download 2020 06 27T132659.345

هر کسب و کاری برای توسعه و افزایش فروش و درآمد نیاز به بازاریابی دارد. با دسترسی همگانی به اینترنت، در حال حاضر موثرترین راه بازاریابی، دیجیتال مارکتینگ یا بازاریابی دیجیتال است که بخش اعظم تمرکز آن بازاریابی اینترنتی است. مهمترین بخش بازاریابی اینترنتی داشتن یک وب سایت خوب و سئو شده است که امکان هدایت مشتریان را از گوگل به سایت داشته باشد.

ولی در حال حاضر هر کسب و کاری در هر مقیاس و اندازه‌ای که باشد؛ می‌تواند برای کسب و کار خود یک تریبون و رسانه جذابی را برای مخاطبان داشته باشد. در پنج تا ده سال پیش، رقابت برای نتایج جست و جوی محلی، بسیار کمتر از امروز بود. ولی حالا شما باید علاوه بر SEO از روش‌های دیگر دیجیتال مارکتینگ هم بهره ببرید. تا بتوانید حضور خود را با داشتن وب‌سایت در اینترنت تثبیت بکنید.

همچنین از رسانه‌های که مخاطبان بیشتری را توانستند جذب نمایند استفاده حداکثری نمایید. الان در برخی موارد رقابت تا حدی افزایش یافته است که تبلیغات گوگل ادوردز هم با بودجه کم جواب نمی‌دهد. البته این را باید مذکر شوم که در برخی از رشته‌ها این وضعیت حاکم نیست. شما حتی بدونی سئو و بهینه‌سازی سایت هم با تبلیغ کلیکی و هدفمند گوگل هم می‌توانید نتایج خوبی را دریافت نمایید.

 مزایای داشتن وب‌سایت به دلایل زیر الزامی است:

  • داشتن پایگاه مرکزی برای مدیریت بهتر رسانه مختص خودتان
  • اعتمادسازی با دادن اطلاعات مفید در اختیار مخاطب بدون هیچ محدودیت حجمی و زمانی
  • امکان هدایت کاربران برای درک عملکرد و هدف کسب و کار ما
  • ناوبری و هدایت مخاطبان به سمت اقداماتی که ما بیشتر خواهان آن هستیم
  • غربالگری خیلی عالی و تشخیص مشتری از نامشتری
  • استفاده از رسانه‌های مختلف دیجیتال مارکتینگ برای بهره‌برداری حداکثری از فضای دیجیتال
  • عدم محدودیت در معرفی محصول و خدمت به مشتریان بالقوه در بازار هدف
  • کاهش هزینه‌های نرخ جذب یک مشتری به واسطه یک سایت
  • دسترسی به اطلاعات ارتباطی با مشتریان برای جلب اعتمادشان
  • ایجاد پایگاه داده و بانک اطلاعاتی مشتریان که با افزایش تعداد رکوردهای آن ارزش بیشتری پیدا می‌کند.
  • دسترسی به مشتریان بالقوه‌ای که می‌تواند ارزش دارایی‌های دیجیتالی شما را بالا ببرد.
  • download 2020 06 27T132751.623
  • سئوکار حرفه ای:مهندس مهدی مژدهی

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!