716e447dc7d07a29b218f36a91fd9afc 800


بهینه سازی موتور جستجو
 ، به اختصار به عنوان سئو ، یک روش عمومی است که شامل هنر بهبود خواننده و هدایت ترافیک به وب سایت ها از طریق موتورهای جستجو مانند Google، Yahoo و Bing است.  

این یک زیر مجموعه از سندیکای بزرگ موتور جستجوگر (SEM) است که شامل نتایج جستجوی طبیعی و همچنین تبلیغاتی پرداخت می شود. از این رو، این روش به طور خاص هدف تولید هر چند الگوریتم و نتایج ارگانیک ممکن است، در مقایسه با تبلیغاتی پرداخت می شود که در نتیجه جستجو ظاهر می شود.  

6f0d97af6cb4fbffc6d07d9bf3e2cae1 800

انگیزه

“چرا مهم است که در بهینه سازی موتورهای جستجو شرکت کنید؟”، شما ممکن است بپرسید. بگذارید از برخی آمارها بازدید کنیم. Google هر روز 3.5 میلیارد جستجو را جستجو می کند .این به معنای تقریبا همان تعداد بازدید کننده وب سایت وب سایت در روز است و هر روز از بین میرود.

آگهی های پرداخت شده به صورت شفاف در موتورهای جستجو نمایش داده می شوند – اگر راه سرمایه داری زیادی به دست نیاورده اید، راهی جادویی برای خزیدن وجود دارد، و همچنین دانستن این واقعیت است که مصرف کنندگان می توانند بین آگهی ها و نتایج ارگانیک بینند.

در دنیای کسب و کار، این یک مؤلفه مهم در تأثیر دید وبسایت است.

همانطور که وبسایت شما نسبت به اصول جستجوگرها متناسب تر است، در موتورهای جستجوی موتور جستجوی جهانی بالاتر خواهد بود و خوانندگان را به عنوان مشتریان بالقوه کسب و کار دعوت می کند.

این را می توان با مراحل ساده ای مانند جستجو برای کلمات کلیدی خاص که توسط موتورهای جستجو برداشت می شود، و همچنین اضافه کردن مطالب مرتبط (تصاویر، GIF ها) مربوط به صنعت شما که می توان آنها را نمایه کرد.

تاریخچه جستجوگرها

تاریخچه جستجوگرها به سال 1997 بازمیگردد، زمانی که دنی سولیوان، مشاور گوگل در زمینه جستجو، تصمیم گرفت که این اصطلاح را با ظهور موتورهای جستجو در دامنه عمومی محبوب کند.

در سالهای اولیه خود، بهینه سازی موتورهای جستجو توسط میزبان های وبسایت (همچنین به عنوان وب مسترها شناخته شد) ارسال دامنه ها را از طریق خزنده های وب ، روبات هایی که از طریق وب سایت ها به صورت موثر برای جستوجو برای وب سایت ها جستجو می کند.

این یک فرآیند بسیار مؤثر برای استفاده از آن بود، با توجه به این واقعیت که قابلیت مشاهده وب سایت را می توان به راحتی توسط نوع وب سایت هایی که خزنده های وب فهرست شده اند، تحت تأثیر قرار می دهد.

با این حال، این امر منجر به اقدامات غیرواقعی در زمینه ثبت نام هرزنامه شده است؛ این تفاوت «کلاه سفید» را نشان می دهد. برای این مقاله، نمایه سازی کلاه سفید توصیه می شود و ما آن را بررسی خواهیم کرد.

قوانین اساسی و توصیه هایی برای ایجاد وب سایت شما در جستجوگرها دوستانه در یک سری از مراحل است.

