سایت شرکتی2

استراتژی پایدار سئو


۲۰ باید و نباید در طراحی سایت های تاثیرگذار :

هنگامی که شما یک وب سایت را طراحی می کنید (یا به یک طراح وب سفارش ساخت یک سایت را می دهید) موارد خاصی وجود دارد که باید از آن ها آگاه باشید ،چیزهایی که به طور معمول از ذهن شما عبور نمی کنند.به طور متوسط برای افرادی که یک وب سایت برای کسب و کار خود می خواهند یک چیز مهم وجود دارد-فروش.

۱-ساختار صفحه خود را نگه دارید.

در ماه های اخیر ما انفجاری از شبکه های بزرگ طراحی و فایل های CSS را دیده ایم.متعاقبا پس از ساختار و توازن یک مجله/روزنامه بزرگ، این سیستم های شبکه ای به توزیع اطلاعات در یک ساختار کمک کرده و دنبال کردن آن را آسان می کنند.

۲- BOX را هر جایی قرار ندهید

ما همه قبلا این وب سایت ها را دیده ایم با حدود ۲۰ BOX در اندازه های مختلف ،هیچ چیز به درستی پوشش داده نشده و در جای خودش نیست .اگر شما یک طراح وب هستید و نمی توانید اقلام را به درستی در محیط ساختار قرار دهید،ما هم شما را یک طراح وب نمی دانیم.

۳-بر روی آنچه که مهم است تمرکز کنید

آیا شما مشغول ساخت یک وب سایت که محصول خاصی را می فروشد هستید؟اگر چنین است ،در صفحه اصلی به آن اشاره کنید.در صفحات داخلی ،شماره تماس برای سفارش آن اقلام را بگنجانید.اگر در حال ساخت بلاگی هستید که مباحثی را آموزش می دهد یا می نویسد ،مطمئن شوید که به اندازه کافی مورد توجه و قرار می گیرند.وب سایت هایی شبیه WOO THEME یک کار بزرگ انجام می دهند و تمرکز اصلی آن ها تم های وردپرس است.

۴-تبلیغات بی ربط در صفحات خود قرار ندهید

اگر قصد دارید از وب سایت خود کسب درآمد کنید ،تبلیغات بیش از حد را قطع کنید.اگر صفحات شما ۷۰% تبلیغات و تنها ۳۰% محتوا دارد ،به احتمال بالایی مردم سایت شما را ترک خواهند کرد و هرگز بر نخواهند گشت.قراردادن تبلیغات با اولویت اول ،ایده بدی است.سعی کنید آن ها را به صورت ترکیبی بکار ببرید و مطمئن شوید که تبلیغات جدا از محتوا نیستند.

۵-رنگ بندی صحیح را استفاده کنید

شناخت احساسات خوانندگان سایت، به شما کمک می کند که رنگ بندی صحیح استفاده کنید.اگر وب سایت شما مربوط به ——— باشد ،نیازی به رنگ بندی خیلی روشن ندارید.متوجه خواهید شد که اغلب برند های پانک راک رنگ بندی CMYK دارند(صورتی،زرد،سیاه و آبی) ،در حالیکه یک وب سایت پزشکی با طرح رنگ روشن و باز تر زیباتر است.

۶-بیش از ۲۰ رنگ مختلف به کار نبرید

داشتن همه ۶۴ رنگ در صفحه شما ،نتنها بد به نظر می رسد ،بلکه موجب آزار خوانندگان شده و آن ها را دور می کند.رنگ ها باید به درستی با هم ترکیب شده باشند و نباید در تضاد با یکدیگر باشند.اگر در انتخاب رنگ بندی ماهر نیستید ،من سایتی مثل Colour Lovers را که طرح های رنگی ساخته شده توسط کاربران را نشان می دهد را پیشنهاد می کنم.

