how to seo the site 1 1

چگونه سایت خود را سئو کنیم

سئو چیست؟

سئو بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو به منظور افزایش رتبه صفحات سایت شما در گوگل است؛ تا کسب و کار شما در فضای آنلاین بهتر دیده شود و در نتیجه مخاطبین هدفمند بیشتری را جذب کنید.سئو سایت یا بهینه سازی سایت یکی از فعالیت هایی است که توسط سئوکار انجام می شود.

چگونه سایت خود را سئو کنیم
چگونه سایت خود را سئو کنیم

برای اینکه شما بتوانید سایت تان را به صورت حرفه ای سئو کنید باید تمام مباحث سئو را کامل یاد بگیرید.

چرا باید سایت را سئو کنیم ؟

how to seo the site 1

 

برای اینکه سایت تان را سئو کنید باید تمام مراحل سئو را کامل یاد بگیرید و مرحله به مرحله سایت تان را سئو کنید.  در ادامه به صورت کامل به شما آموزش داده ایم که چرا باید سایت خود را سئو کنید.

  1. – بهترین روش برای جذب کاربران هدف سئو سایت است. کاربران هدف افرادی هستند که حاضرند بابت محصولات و خدمات تان به شما پول بدهند. اگر اصولی سایتتان را سئو کنید می توانید به صورت نامحدود کاربران هدف زیادی را جذب کسب و کارتان کنید.
  2.  سئو کاملا رایگان است. اگر شما اصول سئو را کامل یاد بگیرید می‌توانید به صورت کاملا رایگان سایت تان را سئو کنید.
  3. با استفاده از  دیگر نیازی به هزینه های اضافی مثل هزینه تبلیغات ندارید و در هزینه های شما صرفه جویی می شود.

how to seo the site 5

نقش سئو درسایت چسیت

نقش سئو در سایت به این صورت است که وقتی سایت تان را بهینه سازی می کنید و در کلمات کلیدی و یا عبارت هایی که مخاطبان و کاربران در گوگل جستجو می کنند به نتایج اول گوگل می رسید.

چگونه سایت خود را سئو کنیم ؟

برای اینکه شما سایتتان را سئو و بهینه سازی کنید و به نتایج اول گوگل برسید باید سه مرحله سئو که عبارت است از انتخاب کلمات کلیدی، سئو داخلی یا on page seo، و سئو خارجی یا off page seo را انجام دهید.

 

how to seo the site 1
چگونه سایت خود را سئو کنیم

برای اینکه شما سایتتان را سئو و بهینه سازی کنید و به نتایج اول گوگل برسید باید سه مرحله سئو که عبارت است از انتخاب کلمات کلیدی، سئو داخلی یا on page seo، و سئو خارجی یا off page seo را انجام دهید.

 

1- انتخاب کلمات کلیدی سایت

درمرحله اول شما باید بهترین کلمات کلیدی را برای سایت تان انتخاب کنید. منظور از کلمات کلیدی همان عباراتی هستند که مخاطبان و کاربران تان در گوگل جستجو می کنند. به عنوان مثال همین مقاله که در حال مطالعه آن هستید برای کلمه کلیدی ” چگونه سایت را سئو کنیم ” بهینه سازی شده است. وقتی کسی کلمه چگونه سایت را سئو کنیم را در گوگل جستجو می کند سایت ما در نتایج اول گوگل دیده می شود و باعث میشود که کاربر وارد سایت ما شود.

2- سئو داخلی سایت (on page seo)

در مرحله دوم شما باید تمام اصول سئو داخلی یا on page seo را کامل انجام دهید. منظور از سئو داخلی به مجموعه کارهایی که شما باید داخل سایت انجام دهید تا سایت تان برای گوگل و موتورهای جستجو بهینه سازی شود. البته در ادامه به صورت کامل و جامع تر شما را با انتخاب کلمات کلیدی و سئو داخلی آشنا خواهیم کرد.

 

3- تولید محتوا با کیفیت برای سایت

how to seo the site 8در مرحله سوم باید اصول سئو خارجی یا off page seo را انجام دهید. منظور از سئو خارجی به مجموعه کارهایی که باید خارج از سایت انجام دهید تا سایت تان برای گوگل بهینه سازی شود را سئو خارجی می گویند.

تا اینکه فهمیدید برای اینکه سایتتان را سئو کنید دقیقا چه کارهایی باید انجام دهید در ادامه شما را به صورت کامل تر و جامع تر با مباحث سئو و بهینه سازی سایت آشنا خواهیم کرد.

4- ساخت و ایجاد بک لینک

چهارمین مرحله در سئو که یکی از فاکتورهای بسیار مهم در سئو خارجی یا off page seo است ساخت بک لینک برای سایتتان است. در این مرحله شما باید برای سایتتان بک لینک های با کیفیت ای بسازید.

منظور از بک لینک این است که وقتی سایتی به سایت شما لینک می‌دهد یک بک لینک برای شما محسوب می شود. می توانید در انجمن ها و یا حتی سیستم های وبلاگ دهی وبلاگ های مختلفی با نام های مختلفی ایجاد کنید و برای مطلبی که منتشر کردید شروع اولین سازی کنید.این کار باعث می شود که شما سریعتر به نتایج اول گوگل برسید.

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!