1203.sdt idc 1 765x510 600x400 1

در این مقاله به معرفی بهترین سایت های اخبار تکنولوژی خارجی می پردازیم…

معرفی بهترین سایت های اخبار تکنولوژی خارجی ؛ دنیایی که ما در آن زندگی می‌کنیم، به واسطه پیشرفت تکنولوژی، به سرعت در حال تغییر است. در ادامه با توضیحات بیشتر این مطلب همراه باشید.

هر روز و هر ساعت محصولات مدرن و پیشرفته‌ای به دنیای فناوری عرضه می‌شوند؛ پس چه از فعالان حوزه تکنولوژی باشید، چه به دنبال استفاده از محصولات و گجت‌های جدید، باید علم خود را در این زمینه به روز نگه دارید. خواندن آخرین اخبار و مطالب در حوزه تکنولوژی، ساده‌ترین راه برای به روز نگه داشتن دانش شما است.

در سال‌های اخیر منابع خبری و سایت‌های متفاوتی، در زمینه اخبار تکنولوژی به وجود آمدند و پیدا کردن یک منبع موثق کاری دشوار به نظر می‌رسد. در ادامه مقاله با ما همراه باشید، تا به معرفی بهترین سایت های اخبار تکنولوژی خارجی جهان بپردازیم.

دنیایی که ما در آن زندگی می‌کنیم، به واسطه پیشرفت تکنولوژی، به سرعت در حال تغییر است. هر روز و هر ساعت محصولات مدرن و پیشرفته‌ای به دنیای فناوری عرضه می‌شوند؛ پس چه از فعالان حوزه تکنولوژی باشید، چه به دنبال استفاده از محصولات و گجت‌های جدید، باید علم خود را در این زمینه به روز نگه دارید. خواندن آخرین اخبار و مطالب در حوزه تکنولوژی، ساده‌ترین راه برای به روز نگه داشتن دانش شما است.

معرفی بهترین سایت های اخبار تکنولوژی خارجی

در سال‌های اخیر منابع خبری و سایت‌های متفاوتی، در زمینه اخبار تکنولوژی به وجود آمدند و پیدا کردن یک منبع موثق کاری دشوار به نظر می‌رسد. در ادامه مقاله با ما همراه باشید، تا به معرفی بهترین سایت های اخبار تکنولوژی خارجی جهان بپردازیم.

10. WIRED

بهترین سایت های اخبار تکنولوژی خارجی
بهترین سایت های اخبار تکنولوژی خارجی

سایت WIRED در سال 1993 تاسیس شد و در اوایل کار خود، در مورد تاثیر فناوری‌های نو ظهور بر فرهنگ، هنر و اقتصاد صحبت می‌کرد. مقالات سایت WIRED نشان می‌دهد که چگونه تکنولوژی، تمام جنبه‌های زندگی بشر را تغییر می‌دهد. این سایت خبر‌های مربوط به تکنولوژی را کامل و زنده پوشش داده و آخرین اخبار را در مورد تازه‌ترین محصولات و گجت‌های جدید منتشر می‌کند.

9. DigitalTrends

یکی از قدیمی‌ترین سایت‌ها در زمینه فناوری و آخرین اخبار تکنولوژی DigitalTrends است. این سایت که در سال 2006 تاسیس شده، اطلاعات جامعی را در مورد لپ تاپ، گوشی هوشمند، بهترین هندزفری بی سیم و انواع دوربین ارائه می‌کند.

معرفی بهترین سایت های اخبار تکنولوژی خارجی

8. TechCrunch

وب سایت TechCrunch در سال 2005 تاسیس شده و به بررسی و نقد اپلیکیشن‌ها و محصولات جدید حوزه تکنولوژی می‌پردازد. پس اگر به دنبال سفارش ساعت هوشمند هستید، یا می‌خواهید از قیمت سایر محصولات کمپانی‌های بزرگی مانند اپل، دل و مایکروسافت آگاه شوید؛ سری به سایت TechCrunch بزنید.

7. TechRadar

اگر قصد خرید لپ تاپ، موبایل و تبلت‌ دارید می‌توانید به سایت TechRadar مراجعه کرده و با دیدن رتبه بندی و امتیاز‌هایی که کاربران و فعالان تکنولوژی به محصول مورد نظر شما دادند؛ بهترین خرید را انجام دهید. رتبه بندی محصولات در سایت TechRadar، طی یک تحقیق دقیق و بررسی نظرات کاربران انجام شده، پس می‌تواند یک راهنمای خرید عالی برای شما باشد. برای بدست آوردن آخرین اطلاعات در مورد اپلیکیشن‌های جدید اندروید نیز، می‌توانید روی TechRadar حساب کنید.

