سئو مدرن
دنیای بازاریابی اینترنتی و سئو همواره در حال تغییر است. در نظر داشته باشید که فقط رعایت اصول پایهای و قواعد کلی سئو برای دستیابی به اهداف کافی نیست. بازاریابی تنها در مورد تجزیه و تحلیل موفقیت و شکست کار و یا بازده سود و زیان نیست، بلکه آنچه که موفقیت همیشگی برند ما را گارانتی خواهد کرد ممارست مداوم در افزایش آگاهی هرگونه تغییری است که سالانه در فنون سئو لحاظ میشود
مقاله ای که امروز ارائه میدهیم به معیارهای جدیدی از بهینهسازی سایت به طور خلاصه اشاره کرده است که رعایت این موارد نتایج بهتری را در کسب و کارهای آنلاین به دنبال خواهد داشت.

استفاده از مفهومات و عبارات شاخص
- به جای استفاده از “کلمات کلیدی شاخص” باید از “مفهومات و عبارات شاخص” استفاده کنیم. البته این بدان معنا نیست که اصلا نباید از کلید واژگان استفاده کرد، بلکه منظور این است که باید صفحات سایت را با قوانین مهم و مدرن تغییر دهیم، روش های متعارف و استاندارد را شناسایی کرده و بدانیم که چطور ساختار سایت و محتوا را متقارن با علوم روز سئو شکل دهی کنیم.
عنوان تگها در سئو
- “عنوان تگها” در سئو ممکن است تاثیرگذاری بر کاربر را محدود سازند، در صورتی که ما به تواناییهای گستردهتری نیاز داریم تا سئوی سایتمان بر دنیای مدرن امروزی اثر بگذارد. این مسئولیت بر دوش بازاریابها است تا تیم تبلیغاتی و مدیران اجرایی را از این شرایط آگاه ساخته تا مواردی را که برای افزایش بیشتر رشد ترافیکی نیاز داریم را درک کرده و بر طبق آن فعالیتها را اعمال سازند.

SPAM در گوگل
- امروزه “SPAM” از معضل گوگل به یکی از مشکلات ما تبدیل شده است بنابراین بازاریاب باید درمورد کلیه توجهات و قوانینی که گوگل نسبت به لینکها و سایتها دارند آگاه و به روز باشند. اسپم اسکور یکی از مواردی است که میتوان آن را با کمک ثبتنام در سایت MOZ بسنجید. این ابزار سنجش بیان میکند که سایت مورد نظر شما تا چه حد به سایتهای اسپم شناخته شده توسط گوگل شبیه هستند و درصد شباهت شما را نشان خواهد داد.
تولید محتوا
- ما به عنوان تولید کننده محتوا نمیتوانیم فقط به به یکسری از قواعد سئو برای درج مطالب و خدمات تکیه کنیم، بلکه باید طیف گستردهای از معیارها را در نظر گرفته و آنها را با روشهای جدید ترکیب نماییم.

دریافت لایک در صفحات اجتماعی
- سعی کنید از اهداف قدیمی مانند “دریافت 100000 لایک در صفحات اجتماعی” فاصله بگیرید، چون این گونه فرآیندها همیشه عملی نبوده و چنانچه موفق شوید هم نمیتوانید دوباره دستبابی به این موفقیت را به راحتی تکرار کنید. بنابراین بهتر است به اهداف ویژه و اقداماتی که قابل اندازهگیری و تکرار هستند توجه نمایید.
خدمات سئو سیروتا در زمینه طراحی سایت، سئو و بهینه سازی سایت، افزایش ترافیک سایت و… راهنمای شماست. جهت کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما تماس بگیرید.