MeasuringDigitalMarketing

سئو ارگانیک چیست؟

  •  بهینه سازی موتورهای جستجو (سئو) به شکل ارگانیک شامل روش ها و تکنیک هایی است که بر اساس آن یک سایت بدون استفاده از روش های هزینه ایی و بر اساس الگوریتم های موتور جستجو رتبه بندی می شود. روش هایی مانند ترویج و ارتقا کلمات کلیدی ، بک لینک ها و ایجاد محتوای غنی و با کیفیت باعث بهبود رتبه بندی در نتایج موتورهای جستجو خواهد شد.
  •  روش های کلاه مشکی سئو مانند استفاده بیش از حد کلمات کلیدی و لینک ها هم می تواند باعث بهیود سئو ارگانیک شود اما عواقبی هم دارد. یعنی ممکن است در کوتاه مدت باعث باعث اثرات مثبت در رتبه بندی های موتور جستجو شود اما در صورت شناسایی شدن توسط موتورهای جستجو جریمه هایی را برای سایت استفاده کننده بوجود خواهد آورد.
  •  کاربر هم متوجه این موضوع می شود که از تکنیک های کلاه مشکی استفاده شده پس اعتماد او به سایت کاهش پیدا کرده و ترافیک وبسایت در گذر زمان کمترخواهد شد.
organic seo 1

مزیت کاربرد سئوی ارگانیک

کاربران سایت شما، افراد واقعی هستند و همین امر لزوم واقعی بودن سئو سایت را تایید می کند. زمانی که سئوی سایت شما ارگانیک و واقعی باشد، اگر کلمات کلیدی سایت به رتبه اول برسد، ماندگار خواهد ماند و البته در ادامه اگر شما اقداماتی که برای حفظ موقعیت لازم است را انجام دهید، این ماندگاری، ادامه دار خواهد بود.

حال زمانی که صفحات و کلید واژه ها ماندگار شوند، رنکینگ یا رتبه بندی سایت و یا آن صفحه بالا می رود در این صورت لینک های ان بخش از سایت شما در ایندکس گوگل قرار می گیرد. در نتیجه زمانی که کاربرد عبارتی را متناسب با سیات شما سرچ می کند، گوگل لینک رتبه عالی سایت را در اختیار او قرار می دهد.

لذا همان گونه که متوجه شدید، سئوی ارگانیک منجر به قرار گیری سایت در ایندکس، افزایش رنکینگ سایت و در نهایت افزایش بازدید از سایت می شود. سئوی ارگانیک در تجارت های الکترونیکی نقش خیلی مهمی را ایفا می کند چون کاربر، مشتری نیز هست و قصد دارد که از سایت خریداری کند پس هر چه سئو سایت واقعی تر باشد، اعتماد مشتری بیشتر خواهد شد.

روش های کسب سئو ارگانیک

اگر به دنبال اجرای یک سئو کلاه سفید هستید، فقط موارد زیر را نیاز دارید:

organic search 1

هدف سئو ارگانیک چیست؟

هدف اصلی از انجام سئو به صورت ارگانیک جذب بازدیدکننده واقعی است. شما اگر بتوانید بازدیدکننده واقعی داشته باشید هیچ وقت بازار را از دست نخواهید داد!

چگونه سئوی ارگانیک انجام دهیم؟

شما برای انجام سئوی ارگانیک می توانید از خدمات مشاوره و آموزشی سئو سیروتا استفاده کنید.

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!