۷-اسکن صفحات خود را آسان کنید

مردم برای فهمیدن اینکه وب سایت شما در باره چه چیست و چه چیزی را پیشنهاد می کند ،بیش از ۵ دقیقه وقت صرف نمی کنند.آسان ترین راه برای اینکه متوجه شوید اطلاعات صحیحی را به خوانندگان خود عرضه می کنید این است که اسکن صفحات خود را آسان کنید.از تگ های H برای تاکید و تمرکز بر آیتم های مهم استفاده کنید.

۸-در هر صفحه ،پاراگراف طولانی ۱۰۰۰ کلمه ای نداشته باشید

اگر یک دلیل وجود داشته باشد که من را از عضویت در یک وبلاگ باز دارد،وجود پست های طولانی با بیش از ۱۰۰۰ کلمه است که هیچ بند شکسته ای ندارد. همچنین اگر حتی کلمه و یا نشانه ای که نشان دهد این پست حاوی مطلب مهمی است،وجود نداشته باشد.مطالب خود را بشکنید و خواندن آن را آسان تر کنید.

۹-سادگی را رعایت کنید

این یک واقعیت ثبت شده است که فرم های ثبت نام با بیش از ۳ آیتم (معمولا نام ،ایمیل و یک آیتم دیگر) نرخ ثبت نام پایین تری نسبت به فرم های ساده تر خواهند داشت.

۱۰-درباره هیچ چیز توضیح زیاد ندهید

اگر یک وبلاگ در باره زندگی شخصی خود و یا چیزی شبیه آن را دارید و می خواهید طرفدارانتان را نگه دارید ،چهره های بیش از حد خندان،خرده خرده پیش بردن مطالب تصادفی ،لول های بیش از حد و تودرتو را به کار ببرید.اما نوشتن پست های تصادفی در باره اینکه دیروز کجا رفتید یا چه چیزی خوردید در وب سایت مربوط به کسب و کارتان ،قطعا مردم را دور خواهد کرد.

۲۰ باید و نباید در طراحی سایت های تاثیرگذار
۲۰ باید و نباید در طراحی سایت های تاثیرگذار

۱۱- بر روی نوشتن صحیح ،تمرکز کنید

کلمات حائز اهمیت است.آن ها را کوتاه،شیرین و به جا استفاده کنید.اگر در نوشتن مطالبی که بتواند توجه خوانندگانتان را جلب کند مشکل دارید،کسی را استخدام کنید تا این کار را انجام دهد.نوشتن به اندازه طراحی وب سایتتان اهمیت دارد.انتخاب کلمات مناسب برای دکمه های ثبت نام،عنوان صفحات،آیتم های پیمایش و اقدام به تماس، می توانند بین ۵۰% تا ۹۰% نرخ ثبت نام را تغییر دهد.

۱۲-صفحات خود را با کلمات کلیدی پر نکنید

نه گوگل احمق است و نه خوانندگان شما.اگر در پاراگراف از هر صفحه از سایت ،کلمه کلیدی مربوط به سایت بیش از ۳۰-۴۰ بار تکرار شده باشد،نتنها آن را برای خوانده شدن ضعیف می کند ،بلکه شما تنبیه خواهید شد.نوشتن باید بطور طبیعی انجام شود و کلمات کلیدی در جای خود استفاده شوند.

۱۳-نوار Navigation (ناوبری) خود را به درستی تنظیم کنید

اگر یک صفحه ثبت نام در وب سایت خود دارید ،ممکن است نوار ناوبری خود را به رنگ آبی داشته باشید،درحالیکه دکمه ثبت نام باید سبز رنگ باشد.با این وجود ،می خواهیداستفاده از منوی ناو بری خود را آسان کنید.

