download 37

 نکاتی درباره نوشتن پیام های تبلیغاتی :

۱. تمرکز روی راهکار

مخاطبین شما برای رفع نیازهای خود از محصولات و خدمات شما استفاده می کنند،  شما باید به خوبی این نیازها را بررسی کنید و در پیامهای تبلیغاتی خود دقیقا به آنها اشاره کنید و محتوای تبلیغ خود را با تمرکز روی این نیازها ایجاد کنید.  وقتی مخاطبین هنگام خواندن تبلیغات شما متوجه شوند که دقیقاً به نیازهای آنها اشاره شده است تمایل بیشتری برای استفاده از خدمات شما پیدا می کنند.

2. هم راستا با بازار هدف خویش

اگر شما بازار هدف خود را نشناسید و بدون برنامه اقدام به نوشتن پیام های تبلیغاتی کنید،  پیام های بی محتوا، با بازخورد بسیار کم و یا به اصطلاح یک پیام اسپم خواهید داشت.  متن تبلیغ شما باید طبقه بندی شده، تاثیر گذار و بسیار کارآمد باشد. سعی کنید در محتوای تبلیغات خود دقیقا چیزی را ارائه دهید که مخاطبینتان انتظار دریافت آن را دارند.

3.استفاده از سر فصل ها 

از عنوان های محرک و غیر تکراری استفاده کنید. جملاتی را بکار ببرید که برای خوانندگان پیام شما جذاب باشند و آنها را به مطالعه ی ادامه ی پیام ترغیب کنند. باید بتوانید با تیترهای مناسب توجه کاربرانتان را جلب کنید و باعث شوید تمام محتوای پیام تبلیغاتی شما را مطالعه کنند.

۴. پیامی واضح

طراحی و ظاهر گرافیکی در تبلیغ شما مهم است اما نباید اجازه دهید آنقدر از آنها استفاده شود که محتوای پیام تبلیغاتی شما به چشم نخورد. اگر پیام شما صرفاً از نظر طراحی زیبا باشد،  توجه مخاطبین را به پیامی ناواضح جلب می‌کند، بنابر این سعی کنید باعث سردرگم شدن مخاطبین نشوید.

5. صریح گویی مزایا

در محتوای پیام تبلیغاتی خود مستقیم بگویید که اگر مخاطبین از محصولات و خدمات شما استفاده کنند از چه مزایایی برخوردار می شوند.  اگر فروش ویژه ای دارید آن را به طور واضح در تبلیغات خود بیان کنید. باید این حس را به مخاطبینتان منتقل کنید که استفاده از خدمات شما برای آنها بهتر است.

6. استفاده از کلمات متقاعد کننده 

هدف اصلی شما از نوشتن پیام های تبلیغاتی متقاعد کردن مخاطبین برای استفاده از محصول یا خدماتی که شما ارائه می دهید است.  بنابر این بسیار مهم است که در نوشتن  محتوای پیام از کلماتی استفاده کنید که متقاعد کننده باشند. برای مثال سعی کنید ویژگی های محصولات و خدمات خود را به طور کامل توضیح دهید تا مخاطب شما با داشتن اطلاعات کافی سریعتر تصمیم به خرید بگیرد.

images 53

سئوکار حرفه ای:مهندس مهدی مژدهی

 

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!