سئو

images 1سئو چیست؟

سئو SEO ( Search Engine Optimization ) فرآیند بهینه سازی وب سایت با اصول و استانداردهای گوگل است. فرایند فوق، تاثیر گذاری روی رتبه کلمات کلیدی جهت قرار گرفتن در صفحه اول گوگل را دارا می باشد، در واقع سئو یک رشته بازاریابی است که تمرکز آن بر روی ارتقا رتبه بندی وبسایتها در نتایج جستجو مانند گوگل بدون پرداخت هزینه است.

مسئله قابل توجه این است که چگونه می توان با استفاده از آن،  باعث افزایش فروش و در نهایت سود بیشتر شد.

گوگل برای ارائه بهتر نتایج جستجو ، بيش از 200 فاکتور مهم رتبه بندی را لحاظ می کند. الگوریتم های گوگل جنجالی ترین مواردی هستند که معمولا هر چند مدت یکبار بروز رسانی و تاثیر زیادی بر روی رتبه کلمات کلیدی در نتایج جستجو می گذارند.

سئو وب سایت نیازمند به کارگیری عناصر فنی و خلاقیت در استفاده از موارد مورد نیاز رتبه بندیست، موارد بسیاری که در رتبه بندی مناسب دخالت دارند، از کلمات در صفحه تا بک لینک هایی که به وبسایت بخصوص اشاره می کنند همه می توانند در جایگاه کلمات کلیدی تاثیر بگذارند.

سئو از نظر ما یعنی بهینه سازی سایت ابتدا برای کاربران و سپس برای موتور های جستجو؛ حتما می پرسید چرا کاربران ، خوب کاملا واضح است که گوگل هدف نهایی خودش را رضایت کاربران از نتایج جستجو قرار داده ، به این صورت که در نتایج جستجو وب سایت هایی را لیست می کند که از کیفیت محتوایی بالایی برخوردارند و به کاربران خود اهمیت می دهند.

درست است که بهبود عملکرد سایت و رعایت استانداردهای موتورهای جستجو مخصوصا گوگل ، باعث بهبود رتبه می شود اما همچنان نباید از مبحث مهم تجربه کاربری مناسب و رضایت کاربران غافل شد.

سئوی سایت همواره با فاکتورهای بسیاری که از آن معمولا با نام الگوریتم های گوگل یاد می شود پیروی می کند ، اما از آنجا که این الگوریتم ها جزئی از اطلاعات محرمانه گوگل هستند درک آنها برای همه مقدور نیست.

چرا سئو وب سایت مهم است؟

روزانه تعداد خیلی زیادی جستجو انجام می شود، این حجم ترافیک به حدی زیاد است که می تواند تمام سایتهای موجود را تغذیه کند، اما چیزی که خیلی مهمتر است تعدادی ترافیک خاص است که منجر به فروش می شود و البته فقط با بهینه سازی سایت می توان به آن دست یافت.

بهینه سازی وبسایت به تازگی نقش شاخصی در ایجاد شهرت برای هر نوع کسب و کار بر عهده دارد. صرف نظر از نوع سایت ، لازم است آن را با استانداردهای موتورهای جستجو بهینه سازی کنید.

در گذشته مردم جهت انتخاب خدمات به دیگر رسانه های اطلاع رسانی وابسته بودند ، اما اکنون کاملا متفاوت است. هر زمان که افراد نام تجاری کسب و کار شما را می شنوند، اولین کاری که انجام می دهند، در گوگل جستجو می کنند. اگر نام برند شما و خدمات شما در صفحه اول گوگل و لینک اول نباشد ، هرگز موفق به دیده شدن نمی شوید. تمرکز ما دستیابی به نتایج مثبت در رتبه بندی و موفقیت طولانی مدت برای مشتریان و اجرای استراتژی های موثر به طور کارآمد است.

موتور جستجو چگونه کار می کند؟

در موتور جستجو یک کار خیلی واضح است : کمک به کاربر برای رسیدن به نتیجه درست! ، پس سعی کنید نتیجه درست باشید.

