اطلاعات خود را  به روز نمایید مخصوصا اینکه پیچیدگی آن در سال ۲۰۱۶ چند برابر شده است و گوگل فاکتورها ی خود را برای بررسی یک سایت به روز کرده است و تا سختگیرانه تر عمل می کند

به کار بردن کلمات کلیدی درون آدرس بار صفحه یا همان url اهمیت بیشتری دارد.

یک هدف و خواسته ای وجود دارد.

کاربران بیشتر به دنبال اطلاعاتی در خصوص عبارت مورد جستجوی خود هستند نه بیشتر و نه کمتر.شما باید مطلب خود را به گونه ای قرار دهید که اگر جای کاربر بودید، مطلب سایت شما را راضی می کرد.

در حقیقت شما باید دو هدف را در نظر بگیرید: هدف اولیه که برآورد خواسته اطلاعاتی مشتری است و هدف نهایی خریدار کردن آن می باشد.

شما باید با ارائه پیشنهاداتی خاص در اخر او را جذب محصولات و خدمات کنید.

البته خب این مساله به چند دلیل خیلی آسان نیست.

اول اینکه شما نمی توانید تمامی نیازها و خواسته ها تحت پوشش قرار دهید.دوم اینکه شما جنسیت شخصی که عبارتی را جستجو میکند نمی دانید.

ممکن است که یک زن برای شوهر خود خریداری نمایید برای همین شما باید تمامی نیاز ها یا اکثر آن ها را تحت پوشش قرار دهید که این تقریبا غیر ممکن است.

البته پیشنهاد می کنیم که سایت خود را تخصصی کنید چون هم مخاطب خود را بهتر میتوانید هدایت کنید و هم اینکه از نظر سئو مخصوصا سئو درون صفحه، بهتر فعالیت نمایید.

سرعت: اگر کاربر از سرعت وبسایت شما راضی باشد یعنی اینکه گوگل راضی بوده است و یک نمره مثبت برای شما درنظر گرفته می شود.حال اگر وبسایت شما در صفحه گوشی دیر بارگذاری شود، کاربر سریعا وبسایت شما را ترک خواهد کرد.

وبسایت هایی که سرعت بارگذاری پایینی دارند، محبوبیت و نرخ لینک و کلیک بالاتری نسبت به بقیه میتوانند بدست بیاورند.

سرعت وبسایت یکی از عوامل مهم در سئو درون صفحه می باشد و گوگل به این مساله مخصوصا در الگوریتم خود خیلی اهمیت میدهد.

از کلمات کلیدی استفاده کنید: با اینکه گوگل چندسالی است که بیان کرده متا کلمات کلیدی خود را حذف کرده است اما هنوز استفاده از کلمات کلیدی تاثیر گذارمی باشد. مهمترین نکته ای که باید در کلمات کلیدی رعایت کرد، تعادل در استفاده و دانستن اینکه در کدام مکان از آن استفاده نماییم.

بهینه سازی قطعه ها:تعدادی از بخش ها و قعطه ها در صفحه وبسایت هستند که از نظر تکنیک سئو فوق العاده مهم می باشند

عناصر سئو درون صفحه:بارها مشاهده شده که وبسایتها از آدرس بار های طولانی و نامفهوم استفاده می کنند.وجود این آدرس بارهای نامفهوم علاوه بر اینکه باعث سردرگمی کاربران می گردد، از نظر گوگل نیز ممکن است جریمه گردید.به کار بردن کلمات قابل فهم و همچنین کلمات کلیدی داخل آن و وجود آدرس فایل های مناسب از عوامل یک آدرس بار خوب می باشد.

تاریخ انتشار:در گوگل عبارت ” مدلهای جدید لباس در ۲۰۱۶” جستجو میکنند.

تاریخ انتشار عکس ها و متن های شما خیلی مهم است چون گوگل  براساس تاریخ انتشار مطالب، بهترین مطالب و عکس ها را نشان می دهد.

نام دامنه:به اولین چیزی که باید حواستان باشد نام دامنه است. نام دامنه باید مختصر و معنا دار باشد که سریعا در حافظه ذخیره گردد.

مساله دیگر باید مراقب تاریخ انقضا آن باشید چون اگر تاریخ انقضای آن نزدیک باشد، گمان میکنند که وبسایت شما یک وبسایت جعلی یا تفننی است و اگر بروزرسانی نگردد، دامنه شما جریمه خواهد شد.

مساله بعدی اینکه شما به چهارصورت میتوانید وبسایت خود را بنوسید مثلا به صورت google.com  یا www.google.com  و هرکدام را که بنویسید سایت اصلی نمایش داده میشود اما چون دو دامنه یک محتوای یکسان ارائه میدهند وبسایت شما جریمه میشوند.

شما اولین دیدگاه این مطلب را بنویسید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *