تعرفه تولید محتوا سئو شده

سئو اختصاصی سایت

سئو سایت اختصاصی یکی از مهمترین عوامل موفقیت این دسته سایتها می باشد. سئو سایت اختصاصی برای سایت های سفارشی که با سیستم های مدیریت محتوای اختصاصی طراحی شده اند بهترین روش می باشد. سئو سایت اختصاصی برای سایت هایی انجام می شود که از نظر شکل ظاهری سایت، رنگ ها، طرح های گرافیکی و ویژگی های دیگر طبق سلیقه کارفرما طراحی شده اند. به همین منظور ما درآژانس سئو اسمارت با استفاده از افراد کار آزموده و خبره بهترین ایده ها را برایتان فراهم اورده ایم تا کاربران و کار فرمایان گرامی از انها بهرمند شوند.

اکثر افراد در کسب و کارهای مختلف علاقه زیادی به داشتن یک سایت منحصربفرد و به شکلی متفاوت با دیگر سایت ها دارند، به همین علت سفارش سایت به صورت اختصاصی طرفداران بیشتری دارد که البته علاوه بر مزایا معایبی نیز دارد. قبل از پرداختن به سئو صفحات و محتوای سایت، سئو سایت اختصاصی از قالب و اسکلت کلی سایت شروع می شود که باید با توجه به استانداردهای موتورهای جستجوگر صورت گیرد. سئو قالب کلی سایت به صورت اختصاصی بر طبق اصول سئو، جهت افزایش سرعت سایت و ویرایش یا حذف کدهای اضافی که فضای زیادی را اشغال کرده اند انجام می شود. بهینه سازی قالب سایت از اهمیت زیادی برخوردار می باشد زیرا طبق اصول سئو و بهینه سازی، بهتر است که سایت از همان ابتدای طراحی اش به طور صحیح و دقیق بهینه سازی شود تا در مراحل بعدی فرآیند سئو سایت اختصاصی دچار مشکل نشود.

سئو اختصاصی سایت

روش سئو سایت اختصاصی

به این علت که کدنویسی سایت های اختصاصی متفاوت می باشد، روش سئو آن نیز در برخی از قسمت ها متفاوت خواهد بود. از آنجایی که سایت های اختصاصی مشابه دیگر سایت ها نیستند و از نظر ویژگی ها و امکاناتی مانند گرافیک و قالب سایت به صورت یکتا و منحصربفرد طراحی می شوند، سئو سایت اختصاصی نیز در مرحله سئو قالب کلی سایت، سخت خواهد بود و حتما می بایست از روش سئو کلاه سفید استفاده نمود تا با مشکل مواجه نشوید.

برای شروع فرآیند سئو سایت اختصاصی و افزایش سرعت سایت که اولین مرحله آن هم بهینه سازی قالب سایت می باشد، نیاز به تغییر و ویرایش در کدها می باشد که بهتر است این تغییرات تنها توسط برنامه نویس و طراح سایت صورت گیرد، زیرا ویرایش و تغییر کدهایی که توسط برنامه نویس دیگری انجام شده و البته به صورت اختصاصی و منحصربفرد هستند، حتی بیشتر از طراحی یک سایت از صفر تا صد زمان و نیرو نیاز دارد.

انواع سئو سایت اختصاصیپس از سئو قالب اصلی سایت نوبت به مرحله بعدی می رسد که خود شامل دو بخش می باشد. بخش اول سئو سایت داخلی یا On Page SEO نام دارد و بخش دوم نیز سئو سایت خارجی یا Off Page SEO می باشد. سئو داخلی همان بهینه سازی داخلی سایت می باشد و به فرآیندی گفته می شود که بر روی سایت به جهت بهبود آن انجام می گردد.

مراحل سئو داخلی در سئو سایت اختصاصی شامل بهینه سازی آدرس Url صفحات، بهینه سازی تگ Title، استفاده از توضیحات متای با کیفیت، بهینه سازی استفاده از کلمات کلیدی هدف در محتوا، استفاده از طراحی ریسپانسیو، استفاده از لینک های داخلی و خارجی، افزایش سرعت سایت، استفاده از کلمات هم معنی با کلمه کلیدی هدف، بهینه سازی تصاویر و عکس های سایت، تولید و بهینه سازی محتوای مناسب و … می باشد.

اما بهینه سازی داخلی و خارجی در کنار هم برای بهینه شدن یک سایت لازم و ضروری هستند. بهینه سازی خارجی نیز به تمام تکنیک هایی که در بیرون از سایت و به جهت بهبود آن صورت می گیرد اطلاق می شود، مانند انجام فعالیت هایی در شبکه های اجتماعی، گرفتن بک لینک و امثال این ها می باشد. دلیل انجام این فعالیت ها بخاطر اهمیتی است که موتورهای جستجو به فاکتورهای خارج از سایت می دهند.

به عنوان مثال یکی از این فاکتورها به این شکل است که موتورهای جستجو لینک سایت را در سایر وب سایت ها بررسی می کنند و در صورتی که سایت های مورد نظر سایت های معتبر و با رتبه بالا باشند به شما نیز ارزش و امتیاز خوبی می دهند. سئو خارجی سایت در سئو سایت اختصاصی نیز شامل بررسی مواردی از جمله گرفتن بک لینک، پیج رنک، لینک های فالو، لینک های انفالو، شبکه های اجتماعی، استفاده از CTR، نرخ تبدیل، ضریب خروج، سئو کلاه سیاه، سئو کلاه سفید، … می باشد.seo basics 768x384 1

مراحل بهینه سازی سایت اختصاصی
بهینه سازی و سئو سایت اختصاصی چه به روش داخلی و چه به روش خارجی دارای موارد زیادی می باشد که در ادامه مطلب به توضیح درباره برخی از آن ها می پردازیم.