  1. وب سایت ها باید در درجه اول برای کاربران و نه فقط موتورهای جستجو ساخته شوند. با ایجاد یک صفحه وب ساده که تنها کلمه کلیدی بعد از کلید واژه است، ساده تر می شود، و سپس بعد از دیگری، چشمک می زند. با این حال، هدف از جمع آوری یک مشتری اختصاصی را شکست می دهد.
  2. وب سایت شما باید ساختار مهیج داشته باشد . پیوند دادن کاربر به صفحات دیگر باید به وضوح بیان شود، و همچنین یک سلسله مراتب سازمانی.
  3. وب سایت شما باید اطلاعاتی باشد و برای خواننده مفید باشد. این باید اطلاعات کافی برای سازماندهی یا کسب و کار شما داشته باشد و همچنین باید به اندازه کافی روشن باشد تا قابل درک باشد.
  4. لینک شما باید کوتاه و خواننده باشد. یک لینک که دارای گرفتن و به راحتی به یاد میآید، قطعا بهتر از سایت با نام دامنه پیچیده است.

بهینه سازی موتور جستجو هنوز بر پایه های پایه ای از خزنده های وب کار می کند، با این حال، آن را به دو زیر فیلد در صفحه و خارج از صفحه جستجوگرها متصل است.

SEO بر روی صفحه

SEO بر روی صفحه، روش شناسی را که وبسایت بهینه سازی موتورهای جستجو را تحت تاثیر قرار می دهد، باید تغییر داده یا تغییر دهد تا منعکس کننده امکانات خاصی باشد که وبسایت را به دست آورد تا شاخص های بیشتری را از طریق وب سایت های خزنده نشان دهد. این را می توان از طریق شناسایی سه قاعده تعریف کرد که باعث ایجاد یا شکستن صفحه جستجو در صفحه –لینک، محتوای و ساختار صفحه می شود .

لینک ها

همانطور که در قوانین اساسی آمده است، لینک باید کوتاه و خواننده باشد، اما باید حاوی کلید واژه تعریف کسب و کار شما باشد.

به عنوان مثال، اگر ضرورت اصلی شما این است که شستشوی ماشین را به بازار بفرستید، دامنه شما باید در خطوط قرار گیرد

از ‘ www.bosoncarwash.com ‘ به جای ‘بوزون’ و یا هر چیز دیگری که از قلمرو ذکر شده است.

همچنین پایان دامنه صحیح نیز به خزانه های وب اجازه می دهد وب سایت شما را به طور موثرتری طبقه بندی کند. به عنوان مثال، اگر شما یک سازمان هستید، توصیه می شود وبسایت خود را با پایان دادن به آن با ‘.org’ بهینه سازی کنید، یا اگر شما موسسه آموزشی ‘.edu’ هستید.

ساختار صفحه

اکنون ما با هنر ساختار صفحه روبرو خواهیم شد. کلمه کلیدی خود را باید در قابل مشاهده باشدعنوان وب سایت خود را تگ ، به عنوان این مجموعه تن و فرمان برای بقیه از صفحه.

01cb34482090414d7fe8487c805d4b8a

این همچنین می تواند در قالب یک سرصفحه سایت یا بنر ، که در آن عنوان باید کلمه کلیدی را دربر بگیرد، منعکس می شود . یک متا توصیف یا یک برچسب با کلمات کلیدی دلخواه شما نیز مفید خواهد بود

این در نمایه های جستجو به عنوان توصیفی از وب سایت شما منعکس می شود و به طور بالقوه مشتریان آینده را به بازدید از وب سایت شما متصل می کند.

محتوای وب سایت

در نهایت، محتوای وب سایت شما نیز بسیار مهم است زیرا کاوشگرهای وب الگوریتمی از کلمات کلیدی تعریف شده از صفحه وب شما را استخراج می کنند و از این طریق آن را در میان صفحه وب خود جستجو کنید تا اعتبار آن را در قلمرو کلمه کلیدی مورد نظر افزایش دهید.