6. Technorati

وبسایت Technorati یک منبع عالی و موثق، برای وبلاگ نویسان و گردانندگان سایت‌های فناوری محسوب می‌شود. Technorati علاوه بر ارسال خبرنامه‌های مختلف در حوزه تکنولوژی، آخرین اپلیکیشن‌ها و گجت‌های مختلف ارائه شده در اندروید و ios را بررسی و نقد می‌کند.

5. CNET

اگر از فعالان کهنه کار در حوزه تکنولوژی باشید، حتما بار‌ها و بار‌ها به سایت CNET مراجعه کرده‌اید. CNET انواع محصولات ارائه شده در بازار فناوری را بی طرفانه نقد کرده و بسیاری از اخبار مربوط به مایکروسافت، گوگل و اپل را پوشش می‌دهد. بخش جذاب سایت CNET که طرفداران بسیاری دارد، ارائه فیلم‌های آموزشی است که توضیحات شفافی در مورد گجت‌های جدید بازار می‌دهد.

4. The Verge

بهترین سایت های اخبار تکنولوژی خارجی
بهترین سایت های اخبار تکنولوژی خارجی

سایت The Verge با هدف نشان دادن چگونگی تغییر زندگی مردم با فناوری، در سال 2011 تاسیس شد. مهم‌ترین تفاوتی که The Verge با سایر سایت‌های اخبار تکنولوژی دارد این است که، علاوه بر نقد محصولات و اپلیکیشن‌های مختلف، ویدئو‌ها، کتاب‌ها و حتی پادکست هم در زمینه فناوری به کاربران خود ارائه می‌دهد.

3. Venturebeat

یکی از وبلاگ‌های پیشرو در زمینه پوشش و ارسال آخرین اطلاعات مربوط به فناوری، سایت Venturebeat است. این وبلاگ شامل مجموعه‌ای از مقاله‌ها، اخبار عمومی و معرفی مشاغل مرتبط با فناوری است؛ اما برخلاف سایت‌های دیگر اطلاعات چندانی در زمینه معرفی انواع گوشی هوشمند، تبلت و لپ تاپ ارائه نمی‌دهد.

2. TheNextWeb

با بیش از 7 میلیون بازدید ماهانه، سایت TheNextWeb یک پیشنهاد عالی برای فعالان حوزه تکنولوژی محسوب می‌شود. شما می‌توانید آخرین اطلاعات در مورد اپلیکیشن‌ها، بازی‌ها، گجت و محصولات را در سایت TheNextWeb پیدا کنید. جذاب‌ترین بخش وبسایت، معرفی گجت‌های نسل بعدی است.

1. Gizmodo

یکی از سایت‌هایی که دوستداران گجت و اخبار تکنولوژی، روزی چندبار از آن بازدید خواهند کرد، Gizmodo است. این سایت یک راهنمای عالی برای بررسی گجت‌ها است و آخرین اخبار‌ها مربوط به سیستم عامل‌های ios و اندروید را منتشر می‌کند. اطلاعات مفیدی هم در مورد انواع گوشی‌ها، تبلت‌ها و دوربین در سایت Gizmodo ارائه می‌شود. تمام اطلاعات ارائه شده در سایت، به کاربر امکان می‌دهد خریدی دقیق و درست داشته باشد.

جانبی؛ بهترین سایت اخبار تکنولوژی در زبان فارسی

سایت جانبی، بهترین منبع اخبار تکنولوژی و مقالات فناوری در وب فارسی است. جانبی به صورت روزانه میزبان میلیون‌ها کاربری است که به دنبال اخبار فناوری هستند. اگر شما هم به دنبال رصد اخبار فناوری و مطالعه مقالات تخصصی هستید، پیشنهاد می‌کنیم همین حالا به سایت جانبی مراجعه کنید.

با منابع موثق و بهترین سایت های اخبار تکنولوژی خارجی، می‌توانید اطلاعات لازم در مورد محصولات مورد نظر خود را به دست آورده تا انتخاب مناسبی داشته باشید.

بعد از جمع آوری اطلاعات و انتخاب محصول، نوبت خرید آن از یک فروشگاه معتبر می‌شود. فروشگاه اینترنتی جانبی، یک گزینه عالی برای خرید لوازم جانبی موبایل، تبلت و کامپیوتر است. آگاهی از پیشنهادات شگفت انگیز، برآورد قیمت لوازم جانبی متنوع اپل واچ، قیمت هندزفری و داشتن وبلاگی متنوع در حوزه تکنولوژی برخی از مزایای سایت جانبی است.

فروشگاه اینترنتی جانبی با داشتن نماد اعتماد الکترونیک و 7 روز ضمانت باز پس گیری کالا، خیال شما را از بابت خرید اینترنتی آسوده می‌کند.

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!