۱) بهینه سازی آدرس Url صفحات:
طبق نظر گوگل کلمات استفاده شده در آدرس صفحه سایت از ارزش و اهمیت بسیاری برخوردار هستند، به همین جهت بهتر است سعی کنید آدرسی که برای صفحات سایت انتخاب می کنید مختصر و مفید باشند. همچنین آدرس صفحه می بایست مرتبط با موضوع آن صفحه و قابل فهم باشد. در سئو سایت اختصاصی نکته مهم دیگری در ارتباط با آدرس صفحه وجود دارد که استفاده از کلمات کلیدی در آن می باشد. اگر از کلمه کلیدی هدف در آدرس صفحه استفاده نمایید کمک بسیاری به بهینه سازی سایت شما می کند.

۲) استفاده از تگ عنوان :
این نکته را در نظر داشته باشید که تگ تایتل یا عنوان در سئو سایت اختصاصی مهم ترین بخش محسوب می شود. به طور کلی اگر کلمه کلیدی هدف در عنوان صفحه بکار برده شود یا به عنوان نزدیک تر باشد، ارزش بیشتری به آن داده می شود. دقت داشته باشید که عنوان اصلی صفحه شما در داخل تگ H1 قرار گیرد، زیرا این مهم ترین تگ صفحه شماست و در سئو سایت اختصاصی شما تاثیر زیادی دارد. بعد از تگ H1 تگ H2 به عنوان زیر تیتر های عنوان صفحه به شمار می رود و بهتر است برای سرتیترهای دیگر از تگ H2 استفاده نمایید.

۳) استفاده از توضیحات متا meta description
این قسمت توسط کاربران در سایت قابل مشاهده نمی باشد. اما در سئو سایت اختصاصی تاثیر بسزایی دارد. توضیحات متا همان متنی است که در قسمت Head در HTML صفحه قرار می گیرد. این متن در هنگام جستجو در گوگل زیر آدرس صفحه قرار می گیرد. استفاده از توضیحات متای مناسب و مرتبط با محتوای صفحه و استفاده از کلمات کلیدی در آن به افزایش کیفیت محتوای صفحه کمک می کند.

۴) استفاده از کلمات کلیدی هدف در محتوا:
برای سئو سایت اختصاصی می بایست کلمه کلیدی هدف را در ابتدای متن خود به کار ببرید، حتما نیازی نیست جمله با کلمه کلیدی آغاز شود تنها استفاده از آن در ۱۰۰ کلمه اول متن کافیست. اما اگر متنی که می نویسید احتیاج به مقدمه ای دارد تا قبل از پرداختن به موضوع اصلی ذهن مخاطب را آماده سازد، بهتر است مقدمه را زیاد طولانی نکنیم و از توضیحات اضافه بپرهیزیم تا استفاده از کلمه کلیدی هدف به تعویق انداخته نشود.

۵) استفاده از طراحی ریسپانسیو:
گوگل در صفحه نتایج جستجو، سایت هایی که با سایزهای مختلف صفحه نمایش سازگار نیستند. مخصوصا با موبایل را به جایگاه پایین تری می فرستد، با این کار این گونه سایت ها از نظر سئو آسیب خواهند دید و رتبه آن ها نیز کاهش پیدا می کند.

ریسپانسیو بودن در سئو سایت اختصاصی نیز امر مهمی است و می بایست از همان ابتدا و در هنگام طراحی سایت یا انتخاب قالب سایت به آن توجه شود. اخیرا گوگل به ایندکس کردن صفحات سازگار با موبایل با اولویت بیشتر اقدام نموده است. بدین ترتیب صفحاتی که به صورت ریسپانسیو طراحی شده اند در جستجوهای موبایلی زودتر ایندکس می شوند.

۶) استفاده از لینک های داخلی و خارجی:
لینک دادن داخلی در سئو سایت اختصاصی بسیار ارزشمند بوده و استفاده از ۲ تا ۵ لینک در هر پست مناسب می باشد. البته لینک دادن داخلی از صفحات سایت به پست ها و صفحات دیگر سایت اما به صورت مرتبط تاثیر خوبی در سئو سایت اختصاصی دارد.

در استفاده از لینک های خارجی هم سایتی که به آن لینک می شود سود می برد و هم سایت شما، با لینک دادن خارجی به سایتی که محتوای آن درباره موضوع سایت شما می باشد، این مفهوم را به گوگل می رسانید که سایت شما هم دارای مطلب کامل و مفیدی در رابطه با آن موضوع می باشد. همچنین می توان با این کار باعث شد سایت مقابل هم به شما لینک بدهد.

تیم حرفه ای سئو اسمارت با بهینه سازی سئو سایت اختصاصی شما کاری میکند که بالاترین امتیاز و بازدید از جانب کاربران گوگل را کسب نمایید. جهت مشاوره تلفنی با کارشناسان گروه سئو اسمارت می توانید همین الان از طریق راه های ارتباطی با ما ارتباط برقرار کرده و به صورت رایگان مشاوره بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!