سئوکار مهدی مژدهی

پشتیبانی و نگهداری وب سایت مشهد

با گسترش حضور کسب و کار های مختلف در دنیای مجازی از طریق طراحی وب ، کسب اطمینان از خدمات نگهداری و پشتیبانی سایت یکی از ضروری ترین اقدامات و مهم ترین دغدغه های صاحبان مشاغل به شمار می رود.

راه اندازی Website یک روش ماندگار و کارآمد برای تبلیغات آنلاین محسوب می گردد، اما مطمئنا بعد از پباده سازی، نیاز به پشتیبانی سایت خواهد داشت.

در بازه های زمانی مختلف لازم است تا یک نیروی متخصص به رفع خطاهای فنی احتمالی و اجتناب ناپذیر به وجود آمده بپردازد و البته پروسه پشتیبانی و نگهداری سایت های اینترنتی تنها به این مقوله محدود نمیشود و از جنبه های مختلفی می توان آنرا تامین نمود.

ما در مجموعه پشتیبان وب با برخورداری از سوابق اجرایی مفید، ارائه دهنده خدمات طراحی، باز طراحی، بهینه سازی و سئو سایت ، نگهداری و پشتیبانی سایت به متقاضیان ارجمند می باشیم.

لازم به ذکر است که ایجاد تغییرات در کد نویسی صفحات وب و افزودن قابلیت ها و امکانات جدید در سایت ، به عنوان خدمات نگهداری و پشتیبانی سایت در نظر گرفته می شود و شما می توانید با بررسی و ملاحظه نمونه کارهای طراحی و پشتیبانی ما، میزان کیفیت کار نهایی را تشخیص بدهید و با تکیه بر این مورد بهتر تصمیم بگیرید و پشتیبانی سایت خود را تماما به کارشناسان مجرب و متخصص ما بسپارید و دیگر هیچ گونه نگرانی از این بابت نداشته باشید.

پشتیبانی و نگهداری وب سایت مشهد

سئو سایت

سئو سایت این روزها بیش تر از پیش مورد توجه شرکت ها و وب مستران و مدیران سایت ها قرار گرفته است .

سئو سایت یک ابزار ماندگار و شناخته شده برای بازاریابی اینترنتی است که با گذشت زمان مورد قبول افراد زیادی واقع شده و بسیاری از کسانی که در حوزه ی وب فعال هستند ، سعی دارند با روش های مختلفی آنرا به کار بگیرند. SEO (سئو سایت) مخفف عبارت Search Engine Optimization می باشد و به طور کلی به مجموعه ی تکنیک هایی اشاره دارد که به کارگیری آنها باعث افزایش ارزش و اعتبار یک سایت در نزد موتورهای جستجوگر و بازدید کنندگان می شود .

افزایش رتبه گوگل ساده ترین تعریفی است که اکثر افراد از سئو سایت دارند ولی چنین تعریف ساده ای نمی تواند ماهیت ، کاربرد و نتایج بهینه سازی و سئو سایت را توصیف نماید. ارتقاء جایگاه صفحات سایت در لیست نتایجی که در هنگام جستجو برای کاربران گوگل نمایش داده می شود تنها یکی از نتایج و آثار مثبت سئو سایت (seo) می باشد زیرا بسیاری از عوامل به یکدیگر وابسته هستند و با تاثیر گذاری بر روی یکدیگر در نهایت موجب پیشرفت یک سایت از دیدگاه سئو سایت می گردند.

برای مثال افزایش بازدید و ترافیک ، یکی از نتایج بهینه سازی و سئو سایت می باشد اما دستیابی به میزان متناسبی از آن بستگی به موارد دیگری هم چون برخورداری از جذابیت گرافیکی، کاربردی بودن و مفید بودن محتوا و مطالب برای کاربران و …. خواهد داشت.

ما در گروه پشتیبان وب بر اساس تجربه چندین ساله در زمینه ی بهینه سازی و سئو سایت و با تکیه بر دانش روز افزون خود ، آماده ی ارائه ی خدمات لازم به متقاضیان هستیم.

با بررسی و آنالیز سایت شما وضعیت آن را از لحاظ سئو بررسی کرده و راهکارهای لازم برای افزایش بازدید و مطابقت آن با اصول استاندارد را در قالب پلن هایی با مدت زمان و هزینه مشخص شده ارائه خواهیم داد.

اساس کار ما بر مبنای کلمات کلیدی مرتبط با موضوع کسب و کار شماست که بیشترین میزان جستجو توسط کاربران اینترنتی را داشته اند .

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!