در بین همه موتورهای جستجو تنها یکی سهم بالایی از ترافیک را دارد و تقریبا ما هم تمرکز خود را تنها بر روی این موتور جستجو گذاشته ایم ، “گوگل” برای همه شناخته شده است. گوگل برای شناسایی بهترین سایتها و نمایش بهترین نتیجه به کاربران از الگوریتمهای بخصوصی استفاده می کند، این الگوریتمها دائما در حال بروزرسانی هستند و جنجالی ترین مسئله سئو به شمار می رود.

الگوریتم های گوگل چگونه کار می کنند؟

در مقابل افرادی که قصد دارند گوگل را دور بزنند ، الگوریتم هایی وجود دارد که دقیقا مانند فیلتر عمل کرده و از سایتهایی که متخلف هستند جلوگیری به عمل می آید. گوگل روزانه و ماهیانه الگوریتم های خود را بروز و سعی می کند نتایج جستجو را با کیفیت نگه دارد. الگوریتم گوگل بسیار پیچیده هستند و از همه عجیبتر اینکه گوگل به بالاترین مدیر اجرایی خود دسترسی شناخت و نحوه عملکرد الگوریتم ها را نمی دهد.

آن چیزی که مشخص است گوگل به دنبال صفحاتی است که حاوی اطلاعات مرتبط ، باکیفیت و مربوط به جستجوی کاربر است. گوگل ارتباط را با “خزیدن” (یا خواندن) محتوای وب و ارزیابی (الگوریتمی) می کند که آیا این محتوا مربوط به آنچه کاربر نیاز دارد هست یا خیر.

رضایت کاربران و تاثیر آن در سئو سایت چیست؟

آن طور که مشخص است در آپدیتهای جدید گوگل و بروزرسانی الگورتم Rank Barin گوگل تلاش می کند رفتار کاربران را در جستجو تحلیل و مطابق با خواسته کاربران نتایج را تنظیم و لیست کند ، مثلا ممکن است یک سایت از رتبه پایین تری در جستجو برخوردار باشد اما در نتایج کاربران توجه بیشتری به آن می کنند ، خوب این اتفاق معمولا باعث می شود وبسایت مربوط رتبه بهتری را تجربه کند.

خوب حالا که متوجه شدید رفتار کاربران چگونه توسط گوگل آنالیز می شود و چقدر تاثیر دارد پس اشتباه کردید چون این تنها پیگیری گوگل از رفتار کاربر نیست زیرا گوگل در بین جستجوی اول کاربر تا زمانی که کاربر پس از وارد شدن در یک سایت و بازگشت کاربر برای جستجوی مجدد همان عبارت قبلی به گوگل باز می گردد تصمیم بیرحمانه ای می گیرد به این پیگیری گوگل Dwell Time می گویند.

 

مدت زمان انجام سئو

سئوسایت فرایندی زمان بر ، سخت و پیچیده است ، در صورتی که بخواهید به درستی بهینه سازی کنید باید تسلط زیادی به مسائل روز سئو داشته باشید و از محتوای از دور خارج شده چشم پوشی کنید.

 

بالا آوردن سایت در گوگل

در حالی که سئو مناسب می تواند هزاران نفر را به بازدید کنندگان سایت ها اضافه کند ، اما حتی یک حرکت اشتباه می تواند سایت شما را در نتایج جستجو پنهان و یا دفن کند ، با انتخاب یک شرکت سئو معتبر و دریافت خدمات سئو حرفه ای اطمینان حاصل کنید رتبه بندی کلماتتان به درستی انجام می شود.

برای به دست آوردن رتبه بالا در موتورهای جستجو علاوه بر تولید محتوای دست اول باید از سئو سایت استفاده کنید تا محتوا بتواند قدرتمند و در جای مناسب قرار گیرد ، از آنجا که رقابت در موتورهای جستجو در حال افزایش است بدون استفاده از خدمات سئو به دست آوردن رتبه بالا امکان پذیر نیست.

