پشتیبانی سئو سایت

پشتیبانی سئو سایت

برای اینکه نتایج و اثرات فعالیت سئو روی سایت شما ماندگار باشد، شما باید همان‌طور که به‌طور مستمر فعالیت‌های رقبای خود را رصد می‌کنید، می‌بایست وضعیت سئو سایت خود را نیز دائما بررسی نمایید. البته رصد کردن مستمر فعالیت‌های رقبا این امکان را نیز برای شما فراهم می‌کند تا با شناسایی رتبه سایت آن‌ها در صفحه نتایج موتورهای جستجو، فرصت‌های موجود برای سبقت گرفتن از آن‌ها را شناسایی کنید.

در ارتباط با ماهیت پشتیبانی سئو سایت هم خوب است بدانید که برای حفظ و ارتقای رتبه سایت خود در صفحه نتایج موتورهای جستجو و بهبود وضعیت سئو سایت خود در فضای دیجیتال، پشتیبانی سئو سایت امری حیاتی است. چون در فضای دیجیتال شما تنها نیستید و رقبای شما هم می‌خواهند تا با شناسایی فرصت‌هایی برای کسب جایگاه بهتر در صفحه نتایج، وضعیت خود در فضای دیجیتال را بهبود دهند.

پشتیبانی سئو سایت

پشتیبانی سئو سایت چیست؟

باتوجه به موارد گفته شده، سایت شما در فضای دیجیتال به‌طور مداوم تحت تاثیر تغییراتی ناخواسته و استراتژی‌هایی که رقبای شما برای بهینه‌سازی سایت خود استفاده می‌کنند، قرار دارد. به عبارت دیگر رقبای شما ممکن است، برای اینکه جایگاه بهتری در صفحه نتایج گوگل به‌دست آورند، از تکنیک‌های سئو کلاه سیاه استفاده کنند. به همین دلیل اثرات این تکنیک‌ها می‌تواند به سئو سایت شما آسیب بزند و رتبه سایت شما در صفحه نتایج افت کند.

ولی با استفاده از پشتیبانی سئو سایت، شما به خوبی می‌توانید این تغییرات ناخواسته و افت ناگهانی رتبه سایت خود در صفحه نتایج موتورهای جستجو را شناسایی کنید و برای رفع مشکلات به‌وجود آمده ناشی از آن‌ها، اقدامات لازم را انجام دهید.

به‌علاوه در فضای دیجیتال این احتمال وجود دارد تا سایت شما تحت تاثیر تغییرات ایجاد شده در این فضا، مشکلاتی در بخش فنی آن نیز ایجاد شود. اما راهکاری که می‌توانید از آن برای رفع این مشکلات استفاده کنید در فرآیند پشتیبانی سئو سایت هم وجود دارد.

چون زمانی که تیم سئو مشغول انجام فعالیت‌هایی برای رصد کردن وضعیت سایت شما پس از اجرای کامل استراتژی‌های تدوین شده برای آن هستند، با مشاهده مشکلاتی در بخش فنی سایت شما، مورد را به تیم فنی اطلاع می‌دهند و اعضای این تیم اقدامات لازم برای رفع این مشکلات را انجام می‌دهند.

پشتیبانی سئو سایت

در پشتیبانی سئو سایت چه اقداماتی برای شناسایی این مشکلات انجام می شود؟

فعالیت‌های سایر تیم‌ها در یک مجموعه دیجیتال مارکتینگ، فعالیت‌های تیم سئو در آن مجموعه را در سایه قرار داده است و کم‌تر کسی متوجه تاثیرات فعالیت‌های این تیم روی وضعیت سایت‌های متقاضیان خدمات سئو در فضای دیجیتال می‌شود.

اما زمانی که موضوع فرآیند پشتیبانی سئو سایت مطرح می‌شود، تیم سئو هر مجموعه و آژانس دیجیتال مارکتینگ، فعالیت‌های مهمی مانند اقدامات زیر انجام می‌دهند تا از سایت در برابر تغییرات احتمالی، محافظت کنند:

  • نظارت کلی:

نظارت کلی به شما کمک می‌کند تا تغییراتی که ممکن است در فضای دیجیتال برای بخش‌هایی از سئو سایت شما مانند تایتل و دیسکریپشن‌ها، عنوان اصلی و زیرعنوان‌ها و تگ‌های کنونیکال ایجاد شود را به خوبی شناسایی کنید.

  • رصد کردن تغییرات ناخواسته:

برای شناسایی این تغییرات تیم سئو، المان‌ها و پارامترهای مخصوص به صفحات مختلف سایت شما را مورد بررسی قرار می‌دهند و در صورت مشاهده تغییرات به وجود آمده در آن‌ها، اقدامات لازم برای اصلاح مجدد آن‌ها را انجام می‌دهند.

