سئو مخفف چیست؟

سئو مخفف چیست؟


 ۷ اقدام مهم برای بهبود سئو خارجی یا Off Page SEO سایت با بک لینک

بک لینک تبلیغاتی می‌باشد که از طریق آن لینک به صفحات متفاوت سایت داده می‌شود. این لینکها مفید و معتبر هستند و کاربرانی که در جستجوی اطلاعات مرتبط با سایت هستند را به سمت آن می‌فرستد. به جرات می‌شود گفت که یکی از اساسی‌ترین و مهمترین عوامل در زیاد شدن رتبه سایت به شمار می‌رود. البته یادتان نرود که اگر محتوای وب سایت و هاست تان، از کیفیت بالایی برخوردار نباشد، دریافت بک لینک تاثیری ندارد. پس در زمان خرید هاست به کیفیت آن دقت کنید.

 وبلاگ

وبلاگ‌ها بهترین راه برای معرفی کسب و کار شما به مخاطبین می‌باشند. ایجاد مقاله‌های خوب و مناسب با محتوای مفید که به اضافه افزایش سطح اطلاعات کاربران، آن‌ها را با حرفه و محصولات شما هم آشنا می‌کند. وبلاگ عامل مفیدی برای ترویج وب سایت می‌باشد که با ایجاد بک لینک‌های مفید از آن می‌شود ترافیک سایت را به صورت چشمگیری زیاد کرد.

 ۷ اقدام مهم برای بهبود سئو خارجی
۷ اقدام مهم برای بهبود سئو خارجی

رپورتاژ خبری و سئو خارجی یا Off Page SEO

رپورتاژ در تبلیغات اینترنتی به عنوان یک گزارش یا مصاحبه برای معرفی اشخاص یا برندها در سایت‌های خبری پربازدید درج می‌شود. این رپورتاژ آگهی به صورت یک خبر تبلیغاتی منتشر می‌شود. گزارشی از فعالیت کسب و کار شما که توسط مدیر تبلیغات یا روابط عمومی در سایت‌های خبری بزرگ و پر بازدید گذاشته می‌شود. با توجه به اینکه آمار بازدید این سایت‌های خبری بسیار بالا است، احتمال کلیک کردن روی خبر و وارد شدن به سایت شما خیلی بالا می‌رود. پس کاربران اینترنتی مطالعه با مطالعه محتوای تبلیغاتی شما، از ویژگی‌های وبسایت، خدمات و محصولاتتان مطلع می‌شوند و اسم برند شما به عنوان یک برند معتبر در ذهن مردم باقی می‌ماند.

به اضافه این مزیت، هزینه درج رپورتاژ آگهی در سایت‌های خبری پر بازدید کمتر از گذاشتن آگهی مستقیم می‌باشد و می‌تواند توجیه اقتصادی مناسبی برای تبلیغات هم داشته باشد. مدیران کسب و کار و بازاریابی‌های آنلاین، از این امکان برای انتقال ترافیک بالا به سایت استفاده می‌کنند که این امر کمک زیادی به بهبود سئوی سایتتان می‌کند.

 فعالیت در فروم ها و تأثیر آن روی سئو خارجی یا Off Page SEO

فروم های مرتبط با فعالیت سایتتان که شامل افراد و گروه‌های زیادی است را بیابید. با عضویت در این فروم ها و با ایجاد بک لینک‌های مناسب به وب سایت و پاسخ به سؤالات کاربران، به بهبود سئوی سایتتان کمک کنید. با این کار سایتتان در معرض دید افراد متخصصی که در حیطه کسب و کار شما فعال هستند قرار می‌گیرد.

شبکه‌های اجتماعی و سئو خارجی یا Off Page SEO

امروزه شبکه‌های اجتماعی مقصد کاربران خیلی زیادی در دنیای بزرگ اینترنت هستند. افراد خیلی زیادی در طول شبانه روز با تبلت یا گوشی موبایل، بیشتر وقت خود را در فضای مجازی سپری می‌کنند. ایجاد صفحات کاربری در شبکه‌های اجتماعی مانند فیس‌بوک، اینستاگرام، توییتر، لینکدین و غیره به بالاترین آمار بازدید سایت ختم می‌شود. گذاشتن پست‌هایی مثل معرفی خدمات، برگزاری جشنواره، تخفیفات دوره‌ای، قرعه کشی و غیره بازدید موثری را به سمت سایتتان روانه می‌کند که در کنار لینک داخلی، گذاشتن لینک مستقیم به صفحات متفاوت سایت در شبکه‌های اجتماعی به اعتبار کسب و کارتان کمک می‌کند.

 ۷ اقدام مهم برای بهبود سئو خارجی
۷ اقدام مهم برای بهبود سئو خارجی

ویدیوی تبلیغاتی

شما می‌توانید با تولید کردن ویدیوهای مرتبط با زمینه‌ای که در آن فعالیت می‌کنید، با معرفی محصولات و خدماتی که ارائه می‌دهید، مخاطبان زیادتری را به سمت سایتتان جذب کنید. همینطور به اشتراک گذاری در وب سایت‌های معتبری مثل یوتیوب، آپارات و غیره با زیاد کردن آمار بازدید سایت، موجب بهبود سئو آن می‌شود.

 عضویت در موتورهای جستجو و محتوا و سئو خارجی یا Off Page SEO

شما باید سایتتان را به موتورهای جستجوی پربازدید و معروف دنیا بشناسانید. با ثبت نام در گوگل، یاهو، الکسا و غیره امتیاز سایتتان را زیاد کنید. همینطور بعد از منتشر کردن هر مقاله جدید در وبلاگ، آن را در سایت‌های معتبر مقالات، که دایرکتوری معتبر هستند بفرستید. این اقدامات احتمال دیده شدن سایت و مقالاتتان را زیاد می‌کند و کاربران خیلی زیادی را به سمت سایتتان می‌کشاند.

 ۷ اقدام مهم برای بهبود سئو خارجی
۷ اقدام مهم برای بهبود سئو خارجی

 تأثیر سئو خارجی یا Off Page SEO بر روی رتبه سایت

هر دو مورد سئو خارجی یا Off Page SEO و آن پیج در بهبود جایگاه سایتتان تأثیر گذار هستند و متخصصان سئو به طور دقیق و حرفه‌ای آنها را بررسی می‌کنند. این دو، مثل دو بازوی سئو هستند که در کنار هم دیگر رتبه سایت را به صفحه نخست نتایج جستجوی گوگل، یاهو و غیر منتقل می‌کنند. برای استفاده از خدمات سئو با اشخاصی مشورت کنید که در این زمینه آشنایی کافی برای افزایش سئو سایت و اقدامات سئو خارجی یا Off Page SEO آن را انجام می‌دهند. امیدواریم که با مطالعه این مقاله با مفهوم سئو خارجی یا Off Page SEO آشنا شده باشید.

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!