download 1

سئوسایت شما تا چه حد درست و اصولی است؟

سئو (SEO (Search Engine Optimization به معنای بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو است و شامل تکنیک‌هایی است که باعث می شود به افرادی که به دنبال محصول یا خدمات شما از طریق موتورهای جستجو مانند bing و yahoo و google هستند، معرفی شوید. قرار گرفتن نام سایت شما در رتبه‌های بالا در صفحات نتایج موتور‌های جستجو (SERPs) بسیار ارزشمند است، در واقع بهبود رتبه سایت در نتایج جستجو یک تبلیغ پر مخاطب و کم هزینه در بهترین فضای تبلیغاتی جهان است. امروزه برای داشتن رنکینگ بالا در گوگل باید بازدید کننده راضی داشته باشید، هر چقدر تعداد بازدید سایت شما بیشتر باشد و کاربران زمان بیشتری را در سایت شما بگذرانند، گوگل شما را سایت معتبرتری می شناسد.

بررسی سئو سایت

اما شما زمانی که تمام فعالیت ها در رابطه با سئو را انجام میدهید، می بایست با استفاده از ابزارهایی متوجه شوید که چقدر فعالیت های شما در رابطه با سئو کارآمد می باشد. به طور کلی فعالیت هایی که شما در رابطه با سئو سایت انجام داده اید، در مسیر درستی بوده است یا خیر.

برای بررسی سئو سایت شما، ابزارها و سایت های بسیاری وجود دارد که به شما کمک می کنند در این رابطه اطلاعاتی را به دست آورید. بسیاری از این ابزارها و سایت ها برای ارائه مختصری از اطلاعات، رایگان می باشند ولی اگر اطلاعات دقیق تر و مفصل تری را مد نظر داشته باشید، می بایست هزینه آن را پرداخت کنید. در ایران نیز سایت هایی وجود دارند که خدمات بررسی سئو سایت شما را ارائه می دهند و در قبال فعالیت هایی که انجام می دهند هزینه ای از شما دریافت می کنند و سایت های بسیاری نیز وجود دارند که برای شما به رایگان این کار را انجام می دهند. شما با استفاده از هر دو روش می توانید به خوبی بررسی کنید که سئوسایت شما تا چه حد درست و اصولی می باشد.

هدف از سئو سایت

حتما برای شما هم این سوال پیش آمده که هدف از سئو سایت چیست و یا اینکه اصطلاحا با سئو شدن سایت، شما از چه مزایایی بهره مند می شوید. همانطور که در بالا به آن اشاره کردیم سئو به معنای بهینه سازی سایت شما برای موتورهای جستجو می باشد. همه افراد زمانی که قصد دارند در رابطه با موضوعی اطلاعاتی کسب کنند و یا اینکه نیاز خود را از طریق اینترنت برطرف کنند، شروع به جستجو در موتورهای جستجویی نظیر گوگل می کنند. کلمه یا عبارت مورد نظر خود را می نویسند و گوگل نیز با توجه به آن موضوع و کلمه، محتواها و سایت هایی را در پیش روی آنها قرار می دهد. زمانی که محتوا و سئو سایت شما به درستی انجام گرفته باشد،در مورد کلمات کلیدی که مد نظر شماست. محتوا و سایت شما به مخاطب از سوی موتورهای جستجو پیشنهاد می شود. به این معنا که با سئو سایت شما، رتبه سایت شما در سایت الکسا و گوگل افزایش می یابد و به صفحه اول گوگل نزدیک می شود. این نکته بسیار مهمی است که سایت شما در حیطه ای که در آن فعالیت دارید، در صفحه اول گوگل باشد. به دلیل اینکه با توجه به بررسی های صورت گرفته، مشخص شده که درصد بسیار زیادی از افراد برای هیچ زمانی به صفحه دوم گوگل مراجعه نمی کنند. و فقط از سایت هایی که در صفحه اول هستند، نیاز خود را برطرف می کنند. شما در سایت خود حتما می بایست از این ابزاری که به رایگان در اختیار دارید و به شما کمک می کند که مخاطبان و مشتریان زیادی را به خود جذب کنید، بهره کامل را ببرید. زمانی که رتبه سایت شما افزایش پیدا می کند و در صفحه اول گوگل قرار دارید، روزانه تعداد بسیار زیادی از افراد وارد سایت شما می شوند، که این نکته برای شما بسیار مهم و حائز اهمیت می باشد.

سئوسایت شما تا چه حد درست و اصولی است؟

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!