آموزش سئو در تولید محتوا

آنالیزگر سئو «SEO Analyst»

آنالیزگران سئو، با مقایسه اطلاعات  از طریق ابزارهای تحلیلی، رتبه وبسایت شما را بهبود می‌بخشند و آن را برای ایندکس‌گذاری آماده می‌کنند. می‌توان آن‌‌ها را با ارائه و اجرای ایده جز متخصصانی بزرگ در ارائه وبسایت به موتور جستجو دانست.

آنالیزگر سئو
آنالیزگر سئو «SEO Analyst»

در نگاه اول وقتی سایت خود را بر روی یک کلمه‌ی خاص در رتبه‌ی اول می‌بینید، نتیجه دلچسب و شیرین به‌نظر می‌رسد. اما وقتی فرآیند را می‌بینید، می‌توانید این نتیجه دلچسب را حاصل فرآیندهای مختلفی چون:

مسئولیت و وظایف آنالیزگر سئو:

  • انجام تحقیق کلمات کلیدی با استفاده از نرم‌افزارهای اختصاصی و تولید ایده‌ با کلمات کلیدی جدید.
  • آنالیز وبسایت و شبکه‌های اجتماعی و ارائه پیشنهاداتی در خصوص بهبودی آن.
  • نظارت بر ترافیک وبسایت، نتایج جستجو و توسعه استراتژی.
  • تولید ایده‌های محتوایی و واگذاری این موارد به تیم.
  • نظارت بر ایجاد محتوا و ارائه پیشنهادات.
  • به‌روزرسانی محتواهای قدیمی.
  • بهینه‌سازی صفحات برای صفحات واکنش‌گرا.
  • توسعه‌ استراتژی ایجاد لینک (لینک بیلدینگ).
  • مدیریت کمپین‌های گوگل ادز.
  • ترند بودن و انتخاب بهترین روش برای سئو.
آنالیزگر سئو
آنالیزگر سئو «SEO Analyst»

صلاحیت موردنیاز آنالیزگر سئو: 

  • کارشناسی رشته‌ی بازاریابی یا رشته‌های مشابه.
  • تجربه‌ی کار با CMSهای آماده و مدیریت محتوا.
  • دانش و تجربه‌ی زبان HTML و JavaScript.
  • تجربه‌ی چند ساله در بازاریابی موتورهای جستجو و بهینه‌سازی برای آن‌ها.
  • داشتن مهارت‌های نوشتن، تحلیلی، مدیریت پروژه و زمان.
  • تجربه‌ی کار با گوگل آنالتیکس.
  • مهارت خدمات به مشتری و مهارت‌های بین فردی.
  • توانای کارهای پراسترس.م
  • توانای توجه به جزئیات، شناسایی و حل مشکل.

 

 

 

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!