EbH5CZDH2t0A minبهترین روش سئو سایت چیست؟

از نظر تخصصی هر روشی که منجر به اول شدن در گوگل شود بهترین روش سئو سایت محسوب می شود، اما شاید بد نباشد این را هم اضافه کنیم که بهترین روش سئو سایت روشی است که ضمن قرار گرفتن در صفحه اول گوگل ، روشی ماندگار و قطعی باشد نه موقتی و غیر قابل تکیه

 

بهینه سازی سایت

بهینه سازی سایت یعنی تحلیل و ایجاد یک سایت کاربردی ، سریع و کاربر پسند است که قطعا به رضایت هر چه بیشتر کاربران می انجامد. وقتی صحبت از خدمات بهینه سازی سایت می شود ، صرفا بالا بردن رتبه ملاک نیست و باید به نحوی انجام پذیرد که ضمن نگهداری رتبه واقعا برای شما کار کند.

اینجاست که بهینه سازی سایت حرف اول را می زند ، البته شاید سایت شما رتبه خوبی را به دست آورده باشد اما اگر وب سایت شما بهینه نباشد بزودی رتبه کاهش و سیل نارضایتی کاربران مشکل جدی برای شما ایجاد خواهد کرد.

تاثیر سرعت سایت در رتبه و سئو

یک سایت بهینه باید اولین قانون را رعایت کند ، قانون سرعت ، این مزیت با افزایش رضایت کاربران باعث توجه بیشتر گوگل نیز خواهد شد چرا که گوگل سرعت سایت را جزئی از الگوریتم های خود می داند و به شدت روی آن حساس است. سرعت بالای سایت هنگام لود ، چراق سبزی است بر بهبود رتبه در سریع ترین زمان ممکن

بهینه سازی ساختار سایت

ساختار سایت همیشه مورد توجه بوده ، یک سایت با ساختاری بهینه ضمن ساده کردن مسیر ربات های گوگل در هنگام برداشت اطلاعات سایت باعث بهبود رتبه نیز خواهد شد.

ساختار سایت یا استراکچر سایت معمولا نظر کاربران را نیز جلب می کند چون در هنگام بازید از سایت مسئله ساختار خوب روی تجربه کاربر هنگام گشت و گذار در سایت تاثیر مثبت می گذارد و باعث بازگشت کاربر به سایت خواهد شد.

در کل بهینه سازی سایت فارغ از افزایش رتبه ، تجربه مفیدی از سایت شما به جا خواهد گذاشت و می توان این پیش بینی را درباره بهبود رتبه و سئو سایت و تاثیر کلی آن را شاهد بود.

خدمات سئو صفحه اول گوگل

خدمات سئو صفحه اول گوگل در واقع مجموعه ارائه خدمات سئو توسط مشاور سئو یا شرکت سئو می باشد که نتیجه آن آوردن سایت به صفحه اول گوگل خواهد بود.

ارائه خدمات سئو و بهینه سازی سایت با هدف گذاری و استراتژی می تواند به شما کمک کند در میان هزاران سایت رتبه مناسبی را به دست بیاورید.

ارائه خدمات سئو حرفه ای

از آنجا که هدفه اولیه و اصلی خدمات سئو صفحه اول گوگل می باشد پس با ارائه خدمات سئو حرفه ای می توان هدفمند تر و بهتر نتیجه را به نفع خود به اتمام رساند. سئو سایت به روش اصولی و ادقامی از خدمات بازاریابی حرفه ای در جهت بهبود رتبه و در نهایت فروش بیشتر را منجر می شود.

 

سئو سایت چگونه به شما کمک می کند؟

همانطور که فن آوری های جدید ظاهر می شوند. سئو سایت نیز به عنوان یک تکنولوژی به چالش های بازاریابی افزوده شده است ، اگر سایت شما برای تغییرات موتور های جستجو بهینه نشده باشد، سهم وسیعی از بازار آنلاین را از دست خواهید داد.