۱۴-خوانندگان خود را به جستجو برای چیزی مشغول نکنید

خوانندگان شما نباید بیش از ۳۰-۴۰ دقیقه صرف پیدا کردن صفحات درباره ما یا ارتباط با ما بکنند.همچنین آن ها نباید سه صفحه را برای رسیدن به فرم ثبت نام طی کنند.چیزهای مهم را به صورت باز قرار دهید. برای مواردی که نیاز به تمرکز زیادی در وب سایت ندارند ،ممکن است مایل باشید که از جعبه جستجو استفاده کنید.از وب سایت هایی که امکان جستجو ندارند مثل Web Design101 می باشد.

۱۵-زمان بارگذاری سایت خود را بهینه کنید

اگر یک موضوع در محدوده زمانی معین در کل این مقاله وجود دارد این واقعیت است که بازدید کنندگان کم طاقت هستند.شما نیاز دارید که سرعت وب سایت خود را بهینه بسازید و صفحات سایت را ظرف ۱ تا ۲ ثانیه بارگذاری کنید.برا ی این منظور باید مطمئن شوید که فایل های CSS شما فشرده هستند،از گوگل برای میزبانی فایل های javascript استفاده کنید و مطمئن شوید که صفحات شما با سرعتی بهینه طراحی و کدنویسی شده اند.

۱۶-برای هر چیزی یک تصویر در صفحه نگذارید

محتوای متنی وب سایت دقیقا باید متن باشد.نیازی نیست که بلاک های متنی سایت، عکس jpg باشد.همچنین داشتن پس زمینه ای با اندازه بیشتر از ۱MB ،باعث خواهد شد که سرعت بارگذاری صفحه شما پایین بیاید.وب سایت هایی را دیده ام که با استفاده از ۲ کتابخانه جاوااسکریپت مختلف و بارگذاری ۱۰ + اسکریپت پلاگین در هدر و وب سایت خود،حدود ۲۰ ثانیه طول می کشد تا به طور کامل لود شوند.

۱۷-فونت هایی با اندازه مناسب استفاده کنید

تایپوگرافی یک جنبه بسیار مهم از طراحی است.اندازه درستی برای بخش عناوین استفاده کنید و مطمئن شوید که فونت هایی که استفاده می کنید تاثیر بالایی در خوانندگان شما دارند وقتی که وب سایت شما را بازدید می کنند.بطور کلی ،باید یک فونت اصلی برای محتوای سایت استفاده کنید و برای عناوین صفحه ،فونت متفاوتی به کار ببرید.

۱۸- ۵فونت مختلف در ۱۰ اندازه متفاوت استفاده نکنید

تصور کنید : فونت عناوین صفحه times new roman،محتوای صفحه Arial،لینک های ناوبری sans و نوار کناری impact باشد.چقدر زشت به نظر می آید؟این چشم انداز را برای دفعه بعد که نی خواهید وب سایتی را بسازید ،به خاطر داشته باشید.

۱۹-صفحات خود را برای بازدید ،جذاب کنید

حرفی که مردم به شما می زنند ممکن است این باشد که از روی جلد یک کتاب در باره آن قضاوت نکنید،اما این یک دروغ است.اولین چیزی که مردم می بینند طراحی وب سایت شماست.اولین برداشت بهتر است خوب باشد. استفاده از بافت / شیب که به سایت شما عمق می بخشد و زیبایی طراحی شما را مورد توجه قرار می دهد.من تلاش می کنم که طراحی های شما در گالری هایی مثل CSS maniaa پذیرفته شود.

۲۰-موارد بیهوده و بی ربط استفاده نکنید

از انیمیشن های gif قدیمی استفاده نکنید و همچنین نوشته های متحرک و متن و گرافیک به هم ریخته و آشفته که طراحی شما را شبیه صفحه مای اسپیس ۱۳ سال پیش می کند.همه چیز تغییر کرده است و مردم انتظار ندارند چیزی را ببینند که ۷ سال پیش مانند آن ساخته شده است.اگر شما یک حرفه ای هستید ،اینگونه عمل کنید و مطمئن شئید که طراحی های شما اینچنین است

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!