download 79

پیج رنک عددی است بین 0 تا 10 که گوگل برای رتبه بندی وبسایت ها از آن استفاده می کنید در واقع هر چه پیچ رنک وبسایت شما بالاتر باشد وبسایت شما از نظر گوگل تبادل لینکمحبوب تر خواهد بود و در هنگام جست و جوی یک عبارت که مربوط به وبسایت شما است گوگل وبسایت شما را متناسب با رتبه ی پیچ رنک در صفحات اول یا دیگر صفحات قرار میدهد و به همین ترتیب در در افزایش بازدید وبسایت شما نقش کاملاً موثری را دارد.

برای افزایش پبچ رنک راه های گوگناگونی وجود دارد که مهمترین آن تبادل لینک با وبسایت هایی است که دارای پیچ رنک بالاتری نسبت وبسایت شما دارند.

البته اگر شما از سایت های تبادل لینک اتوماتیک استفاده کنید به جای افزایش پیچ رنک با کاهش آن مواجع خواهید شد زیرا گوگل سایت هایی را که به صورت اتوماتیک تبادل لینک می کنند به خوبی می شناسد و برای آن ها نمره ی منفی قرار می دهد.

برای افزایش پیج رنک چه کاری باید کرد؟

بهترین راه برای افزایش پیج رنک، کسب لینک ورودی به سایت از صفحاتی با پیج رنک بالا است. شما میتوانید با دیگران تبادل لینک کنید ولی این کار را فقط با صفحات مرتبط و به تعداد محدود انجام دهید. سایت خود را دایرکتوری های معتبر مانند Open Directory Project ثبت کنید.

شما میتوانید با لینک کردن صفحات داخلی سایت خود به یکدیگر بر پیج رنک آنها بیافزایید ولی استفاده بیش از حد از این تکنیک بر پیج رنک گوگل شما تاثیر منفی خواهد گذاشت و در نهایت تولید محتوای مفید و مناسب راهی مطمئن برای کسب لینک ورودی از دیگر سایتها میباشد.

فاکتورهایی برای رتبه بندی در کنار  PageRank

شما در کنار فعالیت های مربوط به PageRank می بایست توجه خود را نسبت به رتبه بندی اصلی سایت هم جلب کنید. برای افزایش و بهبود رتبه در رنکینگ های موتورهای جستجوی مختلف، دقت به نکات زیر مهم می باشد:
– 
اشتراک گذاری ها و لایک های فیسبوک
– تویئت های توئیتر
– اشتراک گذاری ها و لایک های گوگل پلاس
– مناسب بودن آدرس دامنه
– تعداد کلمات در صفحه
– ترافیک و بازدیدهای وب سایت
– سرعت بارگذاری صفحه

download 80

سئوکار حرفه ای:مهندس مهدی مژدهی

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!