Seo3

سئو و بهینه سازی سایت ، از چندین جهت باید مورد ارزیابی قرار بگیرد . این فرآیند دارای یک مفهوم کلی می­‌باشد. مفهومی که سالیان سال است با شایعات ، برداشت های نادرست ، عدم اطلاعات کافی و بعضا سواستفاده ها همراه شده است .
طبق یک باور غلط در بین برخی مدیران ، تنها رسالت سئو سایت رسیدن به رتبه های بالا در موتورهای جست­وجو (بدون توجه به در نظر گرفتن اصول سئو) به هر قیمتی است .
حال که امروزه اثبات شده است که بهینه سازی سایت تنها به معنای گرفتن جایگاه برتر در بالای صفحات جست­‌وجو نیست(گرچه که اهمیت اصلی را دارد) . هدف نهایی شما باید افزایش مخاطبین واقعی که منجر به “مشتری بیشتر و فروش بیشتر” می­شود ، باشد . شما باید با اتکا به مفهوم ارزشمند قیف فروش استراتژی اصلی خود را ” کسب مشتری و درآمد بیشتر ” قرار دهید که در این زمینه سئو و بهینه سازی سایت، بازوی قدرتمند شما می­‌تواند باشد .

سئوکار

اگر بخواهیم موضوع رو شفاف­تر بیان کنیم باید فرض کنیم که به طور مثال ما توانستیم سایت خود را بدون استانداردسازی و بدون بهینه سازی(یک فرض محال!) به رتبه­‌ی اول گوگل در یک کلمه­‌ی کلیدی برسانیم… حال به علت مناسب نبودن سایت ما در جهت تعامل کاربر با آن، نمی­توانیم مراجعین به خود را تبدیل به مشتری کنیم .

به زبان خودمونی هم اگه بخواهیم بگیم، تاثیرِ نتیجه­‌ی فرآیند سئو مثل المپیک نیست که به نفر اول طلا و به نفر دوم نقره اهدا کنند و شما برنده شوید . اما اگر شما در موتورهای جست و جو در جایگاه بالا قرار بگیرید و هم زمان با آن با یک فرآیند منطقی بازدید کننده خود را به مشتری تبدیل کنید … آنگاه شما به موفقیت فراتر از تصور دست خواهید یافت . این مساله­‌ی به ظاهر ساده ، معمولا از دید بسیاری از افراد پنهان می‌­ماند .

اگر بخواهیم به صورت چکیده و خلاصه، از فواید و ضرورت توجه به سئو برای شما بگوییم، به این صورت است که :

  1. امروزه سرچ ارگانیک (ورودی از سمت گوگل)، اصلی ترین ورودی وب سایت هاست. شما چطور می تونید سایت پربازدیدی و فروش عالی روی سایت داشته باشید، در صورتی که تو صفحه اول گوگل قرار نداشته باشین؟!
  2. بالا بودن رتبه سایت شما و حضور سایت شما در صفحه اول گوگل، موجب افزایش پلکانی اعتبار شما در نزد کاربران می شود . لحظه تصور کنین بین تمامی رقبای شما، نام برند شما بالای نام آنهاست! همین برای دست به کار شدن کافی است
  3. سئو مناسب، موجب بهبود تجربه کاربر می شود، چرا که الزامات سئو چیزی جز بهبود رابط کاربری نیست.
  4. سئو یک تمرین است برای اینکه شما همیشه به روز بمانید و تولید محتوای موثر، سبب بهبود برند شما شود.
  5. به نسبت بعضی از هزینه های تبلیغاتی کم بازده و بعضا موقتی، سئو بسیار ارزان تر است .
  6. اگر برای کسب و کار خود یک استراتژی بلند مدت، در ذهن خود دارید، بی شک سئو بهترین انتخاب شماست!

اگر تا به امروز نسبت به ظاهر و سرعت سایت خود بی اهمیت بودید و در تامین محتوا تنبلی، و تنها به خرید بک لینک اکتفا می کردید و فریب سودجویان عرصه SEO و برخی شرکت های تو خالیِ کاسب را می خوردید… از امروز بازی را تغییر دهید!
با سالها تجربه در زمینه SEO و دیجیتال مارکتینگ به شما، صادقانه می گویم ! هیچ راهی به جز تامین محتوای مناسب و پیاده سازی استراتژی های فروش در کنار رعایت اصول برندسازی و بازاریابی، برای موفقیت وجود ندارد.
خرید و فروش بک لینک های بی کیفیت و بی مورد، لینک فارم، رپورتاژ آگهی بی هدف، مقاله در سایت های پربازدید غیر مرتبط و کارهایی از این دست، تنها راه هایی است برای خالی کردن جیب شما . شما با به روز کردن دانش خود و مطالعه مقالات بهترین وب مسترهای دنیا، متوجه روندهای مناسب جهت پیشرفت سایت خود خواهید شد .

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!