  • نظارت منعطف:

فرآیند مدیریت و نظارت بر صفحات مختلف سایت‌ها، هم به صورت ساعتی و هم به صورت روزانه انجام می‌شود تا به محض بروز تغییراتی در بخش‌های مختلف سئو سایت شما، برای اصلاح این تغییرات، مورد به تیم مربوطه اطلاع داده شود و این فرآیند اصلاح در سریع‌ترین زمان ممکن انجام شود.

  • اعلام هشدار:

در طی فرآیند پشتیبانی سئو سایت اگر تغییراتی در بخش‌های مختلف سئو سایت شما ایجاد شده باشد و تیم سئو در طی فرآیند رصد کردن وضعیت صفحات مختلف سایت شما این موارد را شناسایی کند، با اعلان هشدار سطح ضعیف، متوسط و قوی و بحرانی مورد مدنظر را به سایر تیم‌ها اطلاع می‌دهند.

  • رصد کردن وضعیت رقبای شما:

انجام چنین کاری به شما کمک می‌کند تا زمانی که رقبای شما یا تغییراتی در سایت خود ایجاد یا قابلیت‌هایی به آن اضافه می‌کنند، متوجه این موضوع شوید که در اثر این اتفاقات سایت آن‌ها در فضای دیجیتال چه وضعیتی پیدا می‌کند و در چنین شرایطی برای سایت خود، استراتژی مناسبی داشته باشید.

  • شناسایی مشکلات زیرساخت سایت شما:

سرعت لود بالا یا مدت زمان زیاد بارگذاری کامل صفحات اصلی سایت، از جمله مشکلات زیرساختی سایت شما هستند که در خدمات پشتیبان سئو این موارد مورد بررسی قرار می‌گیرند و اقدامات لازم برای رفع آن‌ها انجام می‌شود.

  • شناسایی مشکلات فنی:

ممکن است بخش‌هایی از سایت شما مانند بلاگ یا صفحاتی که محتواهای مختلفی در آن‌ها قرارداده‌اید، هنگام بارگذاری با مشکل مواجه شوند. از این رو اگر تیم سئو در خدمات پشتیبانی سئو سایت این مشکلات را مشاهده کنند، آن‌ها را به تیم فنی گزارش می‌دهند تا اقدامات لازم برای رفع آن‌ها را انجام دهند.

  • تهیه نسخه پشتیبان از سایت شما:

انجام چنین کاری به شما کمک می‌کند تا اگر تغییراتی در هر یک از بخش‌های سئو سایت شما ایجاد شود، برای شناسایی این تغییرات نسخه‌ی تغییر پیدا نکرده سایت خود را در اختیار داشته باشید و نسخه فعلی را با آن مقایسه کنید.

پشتیبانی سئو سایت

برای خدمات پشتیبان سئو وب سایت چه مجموعه ای را انتخاب کنیم؟

آژانس‌های دیجیتال مارکتینگ و شرکت‌های ارائه‌دهنده خدمات سئو از جمله گزینه‌هایی هستند که شما می‌توانید برای انجام فعالیت‌های پشتیبانی سئو سایت، یکی از آن‌ها را انتخاب کنید. اما همان‌طور که بارها به آن اشاره کردیم، استفاده از خدمات هر مجموعه‌ای موفقیت شما را تضمین نمی‌کند.

اما سئوکار حرفه ای سیروتا که تجربه سال‌ها فعالیت در زمینه ارائه خدمات متنوع آنلاین به کسب‌وکارهای مختلف را دارد، گزینه ایده‌آلی برای شما خواهد بود. به‌علاوه مجرب‌ترین کارشناسان سئو اعضای تیم این مجموعه را تشکیل می‌دهند؛ بنابراین زمانی که شما وظیفه انجام فعالیت‌های پشتیبانی سئو سایت خود را به این آژانس می‌سپارید، خیالتان از بابت دریافت بهترین و معتبرترین خدمات راحت خواهد بود.

سخن پایانی

در انتهای این مقاله از سایت سئوکار حرفه ای سیروتا باید به این نکته مهم اشاره کنیم که با استفاده از خدمات پشتیبانی سئو سایت علاوه بر اینکه وضعیت سایت خود را در فضای دیجیتال را مورد بررسی قرار می‌دهید، می‌توانید با رصد کردن فعالیت‌های رقبای خود در راستای بهبود سئو سایت‌شان در فضای دیجیتال، یا از راهکارهای آن‌ها ایده بگیرید یا فرصت‌های موجود برای پیشی گرفتن از رقبای خود را شناسایی کنید.

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!