فراموش نکنید سئو سایت برای موتورهای جستجو مانند گوگل هر روز دشوارتر می شود ، در واقع آنها بیشتر شبیه یک فرد و کمتر مانند یک ربات عمل می کنند. موتورهای جستجو در اینترنت برای درک قصد کاربر بهتر می شوند. آنها بر اساس سیگنال های اجتماعی و رفتار جستجوگر می دانند که مردم واقعا چه چیزی می خواهند.

به طور مثال 25 اکتبر 2019 گوگل از بروز رسانی الگوریتم BERT رونمایی کرد و آن را بزرگترین تغییر 5 سال اخیر در موتور جستجوی گوگل اعلام کرد.

گوگل برای درک بهتر نمایش داده های جستجو از مدل های BERT استفاده می کند. BERT مخفف رمزگذار Bidirectional از ترانسفورماتورها است.

اگر میخواهید وبسایت خود را به خوبی در موتورهای جستجو مانند گوگل رتبه بندی کنید و دریافت خوبی از ترافیک ارگانیک داشته باشید، ضروری است که انجام خدمات سئو سایت خود را به یک حرفه ای بسپارید.

خدمات سئو شامل چه مواردی است؟

خدمات سئو به مجموعه فعالیت های مداومی گفته می شود که به هدف رسیدن به رتبه بالا در موتورهای جستجو مانند گوگل می انجامد ، این خدمات شامل بهینه سازی سایت و همه موارد دیگر می شود.

چه سایت هایی نیاز به انجام خدمات سئو دارند؟

قطعا وقتی یک سایت متولد می شود ، معمولا دلیل صاحب سایت برای ایجاد آن مادی یا معنوی است؛ در اینجا یک هدف وجود دارد و برای رسیدن به هدف نیاز به ابزار می باشد ، پس راه رسیدن به هدف جذب بازدید کننده و خوب بهترین منبع و با کیفیت ترین آن نیز موتور جستجو گوگل می باشد که میلیاردها سایت را هر روزه به ترافیک میرساند.

اما چطور می توان در میان این همه رقیب و حتی سایت هایی که قبل از شما جایگاه اول ( لینک اول ) را در گوگل فتح کرده اند ، جا باز کرد؟

در اینجا سئو سایت می تواند پاسخ مناسبی باشد.

چرا رتبه بالا در گوگل مهم است؟

تصور کنید میلیون ها سایت وجود دارد ، همه آن ها در تلاشند به رتبه بالایی در گوگل برسند ، خوب چرا باید حتما به صفحات اول گوگل رسید؟

مشخصه، مردم برای رسیدن به هدفی که جستجو کرده اند ، تنها روی لینک های کلیک می کنند که در صفحه اول هستند و تقریبا 80 درصد مردم تنها بر روی 5 لینک ابتدایی صفحه اول گوگل کلیک می کنند.

پس بودن در صفحات دوم گوگل چیزی نیست که شما را به هدفتان برساند.

download 9سئو تخصصی سایت

تجربه انسان ها نشان داده تخصص در هر کاری نتیجه مطلوبی به همراه دارد و همچنین نتیجه کار از کیفیت بالایی برخوردار است، این مسئله در سئو نیز صدق می کند.

انجام سئو سایت توسط فردی متخصص که تمام قوانین و فنون سئو سایت را می داند ، کمک شایانی به شما در سرعت گرفتن روند افزایش رتبه سایت و در نتیجه کاهش هزینه ها می شود.

سئو تخصصی سایت یعنی رعایت اصول و به کاربردن روش های تخصصی به نحوی که باعث به نتیجه رسیدن شود.

اعتبار سئو

از آنجا که گوگل در میان مردم جهان اعتبار بالایی دارد پس سایت هایی که در نتایج جستجوی گوگل رتبه مناسبی در صفحه اول گوگل دارند تحت تاثیر این اعتبار قرار میگیرند و این اعتبار چیزی نیست که با روش های معمولی به دست بیاید ، حتی روش تبلیغات در گوگل نیز در میان مردم شناخته شده است و به خوبی نتایج طبیعی درست عمل نمی کند ، به این دلیل که مردم درک می کنند سایت هایی که با اعتبار سئو بالا آمده اند پشت آن ها اعتبار گوگل نهفته است.

 

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!