در هر تنوع متن نوشتاری یا نوشتاری متن شما، کلمه کلیدی (ها) خود را در متن 2 تا 3 بار اضافه کنید . فرکانس به خزانه های وب اجازه می دهد کل کلیدی که می خواهید به بازار بفرستید.منابع تصویری نیز می توانند رپرتویوی وب سایت شما را افزایش دهند، اما مطمئن باشید که کلمه کلیدی یا تکرار آن را در توضیحات اضافه کنید.  

علاوه بر این، اضافه کردن یک نقشه سایت، خزنده های وب را در نمایه سازی وب سایت شما سریع تر و بسیار بالاتر می کند . محتوا نیز باید تلاش کند که جدید باشد و روزانه به روز شود؛ چرا که وب سایت شما کم است، شاخص جستجو را بیشتر می کند.

یک مزیت همچنین بهینه سازی وب سایت شما برای داشتن یک رابط کاربری مناسب برای موبایل است، زیرا شاخص های جستجوی گوگل نیز برای وبسایت هایی که تنها قادر به عملکرد در یک محیط هستند، متفاوت هستند. صفحات وب با دسکتاپ چند منظوره برای قالب بندی تلفن همراه، همچنین شاخص های بالاتری را نیز به دست می آورند و همچنین صفحات وب که سریعا بارگیری می شوند.

Off-Page SEO

از سوی دیگر، بهینه سازی موتور جستجو Off صفحه، با وب سایت ای که قصد فروش آن را دارد، معامله نمی کند. این موضوع به نحوه رفتار وبسایتها با سایر وبسایتها اشاره میکند یا شامل چندین مرجع از وبسایتهای دیگر و همچنین بازاریابی از طریق ظاهر شدن در جستجوهای جستجوی عمودی (موتورهای جستجو که برای صنایع خاص مانند Yelp و HungryGoWhere تخصصی هستند) و همچنین می تواند در ساخت لینک نیز کمک کند. یا به سادگی، دکمه “به اشتراک گذاری” در رسانه های اجتماعی که همه ما با آن آشنا هستند می تواند به عنوان یک جمع کننده پیوند برای ساخت سایت خارج از صفحه عمل کند.

این شامل اضافه کردن لینک ها از وب سایت های دیگر به عنوان “منابع” برای مقالات خود را، و یا از راه دور، با وب سایت های دیگر با اشاره به وب سایت شما به عنوان یک منبع.

وب سایت محبوب ترین با استفاده از این روش بهینه سازی موتورهای جستجو، ویکی پدیا خواهد بود، زیرا اکثر مطالب آن از سایر وب سایت ها می آید و این به همان اندازه بسیاری از مردم ویکی پدیا را می پردازند.  

برای رسیدن به این هدف، شما باید دائما گروه های صنعتی را هدف قرار دهید که در تلاش برای تبلیغ و بهینه سازی کلمات کلیدی مشابهی هستند که شما قصد دارید در بازار عرضه کنید. به عنوان مثال، شما می توانید یک شرکت کننده در یک سایت باغبانی باشید و وب سایت باغبانی خود را به عنوان منبع ذکر کنید.

لینک نظرات همچنین می تواند به شما کمک کند، زیرا شما از شبکه استفاده می کنید تا نظرات خود را درباره وب سایت خود در سایر صفحات وب / وبلاگ های مربوط به صنعت مشابه به عنوان کسب و کار خودتان ارسال کنید.

با این حال، جستجوگرهای مبتنی بر صفحه دارای اعتبار بیشتری هستند زیرا آن را مستقیما با نمایه سازی جستجوی خزنده های وب کار می کند. ممکن است از طریق جستجوگرهای خارج از صفحه از بازار به فروش رفته، مگر اینکه در حال حاضر یک حلقه بازاریابی داشته باشید.

با استفاده از این، من پایه اساسی بهینه سازی موتورهای جستجو و همچنین دو روش تعریف اصلی جستجوگرها را پوشش می دهم. برای اطلاعات بیشتر در مورد موضوع های مربوط به جستجوگرها باقی بمانید!

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!